Kendime hediye aldım aldığım hediyeyi sonra gereksiz bulup yolda bıraktım hiç böyle şeyler yaptınız mı?

250 lira boşuna gitmiş oldu ya. 250 liraya süs eşyası gibi mavi bir plastiğin üstünde kozalak yapma çiçek iki üç tane biblo vardı. Onu aldım ama sonra ne gerek var buna deyip bıraktım 250 lazım ram boşa gitti
Kendime hediye aldım aldığım hediyeyi sonra gereksiz bulup yolda bıraktım hiç böyle şeyler yaptınız mı?
Cevapla