Sanki ne aldığımı bilmiyormuşum gibi heyecanla bekliyorum tüm alışverişlerimi

Sanki ne aldığımı bilmiyormuşum gibi heyecanla bekliyorum tüm alışverişlerimi

Heyecanlanmıyorum korkuyorum. Kargo yola çıkmadan önce kontrol sendedir baktın göndermiyor iptal edersin bir şeyler yaparsın korkmazsın yani. Ama kargoya verildi miydi korku başlıyor işte artık iptal edemiyorsun giriyor aktarma merkezine 1 hafta çıkmıyor mk kargonun anasını ağlatıyorlar orada sonra geliyor dağıtıma çıkıyor getirmiyor ertesi güne sarkıtıyor ecel terleri döküyorsun mk. Tamamen kargocuların insafına kalıyorsun o aşamadan sonra.
neden heyecanlanayım olması gereken oluyor zaten.
ha belki dolandıcılara para gönderip ürün bekliyorsanız heyecanlanmanız normal.
1000 tlye iphone23 alırsan kesinlikle heyecanlanmalısın
Benim heyecanım ölmüş galiba kargocu arayincaya kadar duşunmem
Sen bitmişsin
Aga b
Cevap
17Cevap
Kargo dağıtımda mesajıyla tam bir cam kuşu oluyorum. Gözüm yoldaaaa
Hayır benim hiç heyecanım olmuyor nasıl olsa aldığım şeyi biliyorum ve geleceğini de biliyorum.
Ayy bende çok heycan yapıyorum sanki biri bana hediye almışta ne olduğundan habersiz gibi heyecanla açıyorum paketi 😄
Yakışıklı bir garson masaya gelip buyrun efendim ne isterdiniz diye sorduğunda çok heyecanlanıyorum 🥲
Gelence bir mutluluk oluyor sadece yeni bişey almanin heyecanı var
Evet evet evettt şu an heyecanla giden kargolarımı açmayı bekliyorum
Ben sadece elime ulaştığında heyecanlanıyorum alkdsjf
Heyecan oluyor tâbi ki. İstediğim bir ürünü sipariş etmişim ve bekliyorum o heyecanda olacak yavaş yavaş
hani sevgilin olduğu zamanlarda buluşunca onu görünce içinde bir cız olur işte kargom içinde aynı şeyler oluyor bende 😀
Hiç heyecanlanmıyorum sadece kargo eve gelecek mi acaba diye endişe ediyorum.
Yanlış daireye teslim edecekler diye ufak bir kalp krizi geçiriyorum daha çok.
Mesajı geldiği andan başlayıp heyecan serüveni başlatıyorum
He. Hatta kapının önünde bekliyom. Zil çalınca da hemen açmıyom ki adam kapının önünde onun yollarını gozledigimi sanmasin
Otobüste yolculuk yaparken çay kahve vs servisi yapılırken heyecanlanıyorum...
Ben heyecanlanmaktan çok geriliyorum galiba. Alıcağım şeyin gelmesi tabikide güzel bişi ama kargocuyla olan diyalog beni geriyo
Acaip sorma gitsin 😂😂
Keyfim yerine geliyor 😅
Evet, pencerenin önünde öyle bekliyom😂
Bazen heyecanlanıyorum ☺️
e yani tabiki bir heyecanlanır insan sprkfperp
Hemen gelmesini istiyorum
Sabırsız adamım ben balkonda beklıyorum 😂
Evet jdıdj
bende cok heyecan yaparim 😂
Hayır
Yok
Olmuyor
Sıfır heyecan
Evet heyecan oluyor
Evet
Evet
Pek değil😄
Heycanlanıyorum
Hayır
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?