• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Alışveriş & Hediyeler

Kendime anneler günü hediyesi çanta aldım , iyi yapmış mıyım?

r_engarenkyollar
r_engarenkyollar Takip Et
Master Yaş: 35
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
65
Yapay Zekaya Sor
sizce bu çanta nasıl peki ve ben bu çantayı ne kadara almışımdır bir fikri olan var mı?
Kendime anneler günü hediyesi çanta aldım , iyi yapmış mıyım?
Kendime anneler günü hediyesi çanta aldım , iyi yapmış mıyım?
Kendime anneler günü hediyesi çanta aldım , iyi yapmış mıyım?
Cevapla
Hediye Soruları Anneler Günü Soruları Nasıl Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
11 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • İST34MLT44
    İST34MLT44 Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 99%
    +1 yıl

    Hayırlı olsun sağlıklı güzel günlerde kullanmak nasip etsin bazen kendini ödüllendirmek iyi gelir insana önemli olan maddi değeri değil senin için maneviyatı dir canım

    1
    1 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Aynen öyle çok haklısınız 🙋 çok teşekkür ederim ağzına yüreğine sağlık 🙏🙏

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • ShippingGloss
    ShippingGloss Takip Et
    Bilge Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    İyi yapmışsın insanın bazen kendine hediye alıp şımartması gerekir. Yani hep başkalarını mutlu ederiz genelde birazda kendimizi mutlu etmemiz gerekiyor diye düşünüyorum. Bende genelde kendime hep hoşuma gidebilecek şeyler alıyorum. Normalde alışveriş yaparken biraz sıkılan biriyim ama eğer hoşuma giden ve aynı zamanda ihtiyacım olan bir şey alacaksam o alışveriş hoşuma gider.

    1
    2 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Çok haklısınız güzel bayan 🌺 aynen öyle ufak şeyler bile bizi mutlu ediyor yorumun için çok teşekkür ederim ağzına yüreğine sağlık 🙏🙏

      Yorumla
    • ShippingGloss
      ShippingGloss
      +1 yıl

      Ne demek ben teşekkür ederim. Çok güzel bir düşünce olmuş arada bende alıyorum kendime yeni yeni şeyler arada kendimizi mutlu etmekte bizim hakkımız çünkü. 😊

      Yorumla
  • TheCursedCake_
    TheCursedCake_ Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 98%
    +1 yıl

    Anneler günün kutlu olsun, çocukların ile ömür boyu mutlu olman dileğiyle... 🌹 Çantayı beğendim, tam yakışırını bulmuş çanta çok şanslı :D güle güle kullan ablam :)

    0
    0 Yorumla
  • Huzurun_Rengi
    Huzurun_Rengi Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 98%
    +1 yıl

    Hayırlı olsun. İyi günlerde kullan inşallah 😃

    1
    55 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      AA bana dalga geçer gibi espiri yapan yüreği güzel adam yorum yazmış 🤣 teşekkürler yüreği güzel adam teşekkürler 🤗🤗

      Yorumla
    • Huzurun_Rengi
      Huzurun_Rengi
      +1 yıl

      Artık tanıyorsun beni 😃 hep gizli saklı olmuyormuş demek ki 😃

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Sen gizli mi yazıyordun laa 🤣🤣

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Artık seni tanıyorum gözüm üstünde 🤣 benimle dalga geçercesine espiri yapan yüreği güzel adam 😂

      Yorumla
    • Huzurun_Rengi
      Huzurun_Rengi
      +1 yıl

      Sorularının hepsinde cevabım vardır 😃😃😃 ama çoğu gizli. Gizli hayran diyelim 🤣🤣

      Yorumla
    • Huzurun_Rengi
      Huzurun_Rengi
      +1 yıl

      Gönlü gül bahçesi kadın, senle dalga geçmek ne haddimize 😃

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Şaşırdım niye gizleniyorsunuz ki onuda anlamıyorum ben gibi açık olun net olun bak bana sayfamda açık sorularım da öyle profilim açık sohbetlerimi yorumlarda yapıyorum , cesarette rengârenk yollar gibi olun 😂😂

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Yaa sen şimdi benim gizli hayranımmısın 🤗

      Yorumla
    • Huzurun_Rengi
      Huzurun_Rengi
      +1 yıl

      Ben seni düşünerek gizli yazdım. Gizli bir hayranım yok deme diye. Yoksa bende her daim açığım 😃😃

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      😂😂 artık gizli bir hayranım yok demem 😂 sağol sağol Allah razı olsun 🤣

      Yorumla
    • Huzurun_Rengi
      Huzurun_Rengi
      +1 yıl

      Ne demek rica ederim. Vazifemiz efenim 😃😃

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Fazla incelme koparsın 😂 sen vazife olarak bunumu kendine edindim kıyamam laa sana 😂 yorma kendini benim için değmez vaktine yazık olur

      Yorumla
    • Huzurun_Rengi
      Huzurun_Rengi
      +1 yıl

      Senin gibi mütevazi ve tatlı insanlar çok az. Senin için değer tabi neden değmesin

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Estafurullah gülüm olur mu öyle şey o senin iyiliginden kaynaklanıyor benlik bir durum değil sen güzel bakmışsın güzel görmüşsün teşekkür ederim ağzına yüreğine sağlık genç adam 🙏🙏

      Yorumla
    • Huzurun_Rengi
      Huzurun_Rengi
      +1 yıl

      Ben 11 yıldır üyeyim buraya. Ne insanlar gördüm burnu bulutları çiziyor. Konuşmaya tenezzül dahi etmiyor. İki kelam etse kendini bir şey sanıyor. Senin gibi mütevazi, yüzü gönlü güzel insanlar az maalesef.

