Apple Türkiye, ürünlere kur zammı yaptı.
Apple, son 1 ayda 3. zammı gerçekleştirdi. En pahalı iPhone 14 Pro Max, 76.499 TL oldu.

Apple Türkiye, ürünlere kur zammı yaptı.
Apple, son 1 ayda 3. zammı gerçekleştirdi. En pahalı iPhone 14 Pro Max, 76.499 TL oldu.

Hayret, alan alıyor. 1 Tb iyiymiş. Buradaki fiyat.

Aslına bakarsak iPhone 14 pro max kullanıyorum şu an. Ama sözleşmeli tarife. Peşin almadım yani. Alır mıydım peşin? Hayır.
Orası da pek ucuz değilmiş
:) değil valla.
Her gün yenilikler çıkmakta, piyasadaki bütün yeni ürünler satılıyor.. sırf kredi kartıyla alanlar var! Sadece hava atmak için, maddi yönden sıkıntı çekenler bile en yükseğini almaya çalışıyor.. aza kanaât eden yok... devir git gide beter olmakta o nedenle zn iyisi en en eskiye gitmek Nokia 3310👍🏻😅
Hayır ben bir telefona şahsen o kadar para ödemem çok fazla gereksiz ve yüksek bir fiyat bence ya. Ne gerek var o kadar pahalı bir telefona. Onun yerine gider kendi daha düşük ve bütçeye uygun bir telefon alırım. O kadar pahalı bir telefon bence bu kadar kötü bir ekonomide zor ya.
iPhone fiyatları hakkında bir şey düşünmüyorum. Döviz kuru ile ilgili, yasalarla başımı belaya sokmadan ve minimumda küfürle söyleyebileceğim tek şey şu:
Cevap
12Cevap
Hayır ben vermem
Iphone kullanıcısıyım ve bugüne kadar ülkeden almadım, şu an avrupa 1000euro civarında yaklaşık 25-28 bin tl, ya da egypt 54.000 mısır parası yaklaşık 41 bin tl, Türkiyeden ıphone alıp bir ıphone parası iktidarın hesabına yatıracak kadar akıllı değilim😜 dışardan alıyor 3 bin civarı açma bedeli ile kullanıyorum👍🏻
iPhone kullanıyorum ama bu kadarı da abartı, vermem
Sırf gösteriş olsun diye sürekli telefon değiştirenleri de anlamıyorum
Ben bozulana kadar kullanan tarafım. Başka ihtiyaçlarım için kullanırım o parayı , gerek yok
Asla vermem 12gün önce amerikaya gittim amerikadan ipad air, macbook pro, iphone 14proyu 62bin tlye aldım… yani 3150 dolara aldım… yazık günah türkiyedeki paraya. Üstüne de havalimanında tüm aldıklarımı vergiden muaf ettirip fiyatı 57bin tl civarına getirdim…
Bir telefona o kadar para verenlerde hiç akıl yok.. Akıllarını ekmek peynirle yemişler.. Kesin ve net.. 😅
Bütçem el verirse veririm ya. Şu ürüne bu kadar verılır mı edılır mı demek tuhaf geliyor bana.
Zevk , alışkanlık , bütçe meselesi bu işler
Daha o kadar beyinsiz olmadım ama ona o parayi verecek beyinsizler var o paraya gider MSİ alirim bee
yurt dışı al elindekini atma en kötü yurt dışı giriş çıkış yapmasan dönersin elindeki
iPhone kadar berbat telefon olamaz özgüvene bak ama
Vermem gider iphone kaçak alırım 😅abim 14 pro Max pasaport kaydı ile 36 bine aldı.
Bana göre bir seyin laçağı varsa Türkiye'den almanın hiçbir mantığı yoktur.
Ne özelliği varmış..
Sabah benim yerime işe mi gidiyor? Kalkıp çay mı koyuyor? E bunları yapmıyorsa o kadar paraya ne gerek var..
TL kazanmadigim icin euro ile makul sayilir benim acimdan
Bunu sadece uçkuruya Yenik düşenler ya da 70 bin onlar için çerez parası olan kişiler alır
Bir telefona o kadar parayı vermem...
Bir zamanlar bu paraya araba alınıyordu be😂
Mart ayında iyi ki 14 pro almışım şimdi daha da pahalandı ne olacak böyle bilmiyorum
Süleyman soylunun ohhhhh videosu
çok saçma ve gereksiz
İPhone a zaten karşıyım. Parası olan alsın
Hayır almam zengin değilim ben.
Telefona o kadar hayatta vermem
Vermem
Vermezdim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?