Alışveriş & Hediyeler Yeryüzünde kadınları alışverişten alıkoyacak bir şey var mıdır? Manquer Takip Et Master Yaş: 36 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 34 Yapay Zekaya Sor Hastayım ama alışverişe gidiyorum 💅 ölsek dönmeyiz sanki bu yoldan 😄☺️ Yeryüzünde kadınları alışverişten alıkoyacak bir şey var mıdır? Cevapla Alışveriş Soruları Kadın Soruları Hasta Soruları Beğen Paylaş Takip Et 7 kişi beğendi
merakettimmişte Takip Et Master Yaş: 37 , eic 99% +1 yıl alışveriş delisiyimdir ama hastayken de alışverişe gitmem 😀 1 3 Yorumla Manquer +1 yıl Ölmek var dönmek yokk 😄😄İğnelerle ayaktayım. AlerjimÇok ağır seyretti. Yüksek ateş, ter, nefes alama ne dersen var 🙈 merakettimmişte +1 yıl kızım deli misin yat dinlen 😀 Manquer +1 yıl Galiba biraz öyleyim 😄
BLUE1982 Takip Et Guru Yaş: 44 , eic 99% +1 yıl Kadınları o konuda hiç anlamadım. Anlayamıyıcamda Belki güzel bir ortamda arkadaşlarla yapılacak dedikodu 0 0 Yorumla
Girlymami Takip Et Yoda Yaş: 31 , eic 98% +1 yıl Bende bayanım yani ama alışveriş i severim ama pek sevmem az bende mi anormallik var ne 😏🤣 0 0 Yorumla
BlackJack_0642 Takip Et Xper 6 Yaş: 39 , eic 99% +1 yıl Bence yoktur ya fakirlik de olsa o gün değil belki ama 1 ay sonra yine gider alır 0 0 Yorumla
gurkanezel Takip Et Xper 5 Yaş: 21 , eic 100% +1 yıl Yoktur herhalde ama varsa söyle elimizde taktik bulunsun yani 😅 0 0 Yorumla
Yecüc_Mecüc_7991 Takip Et Master Yaş: 46 , eic 100% +1 yıl Yoktur, size göre rahatlamanın bir yollarından biri 0 0 Yorumla
incekum67 Takip Et Xper 2 Yaş: 36 +1 yıl Ölmek var dönmek yok. Kızları Kimse döndüremez bu yoldan. 0 0 Yorumla
Aslıdenizsavas Takip Et Xper 3 Yaş: 27 +1 yıl Hastayken mecbur kalmasam gitmem ya ölücem abi ne alışverişi 😂 0 0 Yorumla
Project_Alice Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl Yok gibi görünüyor şu an için dünyanın sonu da gelse herhalde 0 0 Yorumla
cursedplatoon Takip Et Yoda Yaş: 36 , eic 75% +1 yıl Maalesef tedavisi olmayan bir hastalık… 0 0 Yorumla
Kâl-Ell Takip Et Master Yaş: 29 +1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 311 cevap paylaştı. Var elbette. Fakir olmak 0 0 Yorumla
Aserehehadejetejebe Takip Et Master Yaş: 34 +1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 616 cevap paylaştı. Sanmıyorum çok seviyorsunuz 0 0 Yorumla
вуηαяcσѕ Takip Et Mentor Yaş: 38 , eic 100% +1 yıl Dedikodu 0 3 Yorumla Manquer +1 yıl PuuuSensin dedikoducu çirkef Yorumla вуηαяcσѕ +1 yıl Senin o saçlarını yolarım cadaloz Yorumla Manquer +1 yıl Aa cadı dedi bana Yorumla
Redamancy-4 Takip Et Mentor Yaş: 22 , eic 99% +1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 2,4b cevap paylaştı. Yok. 0 0 Yorumla
Necro12345 Takip Et Master Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 650 cevap paylaştı. Pahalılık 0 0 Yorumla
respectemir Takip Et Master Yaş: 31 +1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 1b cevap paylaştı. Vardır yokluk 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
19Cevap
alışveriş delisiyimdir ama hastayken de alışverişe gitmem 😀
Ölmek var dönmek yokk 😄😄
İğnelerle ayaktayım. Alerjim
Çok ağır seyretti. Yüksek ateş, ter, nefes alama ne dersen var 🙈
kızım deli misin yat dinlen 😀
Galiba biraz öyleyim 😄
Kadınları o konuda hiç anlamadım. Anlayamıyıcamda Belki güzel bir ortamda arkadaşlarla yapılacak dedikodu
Bende bayanım yani ama alışveriş i severim ama pek sevmem az bende mi anormallik var ne 😏🤣
Bence yoktur ya fakirlik de olsa o gün değil belki ama 1 ay sonra yine gider alır
Yoktur herhalde ama varsa söyle elimizde taktik bulunsun yani 😅
Yoktur, size göre rahatlamanın bir yollarından biri
düşünüyorum bulunca söylerim
Ölmek var dönmek yok. Kızları Kimse döndüremez bu yoldan.
Hastayken mecbur kalmasam gitmem ya ölücem abi ne alışverişi 😂
Yok gibi görünüyor şu an için dünyanın sonu da gelse herhalde
Daha öyle bir şey icat edilmedi 😄
Bilinç alıkoyar.
Maalesef tedavisi olmayan bir hastalık…
O gün kıyametin geldiği gündür 😄
Var elbette. Fakir olmak
Sanmıyorum çok seviyorsunuz
Dedikodu
Puuu
Sensin dedikoducu çirkef
Senin o saçlarını yolarım cadaloz
Aa cadı dedi bana
Alışverişte her zaman don alırım 😊
Mutlaka vardir
Yok.
Bende alışveriş delisiyim
Pahalılık
Alışverişe bayılırım aşko
parasızlık
Vardır yokluk
Yoktur
hayiir
Parasızlık 😀