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Canim benim çok teşekkür ederim 🙏 böyle düşünmene sevindim ne mutlu bana ozaman

      Yorumla
    • Huzurun_Rengi
      Huzurun_Rengi
      +1 yıl

      Enerjin güç verdi 😃 her gün deprem stresi sallantılarla geçen şu günlerde inanın yüreğine huzur veriyorsun

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Ben elimden geldiği kadar yorumlara dönüş yapmaya çalışıyorum ve samimi doğal yaklasmaya çalışıyorum saygıda kusur etmemeye ve üslubuma dikkat etmeye çalışıyorum hava atmak egolu olmak vss benim kişiliğime ters zaten çünkü doğallığı seviyorum bak az önce bir çanta aldım ve attım herkes uçuk fiyatlar yazmış hatta oysa ki ben çantayı 70 TL ye aldım mağazada tekleme kalmış satıyorlardı bende kendime anneler günü hediyesi alayım bari dedim 😂 ve fiyatını da gayet samimi bir şekilde açıkladım çünkü herkesin mutluluga verdigi değer
      farklıdır benim için önemli olan o çantanın kalitesi değil önemli olsn işimi görmesi çünkü modanın sonu yok pahalı bir çanta alsam ne olucak ki içine yine aynı şeyleri koyucam öyle degilmi , milyarca lira bir cantaya vereceğime ona vereceğim parayı geleceğime yatırım yaparım yarın bir gün hayat ne gösterir bilinmez

      Yorumla
    • Huzurun_Rengi
      Huzurun_Rengi
      +1 yıl

      Kesinlikle katılıyorum. Fiyatların ucu bucağı yok. Bende e ticaret yapıyorum biliyor musun 😃 çanta kıyafet vs her fiyata ürün var. Bazıları uçuk fiyatlara alınca kaliteli aldım sanıyor kimi de ucuz alınca kötüsünü aldım sanıyor ama bu biraz şans işi.

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Kimseden kimseye fayda yok bu devirde yarınımi düşünmek zorundayim ona göre yaşamak mecburiyetindeyim iki tane evladım var onların hem annesiyim hem babasıyim İstanbul gibi bir yerde çocuklarımla birlikte yaşıyorum ve hayat mücadelesi veriyorum kimseye muhtaç olmadan hayata tutunmak da kolay olmuyor takdir edersiniz ki , oyuzden temkinli hareket ederim herzaman yarınimi düşünürüm bugün düşsen kimse bir bardak su vermez oyuzden abuk subuk herşeye para harcamak yerine ihtiyacım kadar alıyorum uygun olanı almaya çalışıyorum ben bununlada mutlu olmasını biliyorum çünkü azla mutlu olmasını bilmeyen çokla hiç olamaz .. yorumlarda çantayı begenenlerde olmuş , aşağılar gibi yorum yapanda olmuş hatta bir bayan iyyy iğrenç bune kart karı vss gibi hakaret edici bir yorum da yazmış. Ama herzaman eleştiriye açık bir insanım ve kendimle barışık bir insanım onlarında fikirlerinede saygı duyarım ✋

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      İşte beni ben yapan özelliğim de bu zaten 🙋🙋🙋

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Olduğum gibi görünmeyi seviyorum illaki beğenenlerde olucak begenmeyenlerde burada duruyorsam bu fikirlere de açık olmak anlayışlı olmak zorundayım

      Yorumla
    • Huzurun_Rengi
      Huzurun_Rengi
      +1 yıl

      Bak ben sana diyorum sen mütevazi sakin bir insansın. Eleştiri başka bir şey küçük görüp hakaret etmek başka. O yorumu yazan kişi aslında çanta ve senin için yorum yapmamış. Sana "bak benim kalitem, karakterim hu kadar işte" demek istemiş. Bu sitede herkes şirket yönetiyor. Herkes para içinde yüzüyor. Çoğu doktor avukat maşallah. Tabi yersen. Ne kadar aşağılık bir yorum ya. Beğenmemiş olabilirsin ama bilmiyorum ya insanlar hadsizleşiyor artık. Sen alnı öpülesi, ayakları öpülesi bir annesin.

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Teşekkür ederim 🙏 çok naziksin

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Yorum duruyor sayfada bakip okuyabilirsiniz ne onu şikayet ettim nede engelledim çünkü herkes kendine yakışanı yapar

      Yorumla
    • Huzurun_Rengi
      Huzurun_Rengi
      +1 yıl

      Gördüm şimdi. Ne diyim ya gerçekten kendilerini küçük düşürüyor haberi yok. Gençlik aşısını kendisine yaptırsın. Senin ihtiyacın yok çünkü. Gayet güzel, genç ve altın kalpli birisin.

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Deprem bölgesinde mi yaşıyorsunuz siz

      Yorumla
    • Huzurun_Rengi
      Huzurun_Rengi
      +1 yıl

      Sonradan deprem bölgesi ilan edildik. Yaşadığım yer Göksun ve Adananın tam ortası. Aynı şiddette hissediyoruz tüm sarsıntıları

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Çok geçmiş olsun rabbim beterinden korusun inşallah 🙏 birdaha böyle bir acıyı yaşatmasın

      Yorumla
    • Huzurun_Rengi
      Huzurun_Rengi
      +1 yıl

      Amin inşallah. O günü hatırlamak dahi istemiyorum. Deprem bu ülkenin gerçeği evet ama bu kadarı çok ağır oldu. Hep 2 büyük deprem deniyor ama 4 büyük deprem oldu aynı gün

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Ben biliyormusun Hatay'da enkazdan kurtarılmış bir kukır cinsi yavru köpegi sahiplendim sahipleri rahmetli olmuş yuva arıyorlardı orada görev yapan bir tanıdık vasıtasıyla onu gördüm. Sahiplendim şu an bizimle birlikte yaşıyor aşılarını yaptırdım çip taktırdım kimlik çıkarttim vss bir evladım daha olmuş oldu onu mutlu etmek için elimden geleni yapmaya çalışıyorum birde kedim vardı zaten

      Yorumla
    • Huzurun_Rengi
      Huzurun_Rengi
      +1 yıl

      Aaa çok güzel takdir edilesi bir davranış. İnsanlar bir şekilde derdini anlatıp hayat mücadelesi veriyor ama özellikle sahipli evcil hayvanlar çok sıkıntı çekiyor. Enkaza bakıp ağlayan köpek gördüm. Bazı insanım diye dolanan kişilerden daha merhametli ve duygusal oluyor hayvanlar

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Bu kukır cinsi 3 aylık yavru köpek ismini tarcın koyduk hatta görsel soru olarak ta paylaşmistim onu bilmiyorum gördünüz mü? abisi çok tatlı bir şey zaten küçük bey 🤗 yavru olduğu için çok yaramaz çok oyuncu biryerde durmuyor çok fena bir görsen evimizin neşesi oldu inşallah bundan sonraki hayatında da bizimle birlikte mutlu olur 🙏🙏

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      İstanbul'dan Adana'ya kucak dolusu sevgiler saygılar gönderiyorum ✋

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Kızın öyle yazmasına takilmadim zaten Birde güzellik dediğin nedir ki bugün var yarın yok insanın yüreği çirkin olmasın yeterki

      Yorumla
    • Huzurun_Rengi
      Huzurun_Rengi
      +1 yıl

      Ne kadar ince bir hareket o köpeği sahiplenmek. Harika bir insansın. İnşallah bu hareketin hürmetine tüm ömrün boyunca Allah yüzünü hep güldürür. Hep iyi insanları çıkarır karşına.

