Alışveriş & Hediyeler konusunda 17,5b cevap paylaştı.
Eski sevgilimden araba hediye almak istemezdim hiç bir şekilde çünkü bana olan sevgisini pahalı hediyelerle değil sadece bana olan aşkı ve sevgisi ile göstermesini isterdim. ama eğer çoktan aldıysa da bunu kendisi için kullanmasını ayda ortak kullanmamızı isterdim. ayrıldıysak da zaten tüm aldıklarını ona verirdim geri.
Alışveriş & Hediyeler konusunda 3,7b cevap paylaştı.
Pahalı hediyeler alan bir sevgilim varsa elbette hediye hediyedir diyerek o hediyeyi kabul ederm gurur yapmam ya da maddi seyler alma bana istersen ayrılrsak sorn olur mu filan senin icn bunu baştan söylerm Ve vermem cünkü o arabayı benimsedm artk hem sevgilimi hem arabamı kaybetmek istemiyorm iyice psikolojim çökebilir Ama onun verdigi 5 kuruşa bile belki de ait olmak istemem alsn arabasını da her seyinu de diyebilirm yani tamamen o anki ruh halime baglı
Yorumlara bakıyorum da, çoğu insanın öz değerle ilgili problemleri var sanırım. Arabayı hediye olarak kabul etmemeleri, bilinçaltında "buna layık" olmadığını gösteriyor gibi. Hediyenin büyüğü küçüğü olmaz. Hediyenin alınma niyeti tabii ki önemlidir fakat insan kendisine iyi şeyleri layık görmeli. Ve araba hediyesini aldıktan sonra her arabayı gördüğümde onu hatırlayarak kötü hissediyorsam, geri veririm tabii
Pahali hediyeler neyi gizlemek icin acaba. Hic sevmem abartili seyleri. Altinda bir sey ararim ve asla kabul etmem mumkun degil. Ayrilmayi bile dusunurum. Samimi gelmez cunku.
Sevgilimden gelen maddi değeri yüksek olan hediyeleri kabul etmem zaten. Hadi diyelim kabul etmiş olayım direkt olarak geri veririm. Bir daha binmem o arabaya
Erkeklerin ve kadınların verdiği cevaba bakılınca kımın aç gözlü olduğunu anlarsınız. Böyle bir hediye kabul edilmez bile belki ikiniz ortaya para koyup beraber kullanıyorsunuzdur ozaman konuşup hal edilmeli
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Resmi tüm evraklar benim uzerimeyse asla vermem. Etmeseymis banane