
Araştırırım
Araştırmam
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Araştırmaya gerek bile duymam.
Daha ilk bakışta anlarım çünkü
Ürünün kalitesi ve duruşu kendini hemen belli eder zaten.
Bu arada en önem verdiğim şeydir.
Birine hediye alırken kaliteden asla ödün vermemek.
Yani karşındaki insana hediye alırken bence birazda önem vermek gerekiyor. Yani tamam her şekilde zaten karşındaki insan mutlu olur ama bence birazda kaliteli ve seveceği bir hediye tercih edilmeli.
çakma ürünü anlarım ama hadi diyelim anlamadım tabii ki orjinal mi derim 😂 mesela kalkıpta rolex saat hediye alsam bunun orjinal olduğuna asla inanmam mesela 😂
Cevap
19Cevap
Araştırmazdım.
Parasında değilim aklımda bir şüphe varsa meraktan araştırırdım kesin😂😂😂 çok meraklıyım çoook😅😂😂
Aynen zaten kimse parasında olmaz. Sonuçta hediye alınmış bence gidipte araştırmak pek hoş olmaz diye düşünüyorum. Şahsen benim hiç böyle huylarım falan yoktur. Ne alırsa alsın her şekil mutlu olurum.
Mevzu mutlu olmak değil ki. Sadece aklına bir soru takılıyor ve cavabı merak ediyorsun. Aksi takdirde hediye zaten alınmış ne yapacağım ki, geri mi çeviriceğim?
Hayır, bu bana göre alan kişiye saygısızlık olur. Sonuçta düşünerek alınmış ve maddi değerini markasını önemsemem..
Aynen bende aynı şekilde düşünüyorum sizinle. Yani sonuçta kaç para olursa olsun içinden gelmiş almış. Gidip parasını ne kadara aldığını falan araştırmak bence hiç hoş değil. Ayıp olur kişiye.
Aynen öyle. Ama bunu yapan çok var maalesef..
Merak edip bakiyorum yalan yok. Ama beni düşünüp yapmış olması daha guzel...
Ya yani merak edip bakarsın tabi orası ayrı bakan insan çok. Ama sonuçta ben sonuca bakarım bundan mutlu olduysam eğer beni her şekilde mutlu eder. Öyle aramam pahalı hediye çünkü.
Kesinlikle. Aslında önemli olan değeri değil de. Çok sevdiğim birinden olunca bakmiyorum şahsen. Çünkü beni düşünüp aldığı için anlamsız geliyor bakmak.
Tabii ki de yapmam önemli olan düşünülmesi zaten
Aynen öyle önemli olan bence düşünmesi sana değer verdiğini göstermesi. Onun dışında ne kadara aldı veya nereden aldı diye araştırmak pek hoş değil. Bence önemli olan değer vermesi ve düşünmesi.
Ürûne değil getiren kişiye bakarım ona göre atarım ya da giyerim
Yani hiç böyle bir huyum yok benim. Sonuçta bana düşünmüş almış bence bu bile yeter. Yani karşımdaki insana göre bir seçim yapmam asla. Kim alırsa alsın bence mutlu etmeli insanı ya düşünülmüş sonuçta
Yani ürünün değeri önemli değil karşımdaki kişinin bendeki yeri önemli gibi bişey demek istedim ama sen de haklısın evet
Araştırıp napıcam ya hediyenin fiyatı piyasası değil kimden ve ne olduğu önemli. O bana çöp alsa mutlu olucam ama olmayınca olmuyor :c
Fiyatına bakmam fakat sağlık açısından önemli olduğu için orijinal olup olmadığını kontrol ederim.
Belki cicek aldi
@Dertliymxm Çiçek için elbette böyle bir şeye gerek yok fakat giyim tarzı ürünlerde bakarım.
Peki orijinal degil giymez misin
@Dertliymxm orijinal olmasa bile kaliteli olanları var. Kaliteli ise giyerim
Degilse
@Dertliymxm Giymem tabii ki sonuçta kaliteli olmayan bir ürün alerji yapabilir veya daha farklı hastalıklar
😀
Hiç öyle uğraşlarım olmadı bu zamana kadar
Aynen benimde hiç olmadı. Sonuçta hediye gelmiş gidipte ne kadara almış diye araştırmam. Bence bu kişiye karşı saygısızlık gibi bir şey olur diye düşünüyorum. Sonuçta küçük bile olsa almış bence.
Geçen arkadaşım tanzanya ya gitmişti, kahve getirdi. Mükemmel tadı var halen içiyorum. Fiyatına bakmadım ama tadı mükemmel beğendim
Araştırmam hediyenin pahalı olup olmadığının çok önemi yok
Aynen öyle bende aynı fikirdeyim. Sonuçta benim içinde pek bir önemi yok. Beni her şekilde mutlu eder şahsen. Öyle yüksek hediyeler arayan bir insan değilim ben. Fiyatı ne olursa olsun hoşuma gider.
çok haklisiniz
Şahsen ben araştırmam sonuçta o insan beni düşünüp hediye almış.
Araştırmam.
Küçücük bir şey olsa bile mutlu olurum fiyatının ne önemi var
Bu önemli bir durum paramızın kıymetini de biliyoruz mutlaka araştırmasını yaparım.
Gerek yok öyle fiyat kontrolüne çünkü ben baktığımda anlıyorum orjinalliğini
incelik edimiş bir hediyey neden açıp ne kadar nerden alınmış gerçekmi demeye ne gerek var.
Aynen öyle. Sonuçta içinden gelmiş almış gidip ne kadara aldı nasıl diye araştırmak bence pek hoş olmayabilir. Yani nerden alındığının pek önemi olmamalı. Bence önemli olan değer verip düşünmesi.
alan kişiye bağl ya neden derseniz biri vardır çok pahalı alabilir biri vardır alamaz.
düşünülerek incelik yapılan bir hediyeyi neden araştirim gerçekten saçm yaa.
Aklıma bile gelmez bakmak
Aynen benimde hiç aklıma gelmez. Benim için en önemli olan şey o kişinin beni düşünüp bana bu hediyeyi layık görmesi. Yoksa ne kadara aldı acaba nereden aldı falan diye bir araştırma falan asla yapmam.
Yuh artık hediye geldine şükrederimmmmmmm yaaaaaa
Hayir görgü kurallarına göre doğru değil
Kibrit çöpü verseler, saklarım.
Araştırmam çakma da olsa kullanırım hediye sonuçta
Meraklıyım araştırırım
O kadar görgüsüz değilim
Hiç böyle uğraşlar içine girmedim doğrusu.
Eğer büyük bütçeli gibi bir hediye ise araştırırım
Evet ben yaparım. Yaptım da
Hayır tabiki hediyeleşme güzeldir
ayıp🤷♂️aaaa..
Hayır yuh diyorum bunun hesabını tutan insanlara
Daha araştırma mı yapıcan 😁
Araştırmam, zaten hemen anlarım ki.
Araştırmam
Hediye sonuçta arastirmam
Kesin araştıririm
Ne yalan söyleyeyim evet
Hayır
Düşünmesi bile kafi
Ürüne bağlı
Araştırmam
Hayırrrrr
Bakarım bi
Evet bakıyorum
Hayır tabii
Hayır
uğraşmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?