Alışveriş & Hediyeler konusunda 17,5b cevap paylaştı.
Tabi ki de sevgili beklemek daha zor yani sevgilim yok maalesef ama sevgilim olsaydı zaten onu her zaman için beklerdim. mesela işi varsa saatlerce bile hatta günlerce bile beklerdim ama o 1 saat benim için 1 gün gibi uzun sürerdi yani sevgili beklemek çok daha zor gerçekten bilerek mi yazmıyor ayda işi mi var diye düşünmüyor değil insan :D bunun dışında kargo da zaten sorun olmuyor takip ettiğim için uygulama olarak orada hangi gün geleceği yazıyor zaten online söylediğim için de tek yapamam gereken geldiği zaman ürünümü almak
şahsen ikisini de beklemeyi bıraktım, internetten alışveriş yıllar önce avantajlıydı, o zamanlar bu kadar yaygın olmadığı için gerçekten mağazalardan çok daha ucuza geliyordu şimdi fark nerdeyse hiç yok. sevgili mesajına gelince, yüzyüze buluşmak ya da en kötü ihtimal tel konuşmak varken mesaj bana çok gereksiz geliyor
Bildiğin yerden gelen kargoysa beklemek kolay mesela benim kargom sabit 1 gün sonra gelir sevgili mesajı beklemek de kolay sonuçta sevgilin seve seve yazacak
Sevgilim, sevdiğim olmadığından kargo yolu beklemek daha zor, büyük ihtimalle kargom geldiğinde de evde olmayacağım, kargom ben evde yokken gelirse de büyük ihtimalle kargo yerine bırakırlar, kargo yeri nerdeyse, oraya da giderim, bu düşünceler içinde boğuşmak hepsinden zor, bu arada kargo fiyatları ne olmuş öyle, katıla katıla ağlamak istiyorum
Aklınız varsa sürat kargo ile bir s * kim yapmayın 3 gün önce kod geldi dağıtıma çıktı diye hâlâ ortada yok Eylül Deniz Sag etrafta ne halt yiyorsa kargomu getiremedi.
Alışveriş & Hediyeler konusunda 1,1b cevap paylaştı.
Sevgiliyi bekletiz alıştık da kargo zor ayol... nerdesin Allah b. Versin nerdesin... nwrdesin bacisini optimum nerdesin jsjsjsjss tiriplere giriyorum 😂😂