İnsanlar neden gösteriş yapmak i̇çin i̇htiyaç duymadığı eşyaları alıyorlar?

En basit iphone alanlar (Aylık 2000 dolardan fazla kazananlar hariç) iphone cidden mükemmel bir cihaz içerik üreten olsun vs. işlemcisinin gücünü kamerasının gücünü kullanarak çok iyi projeler ortaya çıkaran insanlara sözüm yok. Ama nedense dünyanın en güçlü cihazını kullanan türk vatandaşları anlayamıyorum (asgari ücretle çalışan ve 750 dolara 1000 dolara çalışan beyaz yakalılarda dahil) herhangi bir ekonomik özgürlüğü olmamasına rağmen telefonun ona bir getirisi yok iken neden uçuk paralara iphone almak ister? Anlamış değilim. Onu yapacağına o parayı yurtdışına çıkmak için harca emin ol tutunabilirsen iphone'dan daha fazlasını alabilirsin. Asıl sorum neden eşyaların kölesi oluyorsunuz? Bu arada bu problemi 3. dünya ülkelerine bakarak yorumlayın şimdiden teşekkürler.

İnsanlar neden gösteriş yapmak i̇çin i̇htiyaç duymadığı eşyaları alıyorlar?
Cevapla