Ben 100 euroya tl ye bu cantayi aldim biraz kaziklanmis hissediyorum ama kiz çok tatliydi agzimdan girip burnumdan cikti bu fiyata ikna etti 9.99 euro indirimli hali bu yine
Saçmalama dolandırılmışsın üzerinde BİM yazan kırmızı itemleri olan daha iyi. Ya da mavi seviyorum diyorsan A101 vardı. Başka modelleri mevcut ama uygun fiyatlı söyleyeyim dedim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Saçmalama dolandırılmışsın üzerinde BİM yazan kırmızı itemleri olan daha iyi. Ya da mavi seviyorum diyorsan A101 vardı. Başka modelleri mevcut ama uygun fiyatlı söyleyeyim dedim.
Ben Zara şeffaf kutu çantaya baya verdim ama bunla alakası yok tabi ahahsjd
markası yazsaydı neyse de buna çok fazla vermişsin ya
ucuz. hatta yatırım aracı bile olabilir. bi kaç tane al, burada satarsın
şeffaf çanta çok kötü ya görüyorum kızlarda
Ama benimkinin modeli cok guzel baksana
poşet değil mi o
Gece gece baya canın sıkılmış heralde kanka
Gec dalganı 😒😒
Cantaya para vermem 🤣
25 kuruş