
Erkekler
Kadınlar
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Hep bi beklenti, hep bi beklenti...
Cevap
9Cevap
Bence kadınlar daha çok değer veriyor.
Kadınlar hediye delisidir sürekli almak isterler ve ilk almadıkları hepsini unuturlar
Aynen öyle kadınlar bu tarz şeylere erkeklerden çok daha onem verir. Erkekler bu konulara pek fazla önem vermez genelde. Erkekler çok çabuk unutur özel günleri hediye almayı falan. Ama kadınlar unutmaz.
açık ara kadınlardır... ınkar etmeye gerek yok
Erkeklerde o kültür yok gibi kadınlar daha düşünceli bu konuda
Taraflı bir soru
Kadinlar daha cok
Aynen bencede kadınlar daha fazla önem veriyor. Erkekler öyle hediye almaya falan özen gösteren taraf değil genelde. Kadınlar bu tarz şeylere çok önem veriyor erkeklerin aklına bile gelmez özel günler falan.
Kadınlar.
Aynen bende aynı fikirdeyim. Erkekler öyle özel günleri hatırlayan taraf değil genelde. Kadınlar bu tarz özel günlere erkeklerden çok daha fazla önem verir. Erkekler ise pek umursamaz böyle günleri.
Kadınlaaaarrr
mecburen erkekler
kadınlar.
Kadın.
Kadınlar :)
Kadinlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?