      Ben Adanada değilim 😃 Kayserinin bir ilçesi. Adana ve Kahramanmaraşa çok yakınız. O yüzden sağlı sollu her yer etkiliyor bizi.

      O kız kalitesini koymuş ortaya. Baktık ki yokmuş meğer kalitesi 😃 kafaya takılacak kadar da değerli biri olduğunu sanmıyorum zaten.

      Bu arada sürekli araya laf girdi yazdım mı yazmadım ki bilmiyorum. Pp deki ben değilim 😃 üniversite yıllarında buna benzer bir fotoğrafım vardı. Tüm fotoğraflarım Hard disk ile yandı gitti. Maziyi hatırlattığı için bu resmi kullanıyorum hep.

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Teşekkür ederim 🙏 amin gülüm insallah 🙏

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Profil resmi de önemli değil ben sadece köpeği görünce dikkatimi çekti pek profillere bakmakta prensibim değil zaten çünkü insanların görüşünden ziyade davranislari daha çok ilgimi çeker bayan erkek hiç farketmez

      Yorumla
    • Huzurun_Rengi
      Huzurun_Rengi
      +1 yıl

      Bayan yengeç, akreplerle hep uyum içinde olurlarmış. O yüzden galiba enerjimiz de tuttu 😃

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Kız bana demiş yaa 😂 kart karı gençlik aşısı yaptır diye 😂 yarın gidiyim de bir gençlik aşısı yaptırayım bari 😂 sonra aynaya bakar " gençleştim resmen bukadar mı farkeder ' 😂😂 derim

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Kaç para laa bir gençlik aşısı 😂😂

      Yorumla
    • Huzurun_Rengi
      Huzurun_Rengi
      +1 yıl

      Gençlik aşısı bende var. Dışarıya boşuna para verme bence 😃 😃 en kalitelisinden istediğin dozda vururum 😃😃😃

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Çokta gencleşmiyim sonra 😂 15 yaşlarınada inmiyim 😂 sen ona göre dozunu ayarlarsin artık şöyle bana yakışacak bir şey olsun

      Yorumla
    • Huzurun_Rengi
      Huzurun_Rengi
      +1 yıl

      Tamam olay bende 😃 ben sana en iyi aşıyı yaparım. Tam istediğim buydu işte dersin 😃

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Ohh tamam 😂 içimesu serptin artık 20 likler gibi dolaşırım ortada 😂 bir bakan birdaha dönüp bakarsa ağzının üstüne terlikle vurarım 🤣🤣

      Yorumla
    • Huzurun_Rengi
      Huzurun_Rengi
      +1 yıl

      Artık bakanın boynu tutulacak 😃😃 formül hazır evde kendim hazırlıyorum. Organik olduğu için etkisi için bir kaç kez vurmam gerekiyor sana 😃 😃

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Sustummmmm 😂

      Yorumla
    • Huzurun_Rengi
      Huzurun_Rengi
      +1 yıl

      Susmaaa ama lütfen 😃😃

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Bir kadın nerde konuşup nerde susması gerektiğini bilmeli

      Yorumla
    • Huzurun_Rengi
      Huzurun_Rengi
      +1 yıl

      Biz bizeyiz şurada diye dedim bende hani

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      🙋🙋🙋

      Yorumla
    • Huzurun_Rengi
      Huzurun_Rengi
      +1 yıl

      Senle sohbet çok güzeldi 🌷

      Yorumla
    • Huzurun_Rengi
      Huzurun_Rengi
      +1 yıl

      Teşekkür ederim eig için 😊😊

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Rica ederim gülüm ne demek asıl ben teşekkür ederim yorumun için samimiyetin için eline emeğine sağlık 🙏🙏

      Yorumla
    • Huzurun_Rengi
      Huzurun_Rengi
      +1 yıl

      🌸 🌷 🌸 🌷

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

28

Cevap

32

Cevap

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 17,5b cevap paylaştı.

    İyi yapmışsın abla güle güle kullan şimdiden anneler günün kutlu olsun çocuklarınla birlikte musmutlu olsun 🌸🌺🌹🌹🌹

    1
    3 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Yaa barışım çok teşekkür ederim gülüm sağolasın amin inşallah ağzına yüreğine sağlık 🙏

    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Elimizde kalp yoktu sana yüreğimi yolladım ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    • Barış_LonelyForever u
      Barış_LonelyForever
      +1 yıl

      Rica ederim ablam ne demekk <3 <3 🙏🌺

  • fesfs
    fesfs Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 99%
    +1 yıl

    Pahali bir çanta değil benim tarzım değil ama genel bakış yaparsak evet kullanılabilir.
    Hayırlı olsun

    2
    3 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Doğrudur canım saygı duyarım yorumun için teşekkür ederim ağzına yüreğine sağlık 🙏

      Yorumla
    • faydali_bilgin_16_08
      faydali_bilgin_16_08
      +1 yıl

      Sakıp Sabancı'nın gelini falan mısın

      Yorumla
    • fesfs
      fesfs
      +1 yıl

      Hayır yanlış anlamayın küçümsemek için vs demedim kesinlikle asla öyle biri değilim herkes fiyata yorum yaptığı için bayan gözü ile fikrimi yaptim tarzım değil derkende ben daha spor daha sadece sevdiğim için öyle dedim

      Yorumla
  • Master81
    Master81 Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 87%
    +1 yıl

    Görseli çok güzel bir çanta. Güle güle kullan.

    Ayrıca bedavaya yakın almışsın tebrik ederim :)

    1
    3 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Teşekkür ederim gülüm sağolasın 🙏 ağzına yüreğine sağlık 🙏 aynen çok ucuza aldım zaten öyle çok kaliteli bir şey de değil ama işimi görür

      Yorumla
    • Master81
      Master81
      +1 yıl

      Ya kalitesi ne Allah aşkına. Çanta işte. 200-300 bin verince sana arkadaşlık mı yapıyor sanki :)

      Güle güle kullan

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Aynen öyle onunda içine aynı şeyleri koyuyorsun 🤗 teşekkür ederim 🙏

      Yorumla
  • Jeasica
    Jeasica Takip Et
    Guru Yaş: 54 , eic 99%
    +1 yıl

    Çanta tarzım değil. Güle güle kullanın. Bende kendime anneler günü hediyesi alacağım. Anneler gününüz kutlu olsun🌺🌺

    1
    4 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Canim benim çok teşekkür ederim 🙏 ağzına yüreğine sağlık 🙏

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Elimizde kalp yoktu sana yüreğimi yolladım ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

      Yorumla
    • Jeasica
      Jeasica
      +1 yıl

      O daha güzel teşekkür ederim 🤩 💐

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      🙋🙋🙋

      Yorumla
  • Danışabilirsin
    Danışabilirsin Takip Et
    Yoda Yaş: 46 , eic 100%
    +1 yıl

    Ben almıştım sana niye bir daha aldın :)

    Güzelmiş güle gülle kullan. Şimdiden kutlu olsun güzel anne.

