Merhaba arkadaşlar yaklaşık 2 hafta önce pull and bear dan eşofman almştım yalnızca 1 kere yıkandı ve anlamadığım bir biçimde tüylenme yaptı ipleri çıkıyor. Sizce değişim veya iade yaparlar mı?

Merhaba arkadaşlar yaklaşık 2 hafta önce pull and bear dan eşofman almştım yalnızca 1 kere yıkandı ve anlamadığım bir biçimde tüylenme yaptı ipleri çıkıyor. Sizce değişim veya iade yaparlar mı?

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Jilet temizliyor bunları ☺️yatakta tiftiklendiği zaman jiletle geçiyorum üzerinden.
Maalesef yıkanmış ürünü iade almıyorlar ya da ürün değişikliği yapmıyorlar
yıkama talimatında önerilen gibi yıkandı böyle olması saçma değil mi? Jiletle nasıl geçiyorsunuz yırtmaz mı elbiseyi
Yırtmıyor normal tüy alan jiletle üstünden geçeceksin
Vücut için kullanılanlardan mı?
Evet
satarken pahalıya ama kalite deseniz berbat
Kesin yıkama hatası değecek
değiştirmezler
Degısır