Yani genelde bana neresi uygun geliyor ise ben oradan alışveriş yapmayı tercih ederim. Genelde en fazla alışveriş yaptığın market BİM falan oluyor. Buda diğerlerine yetişti eskisi gibi çok fazla uygun şeyler kalmadı ama yinede ürünleri güzel ve kaliteli oluyor. Diğer marketlere göre bence bir tık daha hesaplı ve kaliteli oluyor...
Bimden alışveriş neden yapılmasın ki? BİM bu ülkenin ilk zincir market mağalarından birisidir. Oldukça bütçe dostu ve kaliteli ürünler sunuyor. Özellikle ben gidip oradan alıyorum. Şimdiye kadar böyle oldu. Şimdeden sonrada böyle olmaya devam edecek. Bimi beğenmeyenler Macro Centere gidebilir :D
Toplu alışveriş yapmıyorum hangisinde bulacağımı düşünüyorsam oraya giderim ayrıca bimde çok güzel neden yapılmasın 😃
1
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Hiç duymadın mı bime gitmeyenler çok elit oluyorlarmış jsjsjsd Bu sitede bir kaç kişinin yorumuna denk geldim, bimden alışveriş yapacak kadar düşmedim filan diyorlar ayy Allahım 😂😂