    1
    3 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Canim benim çok teşekkür ederim sağolasın pahalı bir şey değil zaten ama olsun önemli olan iş görmesi zaten

      Yorumla
    • Danışabilirsin
      Danışabilirsin
      +1 yıl

      Senin kaliten yeter. Onlar eşya.

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Teşekkür ederim 🙏 ağzına yüreğine sağlık 🙏

      Yorumla
  • Bizden_Söylemesi
    Bizden_Söylemesi Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 98%
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 616 cevap paylaştı.

    Güle güle kullan vatana millete Türki Cumhuriyetlere hayırlı uğurlu olsun 😎

    1
    4 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Teşekkür ederim gülüm sağolasın 🙏

      Yorumla
    • Bizden_Söylemesi
      Bizden_Söylemesi
      +1 yıl

      Gülünü soldurdular 🤣

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Kim soldurdu lann bu çiçeği 😂

      Yorumla
    • Bizden_Söylemesi
      Bizden_Söylemesi
      +1 yıl

      Üzerine işediler :)

      Yorumla
  • Hadiiyani
    Hadiiyani Takip Et
    Master Yaş: 53 , eic 99%
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Süper bir çanta arkadaşıma yakışır. Şimdiden kutluyorum

    1
    1 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Çok teşekkür ederim gülüm sağolasın 🙏 ağzına yüreğine sağlık 🙏

      Yorumla
  • carsngirls
    carsngirls Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 99%
    +1 yıl

    Güle güle kullan hatun, tahminimce 3.000 civarı. 😂

    1
    42 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Yok daha neler ben o parayı çantaya versem onu zaten takamam sandığa kaldırırım bir şey olur diye 😂

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Sen modotörmüydün laa 🤣 bugün ilk defa gördüm ismini şaşırdım

      Yorumla
    • carsngirls
      carsngirls
      +1 yıl

      Canını yerim. 😂
      S ne anlama geliyor, seksi diyelim biz. 😂

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Bilmem ne anlama geliyor

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Hiç dikkatli bakmadim ki oyuzden şaşırdım zaten

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Bu arada da seni tebrik ederim zalımmmm 😂 başarıların daim olsun inşallah 🙏🙏

      Yorumla
    • carsngirls
      carsngirls
      +1 yıl

      Süper moderatör. 😎
      Nasıl dikkatli bakmazsın, ben senin benine kadar baktım. 😂😂

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Sen bakarsın srnin baska işin ne 😂

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Peki süper modetör ne demek ne iş yapiyorsunuz mesela

      Yorumla
    • carsngirls
      carsngirls
      +1 yıl

      Ortalığı toparlıyoruz. :D

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Nasıl yani bunu merak ettiğim için soruyorum daha önce hiç modetörlerle bir işim olmadi oyuzden

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Profildeki harfler ne anlama geliyor peki zalımmm

      Yorumla
    • carsngirls
      carsngirls
      +1 yıl

      Kural dışı soruları, cevapları, yorumları, benceleri, profil resimlerini, yazıları gizliyoruz. :D

      Yorumla
    • carsngirls
      carsngirls
      +1 yıl

      Profildeki harfler de m, moderatör; s, süper moderatör; u, uber moderatör; a, admin. :D

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Bugün mesela bir bayan görsel soruma hakaret içerikli yorum yazmış ben onu şikayet de etmedim engellemedim de

      Yorumla
    • carsngirls
      carsngirls
      +1 yıl

      Link at aklını alayım. :D

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Yorumlara bak görürsün zaten ismi inciii pembe üye

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      bir şey yapmana da gerek yok

      Yorumla
    • carsngirls
      carsngirls
      +1 yıl

      Onu göremedim ama bir dahakine link at. :D

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Bu sorunun yorumlarında nasıl göremiyorsun gir bayanların yorumuna ismi inciii

      Yorumla
    • carsngirls
      carsngirls
      +1 yıl

      Göremiyorum hatun beni engellemiş olabilir. :D

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Bende bulamıyorum şu an birisi kaldırmış sanırım yorumu. Ben çanta görseli attimya aynen şöyle yazmıştı " ıyyyy b@k gibi iğrenç kart karı sen önce kendine gencilik aşısı yaptır ' bu şekilde yazmıştı bende cevap olarak bu nasıl yorum güzellik 🌺 elbisen yırtila emii 😂😂 diye cevap yazmıştım hatta oda sonra ne gülüyorsun ruh hastası manyak karı diye yazmış hatta burada bir arkadaş var onunla bu yorumu okumuştu ona söylemiştim @huzurun_rengi bu arkadas da görüp okumuştu ama ben şikayet te etmedim engellemedim de sayfada duruyor du yorumu

      Yorumla
    • carsngirls
      carsngirls
      +1 yıl

      İnci değildi o başka biriydi benim elimden geçti. :D

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Hatta bu arkadaşlada o bayanın yorumunu konuşmuştuk sonra hatta ikimiz bunun dalgasını geçmiştik 😂 kaç para laa bir gençlik aşısı 😂 gidip yaptırıyim filan diye

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      İnciiii yazıyordu

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      27 yaşında idi

      Yorumla
    • Huzurun_Rengi
      Huzurun_Rengi
      +1 yıl

      Evet ben şahidim 😃

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Arada çıkar böyle birisi ben hiç şikayet etmedim işte bazı insanlar kendi ruhlarını bu şekilde besliyor yapicak bir şey yok bana hakaret etti ruhunu besledi okadar zavallı işte herkes kendine yakışanı yapar ben ona uslubumu bile bozmadım

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      @huzurun_rengi teşekkür ederim 🙏 kusura bakma @carsngirls yorumu goremedim diyince ismini yazmak zorunda kaldım sen yorumu okuduğun ve hatta ikimiz makarasini yaptığımiz için ismini kullsnmsk zorunda kaldım

