İlk defa alıcam uygulamanın içinde kargo parası falan var onun haricindede mi ödüyoruz
Evt
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
İlk defa alıcam uygulamanın içinde kargo parası falan var onun haricindede mi ödüyoruz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Ücretsiz kargı diyorsa PTT ile gelir elden verirsin
Kargo ücretliyse sistem keser aras ile gelir
Yorumun için sağ ol
Kargo ücretli gümrük parasını kime vericem kargo şirketine mi
PTT için hepsi elden
Aras için sitede ödüyorsun knk
Aras kargo parayı internetten vercez o da getircek siparişi anladım kardeşim sağ olasın peki ne kadar olucanı nasıl hesaplıyacağız
Aynen knk aras da herseyi kesiyor sistem aras bırakıp gidiyor bende öyle yani
Hesabı bilmiyorum inan vergi oranları nette yazıyor ama alınan şeye göre değiyor bir de gümrükte takılma durumu oluyor ona da dikkat et genelde ücretsiz kargosuz yerden alıyorum aras ile geldiği için vergi falan herseyi gösteriyor
Teşşekkürler kardeşim Allah razı olsun
Cümlemizden bro
Bazı ürünlerde gümrük çıkmıyor, bazı ürünler de çıkıyor kargon geldiğinde iki vergi birden alıyorlar
2 vergi derken
Kargo ve gümrük vergisi mi demeye çalışıyorsun
Gümrük vergisi dışında bir vergi daha alıyor adı aklıma gelmedi bana sipariş gelince gümrük vergisi artı bir vergi da ha aldılar
O vergi ne kadar oranı
Gümrük dışında olan
Yüzde 18 di
Aynı ürünü Hepsiburada yurt dışı satışı bölümünden bulabilirsen gümrük ve benzeri vergiler alınmıyor geçenlerde 365 tl civarında bir kılıf aldım telefon için Türkiye de yoktu Hepsiburada üzerinden satın aldım 15 gün içinde elime ulaştı hiç bir ücret almadılar ek olarak
Siparişi verince ne kadar vericeğimiz yazıyo kargo gelince ek ücret almaz demi kargocu
Bu arada yardımın için sağ ol Allah razı olsun
Sanirim kargoyla bersber omu da ekleyip sana diyat soyluoy
Kankam bunu müşteri hizmetlerinden ohren oylama seni tamamen yanıltabilir
Ptt ye geldikten sonra ödüyorum ben
Ptt sen gidip mi alıyosun abla
Gümrükü 1 ay sonra ürün gelince mi ptt ye gidip mi alıcaz
Geçen gün babama gelmişti kargo eve gelip verdiler ama gümrüklü ve diğer kargo baya geç kalmıştı sonra şey dediler bizi asıl şubede yarın gelir dediler babam dayanamayıp büyük şubeye gitti ordan aldı abla değilim 😅😅
Parayı sanal yolla mı ödüyorsun yoksa ptt görevlisine mi veriyorsunuz
45 yaş üstü yazınca büyüksünüz sandım kusura bakmayın
1 ay sonra yni ürün gelince gümrük vergisi vercez demi
Görevlisine veriyoruz
Evet ödeceksin
Kusura bakma rahatsız ediyorum ama bir tek sen bilgilisin ya kargo evde olmadığımız zaman gelirse ne olur
Şubeye geri götürülür sen alırsın galiba trendyolda böyle oluyor ptt tam bilmiyorum yanlış bir şey söylemek istemem
Kargo olay halloldu mu merak ettim🙋🏻♀️
Geç gelir aga
Galiba