Nişanlımın bana aldığı hediyeye ihtiyacım yok, ne yapabilirim?

Ben nisanlima deprem zamanı doğum günü olduğu için tişört ayakkabı pantolon mont saat aldım benim nişanlım da doğum günüme iki gün kalmış bana 330 tl ye akıllı saat almış ben maddiyata önem verecek biri değilim ama saate de ihtiyacım yok daha önce yine sıradan Bi saat almıştı çünkü sizce ne demeliyim ne yapmalıyım ki?
Nişanlımın bana aldığı hediyeye ihtiyacım yok, ne yapabilirim?
Cevapla