      Yorumla
    • Huzurun_Rengi
      Huzurun_Rengi
      +1 yıl

      Estağfurullah ne kusuru. O yorumu okuyunca bende çok sinirlendim. Hadsizce bir yorum çünkü

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      @Huzurun_Rengi 🙋🙋🙋

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      @huzurun_rengi @carsngirls hemen aranızda para toplayın gençlik aşısı yaptıracam 😂 gençleşelim guzelleşelim 😂😂 kız bana kart karı dedi 😂🤣 incindimmm 😂

      Yorumla
    • carsngirls
      carsngirls
      +1 yıl

      Var mıymış yav öyle bir şey, hayır ihtiyacın olduğundan değil de. :D

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Hayır yok ta estektik var yüz gerdirme , çizgileri yok etme , vss

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Kız bana nasıl giydirdi ama 🤣🤣

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Okadar yazılan şeylerden sonra gençlik aşısınami takıldın sayın modetör beyefendi 😂😂

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Ee ben şikayet etmedim ki kim kaldırdı ozaman yorumu sayfada duruyordu

      Yorumla
    • carsngirls
      carsngirls
      +1 yıl

      Ben. 😂

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Ee ama ben şikayet etmedim ki

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Birde sen başka kişi diyorsun oysaki ben kızın ismini okudum profiline baktım kapalıydı

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Siz böyle yorumları görüp kaldırınca puan alıyorsunuz zaten öyle duymuştum

      Yorumla
    • carsngirls
      carsngirls
      +1 yıl

      Şikayet etmesen de kaldırabiliyorum. 😂

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Çocuğun var mi gerçekten merak ettim bekar sanıyordum da.. Çantayı çok pahalı biseye benzetemedim ayrıca güzel fikir bende eşimden abuk sunum hediye bekleyeceğime alayım bir tane:)

    1
    3 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Eşimden ayriyım ben gülüm 2 çocuk annesiyim bir kızım ve bir oğlum var ( 8 ve 6 yaşında ) , çocuklarımla birlikte yaşıyorum 🤗 çanta zaten kaliteli bir şey değil çok ucuza aldım tekleme kaldığı için 70 TL ye veriyorlardı bende kendime anneler günü hediyesi alayım bari dedim 🙋🙋🙋

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Allah bağışlasın, her şey gönlünüzce olsun💜

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Amin gülüm cümlemizin insallah 🙏🙏 teşekkür ederim ağzına yüreğine sağlık 🙏🙏

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    iyi yaptın kendini herzaman sevindir mutlu et kendini şımart bu senin hakkın 🙂

    1
    4 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Teşekkür ederim genç adam ağzına yüreğine sağlık 🙏🙏

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Rica ederim

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      🙋🙋🙋

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      herşeyin en güzeli sana yakışır

      Yorumla
  • Tuռiȿ10
    Tuռiȿ10 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    Yav bırakın bu kapitalistlerin para oyunlarını. Boş iş bunlar. Bunlara vereceğiniz parayı bana verin çok güzel maçlar var bugün. Katlarım ben o parayı

    1
    1 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      🤣🤣

      Yorumla
  • TurinTurambar01
    TurinTurambar01 Takip Et
    Bilge Yaş: 30 , eic 99%
    +1 yıl
    https://youtube.com/shorts/mcvLedvMinQ?feature=share
    0
    1 Yorumla
    • sudesuff
      sudesuff
      +1 yıl

      PUĞAAHAHAHAHJAKAHAH

      Yorumla
  • Portakal-Çiçeğii
    Portakal-Çiçeğii Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 375 cevap paylaştı.

    Insanın kendi kendini mutlu etmesi ne kadar güzel iyi günlerde almış olduğun çantayı Allah kullanmak nasip etsin

    0
    0 Yorumla
  • Coffein
    Coffein Takip Et
    Master Yaş: 41 , eic 33%
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 394 cevap paylaştı.

    Kadınlar kendilerine yeter ki bişey almak istesin 🤣🤣 her yolu buluruz. Güle güle kullanın

    0
    2 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Aynen öyle ama ben çok ucuza aldım kaliteli bir şey değil yani tekleme kalmış mağazada satıyordu 70 TL ye aldım 🤗 teşekkür ederim gülüm sağolasın ağzına yüreğine sağlık 🙏🙏

      Yorumla
    • Coffein
      Coffein
      +1 yıl

      Ben küçük çanta pek kullanmiyorum hatta hiç, içi bişey almio, anne olunca onu tık bunu baş şunu kat büyük olucak :))) ama takip gezenlere imreniorun hep. Güle güle kullan günlük ufak markete komşuya vs gitmek istediğinde kullanırsın

      Yorumla
  • MertCapaTıpFakülte
    MertCapaTıpFakülte Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 98%
    +1 yıl

    Güzel bir doğa turuda hediye etmelisin kendine

    1
    1 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Onuda yazın ederiz artık memlekete gidince

      Yorumla
  • uyuyangüzel_00
    uyuyangüzel_00 Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 92%
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 495 cevap paylaştı.

    İyi yapmışsın güzel günlerde kullan

    1
    2 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Çok teşekkür ederim gülüm sağolasın ağzına yüreğine sağlık 🙏🙏

      Yorumla
    • uyuyangüzel_00
      uyuyangüzel_00
      +1 yıl

      Rıca ederim 😊

      Yorumla
  • gizemlikız4444
    gizemlikız4444 Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl

    Gule gule kullan bal ablam 😇🌸

    1
    3 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      İki gözümün çiçeği yorum yazmış ❤️❤️❤️

    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Teşekkür ederim gülüm sağolasın ağzına yüreğine sağlık 🙏❤️❤️

    • gizemlikız4444
      gizemlikız4444
      +1 yıl

      ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

  • meftun35
    meftun35 Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 96%
    +1 yıl

    Güzel yapmışsın 😊 şımart kız kendini 😊

    1
    3 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Teşekkür ederim gülüm sağolasın 🙏 ağzına yüreğine sağlık 🙏

      Yorumla
    • meftun35
      meftun35
      +1 yıl

      Seninde reis 😊😊😊😊😊

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Eyvallah reiss 😂

      Yorumla
  • yasayanbjri
    yasayanbjri Takip Et
    Master Yaş: 22 , eic 97%
    +1 yıl

    Bence güzel yapmışsın

    1
    1 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Çok teşekkür ederim gülüm sağolasın ağzına yüreğine sağlık 🙏❤️❤️

      Yorumla
  • ogeday4
    ogeday4 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 37 , eic 98%
    +1 yıl

