Selâmlar!
Etrafında senden görüp de gidip o şeyin aynısını alan insanlar var mı...😄✔

#Acid_Qeenn.🌺
Selâmlar!
Etrafında senden görüp de gidip o şeyin aynısını alan insanlar var mı...😄✔

#Acid_Qeenn.🌺
Hayır öyle insanlara denk gelmedim. zaten gelsem de beni ilgilendirmez umursamam hiç. ben kendi aldıklarıma ya da kendi sevdiğim şeylere bakarım. beni taklit ediyorsa bir insan zaten kendi kararlarını veremiyor ve karşısında ki kişiyi kıskanıyor demektir ki böyle bir insanı da ciddiye almazdım..
Cevap
12Cevap
Kaynanam😂😂 robot süpürge aldım aynısını aldı
Vileda aldım aynısını aldı
Taklitler asıllarını yüceltir derler😂
Benim kendime has tarzım var kimseyi örnek almam ama parfümlerimi sevenler var onlardan tavsiye veriyorum günlük kullanım için
Bi arkadaşım vardı aldığım bikiniyi çok beğenmişti o da gitti aynısını aldı😄 böyle şeyleri sorun etmem hiç
Var evet hiç sevmem soğuyorum öyle olunca da 😂
Benim zevkimi genelde beğenmezler :D Sanırım zamanın ötesinde bir insan olduğum için 😅
Evlerden ırak özenti tipler şu an yok çok şükür.
Var birkaç kişi fakat sorun değil. Aynılarını alsalar da benim dolaştığım yerde dolaşmıyorlar.
Bir şey alırım bakarlar bozulmassa onlar da alırlar
Insanlar daha cok benden güvenimi alip gidiyoR
Guvende buna dahilse evet alanlar oldu 😊
Fark etmedim onu ama bu kadının gördüğü şeyi alması hiç mümkün değil.. 😅
Bilmem görmedim hiç yapsa da sıkıntı değil
Bilmem hiç ilgimi çekmedi
Pek önemsemiyorum öyle şeyleri tabiki oluyor
Bir sürü var o dediğinden etrafım da
İyi geceler
Kaynıyor, dolu dolu 😀
Resimdeki kadına acıdım😀
Var, arkadaşım diye bir şey demiyorum.
Var arkadaşım sağolsun
Değeri yüksek bir şey aldığımda alamıyorlar 😂
Beğeneni hissettiğimde ben alıyorum.😂
Var🥲☹️
çok var ya kıskaçlar
Hiiic bilmiyom takip de etmiyorm bana ne
Maalesef böyle arkadaşlarım var
Yok ya
O kadar çok var ki sayamıyorum
hayır yok
bir sürü var
Çok alan var
Hayir
Pek yok
Yok öyleleri.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?