
Ederim
Etmem
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Kesinlikle takip ederim. İhtiyacım olan bir üründe gerçekten indirim varsa satın alırım. İnternet üzerinden satış yapan bazı siteler ürünlerin fiyatlarını indirimi döneminden önce arttırır. İndirim dönemi geldiği zaman ürünlerin fiyatlarını eski fiyatlara yakın bir seviyeye indirerek satış yapar. Her sitenin bu davranışı gerçekleştirdiğini sanmıyorum fakat birkaç sitede böyle bir durum fark ettim. Reel hayattaki marketlerde de aynı yöntem uygulanıyor mu bilmiyorum fakat gerçekten indirime denk geldiğim marketler oldu.
Evet, alışverişte indirimleri takip etmek faydalı olabilir. İndirimler, normalde ödeyeceğiniz fiyattan daha düşük bir fiyata mal almanızı sağlayabilir. Bu nedenle, alışveriş yaparken indirimli ürünlerin takibini yapmak, bütçenizi daha iyi yönetmenize ve gereksiz harcamalar yapmaktan kaçınmanıza yardımcı olabilir.
Ayrıca, indirimler genellikle belirli dönemlerde, özellikle de tatil veya mevsimsel dönemlerde yoğunlaşabilir. Bu dönemlerde, indirimleri takip etmek, bütçenizi daha da iyi yönetmenize ve ihtiyaçlarınızı daha uygun bir fiyata karşılayabilmenize yardımcı olabilir.
Ancak, indirimleri takip etmek, sadece ürünlerin fiyatını düşürmekle kalmaz, aynı zamanda bazı satıcılar tarafından sunulan sahte indirimlere de dikkat etmeniz gerektiği anlamına gelir. Bu nedenle, bir indirimi gördüğünüzde, gerçekten ne kadar indirimli olduğunu kontrol etmek için bir araştırma yapmanız önerilir.
Cevap
9Cevap
Özellikle takip etmek için emek vermiyorum ama markette falan indirimli ürün denk gelince değerlendiriyorum
Aynen öyle bende aynı şekilde. Genelde indirim var mı yok mı diye takip ederim. Sonuçta ayağımızı yorganımıza göre uzatmamız lazım. Yani pahalı pahalı ürünler gidipte almam öyle ben.
Bir de ben bi ürünü alırken mutlaka internetten fiyatına bakıyorum bazen daha uygun oluyor netten alıyorum
İndirim delisiyimdir. Özellikle en ihtiyacım olan ürünlerin fiyatlarını ss alırım indirimde gerçek indirim mi diye kontrol ederim.
Evet takip ediyorum ama indirim deyip kazikladiklari oluyor magazalarin
Evet ederim 😄
Aynen bazen bende ederim. Çünkü bazen alacağım bir ürün haddinden fazla pahalı olabiliyor o yüzden hemen almaz indirime girmesini bekler ve o şekilde alırım ben her zaman.
Hayır takip etmiyorum neyse alıyorum
Yani eğer ihtiyacım var ise o an o ürüne o zaman direk alırım ama eğer ihtiyacım yok ise o ürünün indirime girmesini beklerim. O konuda sabırlı biriyim beklerim indirime görmesini o şekilde alırım.
Bendede o sabir yok maalesef aceleciligim sikinti
Pek etmem ya almam gerekse alirim
etmeyen var mı
Yani tabi çoğunluk indirieri sürekli olarak takip eder ama bazısı indirim falan demeden gider o ürünü alır. Ama ben ederim gidip pahalı şeylere para veremem öyle. Ne gerek var bekle ucuz olunca al.
ben de herşeye o kadar para verecek kadar zengin değilim
Ben etmem annem eder.
Online da ediyorum
Evet online alışveriş yaparken genelde bende indirime falan girmesini bekliyorum. Yani eğer bir acelem yok ise o ürünün indirime girmesini büyük bir sabır ile beklerim. Ama acelem yok ise eğer almam beklerim.
Haha aynen ben de Eylül'den beri bekliyorum🤣
Evet
hayır
Etmem
etmem
ederiim 😄
Ederim
ederim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?