    Evlen artık da çocukların alsın 😊😊

    1
    8 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Çocuklarım var zaten genç adam ama küçükler bil bakalim ne eksik

      Yorumla
    • ogeday4
      ogeday4
      +1 yıl

      Geriye bi koca eksik sanırım 🤔

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Boyle zeki olman beni duygulandirdi açıkçası 😂

      Yorumla
    • ogeday4
      ogeday4
      +1 yıl

      Gurur duyuyorum zekamla 🤪😂

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Maşallah maşallah 🧿 zaten bir akla nazar değmezmiş çünkü kimse kimsenin aklını beğenmezmiş 😂😂

      Yorumla
    • ogeday4
      ogeday4
      +1 yıl

      Senin maşallah dediğine göre sankim az biraz beğendin 🤪😂

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Beğenmek ne kelime bayıldım 😂 başka yeteneklerin varsa göster teyzelere bakiyim 😂 teyzeler görsün 😂😂

      Yorumla
    • ogeday4
      ogeday4
      +1 yıl

      Yemeğimi kendim yiyebiliyorum veee çişimide kendim yapabiliyorum bikerem 😂😂

      Yorumla
  • ArzuHannn
    ArzuHannn Takip Et
    Xper 7 Yaş: 39 , eic 96%
    +1 yıl

    Kiyamam baskasi alamadimi

    1
    3 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Hayır gülüm yok eşimden ayriyım ben iki tane dünyalar güzeli evladım var ama daha küçükler ilerde belki nasip olursa o günleride görürüz inşallah 🙏 onlar genelde resim çizip veriyorlar bende onların hediyesini buzdolabının üstüne asıyorum ❤️ çünkü o hediyelerin maneviyatı pahabiçilemez oluyor...

      Yorumla
    • ArzuHannn
      ArzuHannn
      +1 yıl

      Oyyyyy masallah rabbim yavrucaklarini sana bagislasin rabbim yar ve yardi. cin olsun bacim

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Amin canım cümlemizin insallah 🙏 teşekkür ederim ağzına yüreğine sağlık 🙏

      Yorumla
  • Suvenir
    Suvenir Takip Et
    Master Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Güle güle kullanın 🌸

    1
    1 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Çok teşekkür ederim gülüm sağolasın ağzına yüreğine sağlık 🙏🙏

      Yorumla
  • _Justimagineit_
    _Justimagineit_ Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 96%
    +1 yıl

    Güzelmiş iyi yapmış güle güle kullan abla

    1
    1 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Çok teşekkür gülüm sağolasın ağzına yüreğine sağlık 🙏🙏

      Yorumla
  • Bay_Nutella
    Bay_Nutella Takip Et
    Master Yaş: 50 , eic 94%
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 763 cevap paylaştı.

    Güzel günlerde kullan 550tl

    1
    6 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Hayır ya yok daha neler

      Yorumla
    • Bay_Nutella
      Bay_Nutella
      +1 yıl

      Hımm bir dürüm fiyatındam ucuzmuş😘

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Aynen öyle fiyatlar söylüyorlarki çantanın fiyatını yazmaya utandım hee 😂🤣

      Yorumla
    • Bay_Nutella
      Bay_Nutella
      +1 yıl

      Ekonomik kadın👍

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Napıcan gülüm hayat şartları zor görüyorsun ben binlerce parayı çantaya versem nasıl gecinicem ki hem kaliteli çanta alsam ne olucak ki önemli olan iş görmesi degilmi içine yine aynı şeyleri koyucam ne farkeder ki

      Yorumla
    • Bay_Nutella
      Bay_Nutella
      +1 yıl

      ❤️❤️❤️

      Yorumla
  • DrErtuğrulbey
    DrErtuğrulbey Takip Et
    Master Yaş: 41 , eic 99%
    +1 yıl

    hayırlı olsun güle güle kullan

    1
    1 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Sağolasın gülüm teşekkür ederim 🙏 yaptık bir çılgınlık 😂 kendisine anneler günü hediyesi almayanda ne biliyim 😂😂

      Yorumla
  • BoğaErkeği34
    BoğaErkeği34 Takip Et
    Bilge Yaş: 34 , eic 97%
    +1 yıl

    Güzel görünüyor ama kombin önemli

    1
    3 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Teşekkür ederim gülüm sağolasın 🙏 ağzına yüreğine sağlık

      Yorumla
    • BoğaErkeği34
      BoğaErkeği34
      +1 yıl

      Eyvallah

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      🙋🙋🙋

      Yorumla
  • asuasuasuman
    asuasuasuman Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 100%
    +1 yıl

    Güle güle kullan canım.. yakışır sana

    1
    1 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Sağol gülüm teşekkür ederim 🙏 kendime anneler günü hediyesi almayanda ne biliyim 😂😂

      Yorumla
  • YusufisLoud
    YusufisLoud Takip Et
    Xper 5 Yaş: 44 , eic 100%
    +1 yıl

    İyi yapmışsın 1.500 tl

    1
    12 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Yok artık daha neler ben o parayı hayatta o çantaya vermezdim zaten o parayı çantaya verene kadar gider yatırım amaçlı değerlendiririm çünkü modanın sonu yok ben geleceğime yatırım yaparım

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Yaa öyle bir şey dedinki çantanın gerçek fiyatını soylemeye utandım hee 😂

      Yorumla
    • YusufisLoud
      YusufisLoud
      +1 yıl

      Bravo, aynı fikirde yim

      Yorumla
    • YusufisLoud
      YusufisLoud
      +1 yıl

      Yok, güzel duruyor, gözüküyor 😄

      Yorumla
    • YusufisLoud
      YusufisLoud
      +1 yıl

      O zaman cevabı güncelleyeyim, 150-250 arası

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Öyle abuk subuk herşeye para harcasaydim ev alabilirmiydim sence bak geçen yaz 2+1 dare aldım çok şükür birde iki çocuk annesiyim çocuklarımın hem annesi hem babasıyim daha küçükler ve hepsi elime bakıyor oyuzden de harcamalarıma yasantıma herzaman dikkat ederim İstanbul gibi bir yerde çocuklariyla tek başına kimseye muhtaç olmadan hayata tutunmak mücadele vermek kolay değil maalesef

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Hayır 70 TL ye aldım 😂 tekleme kalmış adam mağazada satıyordu bende kendime anneler günü hediyesi alayım bari dedim 😂 önemli olan zaten kalitesi değil iş görmesi pahalı bir çanta akşam onunda içine aynı şeyleri koyucam ne farkeder ki

