Kitesurf board böyle olmalı 😋🥰 uçuşlar meteoroloji sarı alarm nedeniyle kapandı. Kitesurf e gidelim diyoruz. Hüseyin abi çocukları yengeye bıraksın, kaçırıcam onuda. Aklını çeliyorum 🤣

Kitesurf board böyle olmalı 😋🥰 uçuşlar meteoroloji sarı alarm nedeniyle kapandı. Kitesurf e gidelim diyoruz. Hüseyin abi çocukları yengeye bıraksın, kaçırıcam onuda. Aklını çeliyorum 🤣

Beğenmediğim renkte hiç bir şeyi almam.. Koyu renkleri pek tercih etmem.. Genellikle açık renk tercihim olur.. Açık renk mobilya da giysi de her şeyde çok farklı duruyor.. Mobilya da evi aydınlık gösterir.. Giysi de modelini çok farklı gösterir.. Bu yüzden çoğunluk olarak açık renk tercih ederim..
Ben genelde hayatımda aldığım şeylerin rengine pek de değer vermiyorum ayni benim için renkler en son sırada geliyor diyebilirim benim için daha çok görünüm ya da kalite önemlidir yani bir şeyi alıyorsam neden aldığım önemli ya da işlevsel olup olmaması önemlidir ya da fiyat performans gibi konular önemlidir daha çok..
Cevap
9Cevap
İlla ki dikkat ederim gadası
Buradaki renklerin hepsi çok hoş.
Genelde alacağım nesneye en çok hangi renk yakışmışsa onu seçerim.
Evet, muhakkak özen gösteririm, genelde sarı renkleri tercih ederim
Severim Sarıyı. Bizim Ofisin tişörtleri de sarı. Baya dikkat çekici renk
Evet renkler önemli. Seninkinin renkleri de güzelmiş.
Cok takilirim.
Pembe bisey almamaya calisirim mesela ama aksi gibi pembe beni bulur 😁
Artik ne haltsa 😜
Ben tercih etmiyorum ama bisey begeniyorum pembe yapmislar. Aradigim bir urunu buluyorum oembesi var baska rengi yok. Pandif aliyorum numarasi pembede kalmis vs vs
Vallahi yaaa baakasinada pembe hediye almayi sevmem.
Almiyorummmmmmm onu da nerden cikardin
Hahhaha kalsin saol 😂
Himmm 5 yas kiz cocugu bikini turuncu renk 😀
Patara neresidir kitesurf nedir 😁🙈
Surf zaten su da olur 🙈 farki ne farki
Hah ok parasailingten farki ne
😂 ok anladim.
Ozgur olabildin mi bari ruzgar yoktu ya?
Ooo iimis 😀
Herzaman 💙🙏
tr.calvinklein.com/kadin-flatform-sneaker-p_189770
Kara bahtim kor talihimin ispati 😜
Hah bak onu soylemeyi unuttum beyaz/38 e baktim ama bak ne karsima cikti 😜😂
Sorma yaaa😩😂 cekiyorum ve sinir illet gicik oluyorum 😁
Bu yuzden antipatik geliyor hep... O ne oyle ya kiz cocugu gibi 🙈
: ))) bugun stravariousta kasiyer erkek kalpli kolye takmisti 😍 ama i ih senin kadar iyimser degilim pembeye 😉
Sevdiği birisi vermiştir. Bir anlamı vardır takmıştır. Bilemezsin. O yakıştırdıysa, ne mutlu ona. İyimserim ama gerçekte var. Hayat döngülerden ibaret. Geçmişte perde olarak kullanılan ya da döşeklerde kullanılan motifler bir anda gelecekte moda olup, giyilebiliyor. Sen ne dersen de Pembe yine hayatında yerini alıyor. Kapıdan kovsan bacadan giriyor 🤣
Kolyesi itici gelmedi zaten yanlis anlasilmasin tarzina da cok yakismisti ustelik...
Motif desen tarz sekil ne kadar guncellenirse de beni her turlu pembe buluyor. Isyanim buna 😁 wp da pembe kalp bile yollamam. o kadar dusun... 😆
Cevap verdigin icin ayrica tesekkur ederim 🙏
bazen evet bazen hayır.. mesela bır elfenerı almısımdır ısıme yarayıp yaramamasına bakarım... ama FB forması almısımdır hangı renk ustume oturuyor bakarım..
Kesinlikle çok önemli soft tatlış renkleri çok severim ama board için canlı renkler de olabilir 🎨
evet genelde siyah almaya özen gösteririm Allah muhafaza eşim pembeye mora turuncuya gidecek diye fe çok korkarım
elim olacaktı 🥹
Renk insanın tarzını enerjisini etkilen bir husus, oldukça dikkat ederim
Sarı lacivert olan her daim dikkatimi çeker
Elim hep kırmızıya gider
Yok ya renge takılmam.
Evet. Renk güzel değilse almam.
Rengide önemli ama duruşu daha önemli benim için
asil olacak dimi
Aynen asil duruş
İmparator gibi duracak dimi
Abartma be
Kdşsnslsmeşem ama imparator ya fksmspks
Aldığım şeye göre değişir.
Tabii ki
Gösteririm
Her zaman
Evet
Önem verdiğim bir konudur.
evetttt
Evet
Siyah genelde
Gösteririm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?