Kız arkadaşıma kıyafet aldım ama başkasına ödünç vermiş. Kırılmakta haksız değil miyim?

Kız arkadaşıma doğum günü için Bi kıyafet aldım, oda ablası istedi diye kendi Bi kez bile giymeden ona ödünç olarak vermiş benim ona aldığım ilk hediyeydi ve onu o elbise ile görmeyi çok istediğimi bildiği halde ablamı kıramadım giysin diye verdim dedi, ben buna kırıldım ve bunu ona söyledim bu haraketinin kırıcı oldupunu ama özür felan dilemek Bi yana dursun benim özür dilemem gerektiğini söylemeye getiriyor önerileriniz nedir ne yapmalıyım

Kız arkadaşıma kıyafet aldım ama başkasına ödünç vermiş. Kırılmakta haksız değil miyim?
Cevapla