      Yorumla
    • YusufisLoud
      YusufisLoud
      +1 yıl

      Haklısınız 😊 bravo tebrik ederim sizi👏👏👏

      Yorumla
    • YusufisLoud
      YusufisLoud
      +1 yıl

      Ama güzel çanta güle güle kullanın, ideal bir eş profilisiniz bence

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Teşekkür ederim 🙏🙏 ağzına yüreğine sağlık genç adam 🙏

      Yorumla
    • YusufisLoud
      YusufisLoud
      +1 yıl

      Ne demek, ileride o hediye yi evlatlarından eşinden alacağın mutlu, umutlu, huzurlu günlerin olsun inşallah 😊

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Amin gülüm insallah daha küçükler ama Allah nasip ederse o günleride görürüz 🙏 onlar daha küçük olduğu için genelde resim çizip veriyorlar bende onların hediyesini buzdolabının üstüne asıyorum çünkü o resmin benim için manevi değeri paha biçilemez 🤗🤗

      Yorumla
  • ErtugrulKARTAL1903
    ErtugrulKARTAL1903 Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 68%
    +1 yıl

    Güzelmiş. 650 TL vardır.

    1
    9 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Ertuğrul yok daha neler ben o parayı bir çantaya hayatta vermem ona verene kadar gider yatırım amaçlı kullanırım

      Yorumla
    • ErtugrulKARTAL1903
      ErtugrulKARTAL1903
      +1 yıl

      650 ye markete selam verince elinde alıyorlar zaten. Ben bu ay kredi kartına 16 bin ödedim.

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Doğrudur canım maalesef öyle oyuzden herşeyi ucuza mal etmeye mecbur kalıyoruz millet öyle bir uçuk fiyatlar söylüyorlarki çantanın fiyatını yazmaya utandım hee 😂🤣 aman kaliteli olsa ne olucak ki yine içine aynı şeyleri koyucam ne farkeder ki önemli olan iş görmesi

      Yorumla
    • ErtugrulKARTAL1903
      ErtugrulKARTAL1903
      +1 yıl

      Çabuk bozulur o da. Kaliteye göre.

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Bozulmaz neden dersen sürekli aynı çantayı kullanamıyorsun zaten kıyafetine göre taktiğın için sürekli dönüşümlü olarak kullanırsın ozaman da uzun bir müddet gider hergun senin dediğin takmış olsan evet çabuk eskir yırtılır vss

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Ben şahsen param olsada çantalara o parayı vermem zaten çünkü modanın sonu yok o parayı çantaya verene kadar geleceğime yatırım yaparım Dünya hali bu yarın başımıza ne gelir bilemeyiz oyuzden temkinli hareket ederim herzaman yarın birgün birisine muhtaç kalsan adama bir bardak su vermezler Ertuğrul

      Yorumla
    • ErtugrulKARTAL1903
      ErtugrulKARTAL1903
      +1 yıl

      Bende vermem bravo.

      Yorumla
    • ErtugrulKARTAL1903
      ErtugrulKARTAL1903
      +1 yıl

      Yüksek parayı vermem yani çanta için.

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Aynen öyle boş ver önemli olan iş görmesi markalı olsa ne olur olmasa ne olur Allah aşkına

      Yorumla
  • llalunahCr
    llalunahCr Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl

    İnsanın kendi kendini mutlu etmesi güzel bir şey. Güzel günlerde kullanın.

    0
    0 Yorumla
  • Peteksi
    Peteksi Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 52%
    +1 yıl

    Sen beğendiysen güzel ama pazar çantalarına benziyor bentakmazdım

    0
    0 Yorumla
  • Benimolsadecebenim
    Benimolsadecebenim Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 63%
    +1 yıl

    İyi yapmışsın bence gayet hoş bir çanta, şimdiden anneler gününüz kutlu ve mutlu olsun inşallah 🤭

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Güle güle kullan, bana gelirken takmayı unutma 😍

    1
    4 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      😂😂 ben senin kim olduğunu bilmiyorum ki aslan parçası nasıl sana gelirken takayım 😂 ya başka gizli mavi bir üyeye gidersem sakıncalı bir durum 😂😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Şanslı bir gizli mavi olur o zaman tüh 😂😂😂

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Aynen öyle olur tüh ki tühh 🤣

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bul beni bullllll 😂😂😂

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Niye kendin alıyorsun şekerim çocuklarına para ver onlar sana alsın hediyeyi güle güle kullanın

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Çok iyi yapmışsın çok güzel bir çanta güzel günlerde kullanman dileğiyle 😊

    0
    0 Yorumla
  • Eziremsem
    Eziremsem Takip Et
    Master Yaş: 57
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 1,6b cevap paylaştı.

    İyi ettin güle güle kullan

    1
    1 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Çok teşekkür ederim ağzına yüreğine sağlık genç adam 🙏

      Yorumla
  • Nurinnko
    Nurinnko Takip Et
    Xper 6 Yaş: 24
    +1 yıl

    İyi yapmışsın çok güzel güle güle kullan

    1
    1 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Çok teşekkür ederim gülüm sağolasın ağzına yüreğine sağlık 🙏🙏

      Yorumla
  • Albatron
    Albatron Takip Et
    Xper 4 Yaş: 38
    +1 yıl

    mutlu hissediyosan bir tane daha al

    1
    1 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      😊😊😊

      Yorumla
  • Boavistaa
    Boavistaa Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 99%
    +1 yıl

    iyi yapmışsın abla

    1
    1 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Teşekkür ederim gülüm sağolasın 🙏 ağzına yüreğine sağlık 🙏

      Yorumla
  • kaz-ayagi
    kaz-ayagi Takip Et
    Bilge Yaş: 34 , eic 99%
    +1 yıl

    çok iyi yapmışsın

    1
    1 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Çok teşekkür ederim gülüm sağolasın ağzına yüreğine sağlık 🙏🙏

      Yorumla
  • Okşantrv
    Okşantrv Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26
    +1 yıl

    Yaşlı çantasi gibi bune

    1
    2 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Bende yaşlıyım zaten güzellik 🌺

    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Senin gibi çıtır değilim idare et 😂😂

  • Yakışıklıgenc06
    Yakışıklıgenc06 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 36
    +1 yıl

    Seni tebrik ediyorum süpersin

    1
    17 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Çok teşekkür ederim genç adam 🙏 ama neden tebrik ettiğinizi anlayamadım

