Bence koyu renk çok daha güzel duruyor ağır bir görünümü var diğerine göre. Aynı renk mobilyadan bizde de var çok ayrı bir havası var. Ben mobilyada açık renk seven biri değilim öyle. Mobilya dediğin koyu renk olacak hem çok ağır ve güzel duruyor hemde kiri falan hiç belli etmiyor öyle.
Lacivert bence daha hoş duruyor. Koyu renk hem kiri belli etmez çabuk kir tutmaz hemde bence açık renk koltuğa göre çok daha kullanışlı. Açık renk koltuk çabuk kirlenir bence birde temizlemesi zor olur. O yüzden ben koyu renk mobilya diyoru..