      Yorumla
    • Yakışıklıgenc06
      Yakışıklıgenc06
      +1 yıl

      Çünkü kendi kendini mutlu edebiliyorsun benze hep mutsuz

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Ya insan ne yaparsa kendi için yapmalı mutluluk beyinde başlar sen kendine değer vermezsen başkası hic vermiyor güzel düşün güzel olsun her şey genç adam

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Sen neden mutsuz peki seni bukadar karamsar düşünmene sebeb olan şey ne tam olarak

      Yorumla
    • Yakışıklıgenc06
      Yakışıklıgenc06
      +1 yıl

      Keşke sizin dediğiniz gibi olsa çok isterdim

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Olmayacağını nerden biliyorsun peki

      Yorumla
    • Yakışıklıgenc06
      Yakışıklıgenc06
      +1 yıl

      Kimse benimle konuşmuyor arkadaş olmuyor kahve içmiyor

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Neden peki bunu hiç sorguladın mi

      Yorumla
    • Yakışıklıgenc06
      Yakışıklıgenc06
      +1 yıl

      Ya birisi beddua etti ya da çok cirkinim

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Profildeki kim peki

      Yorumla
    • Yakışıklıgenc06
      Yakışıklıgenc06
      +1 yıl

      Kız kardeşim

      Yorumla
    • Yakışıklıgenc06
      Yakışıklıgenc06
      +1 yıl

      Benzemiyor mu bana herkes çok benzediyor

      Yorumla
    • Yakışıklıgenc06
      Yakışıklıgenc06
      +1 yıl

      Sizin için de uygunsa özelden konuşabilirmiyiz

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Bilnem okadar dikkatli bakmadim açıkçası ben esin veya sevgilin zannettim oyuzden neden yalnızsın diye sorucaktım

      Yorumla
    • Yakışıklıgenc06
      Yakışıklıgenc06
      +1 yıl

      Keşke olsa keşke ama yok işte 🥺🥺🥺

      Yorumla
    • Yakışıklıgenc06
      Yakışıklıgenc06
      +1 yıl

      Sevap işlemek istermisin

      Yorumla
    • Yakışıklıgenc06
      Yakışıklıgenc06
      +1 yıl

      Uyudun mu 🥺🥺

      Yorumla
  • Alevnalan3501
    Alevnalan3501 Takip Et
    Yoda Yaş: 36 , eic 98%
    +1 yıl

    Hayırlı olsun

    1
    4 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Canim benim çok teşekkür ederim ağzına yüreğine sağlık 🙏🙏

      Yorumla
    • Alevnalan3501
      Alevnalan3501
      +1 yıl

      Ne demek her zaman güle güle eskit

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      🌺🌿💦🍁🌷💠💮🌹🌼🌸💦🌿🌹💮💠🌷🍁🌿💦💮🌷💮☘️

      Yorumla
    • carsngirls
      carsngirls
      +1 yıl

      Çiçekleri sulamayı da ihmal etmiyor canını yediğim. :D

      Yorumla
  • Akbulutmersin
    Akbulutmersin Takip Et
    Guru Yaş: 28
    +1 yıl

    Gucci mi

    1
    2 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      😂😂 hı hııı. Gucci 70 TL ye aldım iyimi 😂 marka takıntım varda 😂

      Yorumla
    • Akbulutmersin
      Akbulutmersin
      +1 yıl

      Bedava almışsın pazarlik yapar misin abla😂

      Yorumla
  • seherdumaan
    seherdumaan Takip Et
    Xper 6 Yaş: 23 , eic 95%
    +1 yıl

    Uzun makarna "iyi yapmışsın"

    0
    0 Yorumla
  • SeroQuel_
    SeroQuel_ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 38 , eic 98%
    +1 yıl

    İyi yapmışsın güle güle kullan

    0
    0 Yorumla
  • doublemann
    doublemann Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl

    Nereden buluyorsunuz bu soruları ya 😂😂

    0
    1 Yorumla
    • doublemann
      doublemann
      +1 yıl

      İyi yapmışsın. 😂

      Yorumla
  • Tazmanyacnvr
    Tazmanyacnvr Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 97%
    +1 yıl

    Çanta güzelmiş. Güzel günlerde kullan

    0
    0 Yorumla
  • MyColorDark
    MyColorDark Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 98%
    +1 yıl

    İyi yapmışsın, hayırlı olsun😃

    0
    0 Yorumla
  • KayipPsikopat_3
    KayipPsikopat_3 Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 650 cevap paylaştı.

    Güle güle sağlıkla kullan

    0
    0 Yorumla
  • savas0642
    savas0642 Takip Et
    Bilge Yaş: 33
    +1 yıl

    Güle güle kullan

    1
    10 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Çok teşekkür ederim genç adam ağzına yüreğine sağlık 🙏🙏

      Yorumla
    • savas0642
      savas0642
      +1 yıl

      Senin de ağzına sağlık 👍👍

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      🙋🙋🙋

      Yorumla
    • savas0642
      savas0642
      +1 yıl

      Neler yapıyorsun

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      İyiyim gülüm teşekkür ederim disardaydim yeni geldim eve biraz kafamı dinliyorum buraya takılıyorum işte vakit geçiyor sen neler yapıyorsun günün nasıl geçiyor peki

      Yorumla
    • savas0642
      savas0642
      +1 yıl

      Dolaşıyorum sağa sola bakıyorum bir şey yok çok sıkıcı buralar

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Neresi orası peki

      Yorumla
    • savas0642
      savas0642
      +1 yıl

      Suben Avusturya

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Öylemi gurbettesin yani Allah kolaylık versin ne diyim zordur gurbetcilik İstanbul'dan kucak dolusu sevgiler saygılar gönderiyorum

      Yorumla
    • savas0642
      savas0642
      +1 yıl

      Sağol gelince kahve ni içerim ozaman

      Yorumla
  • Sessiz_insan
    Sessiz_insan Takip Et
    Guru Yaş: 30
    +1 yıl

    Ben pek begenemedim ama güle güle kullan 💐

    0
    0 Yorumla
  • maybelineepa
    maybelineepa Takip Et
    Xper 2 Yaş: 22
    +1 yıl

    çok şık

    1
    1 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Çok teşekkür ederim gülüm sağolasın ağzına yüreğine sağlık 🙏🙏

      Yorumla
  • Hayaldikİkimiz_
    Hayaldikİkimiz_ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 21 , eic 73%
    +1 yıl

    Pek beğenmedim

    0
    0 Yorumla
  • İzmirli2735
    İzmirli2735 Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 99%
    +1 yıl

    Güle güle kullan..

    0
    0 Yorumla
  • _ᎶöᏝᎶᏋᏗᎴᏗᎷ_
    _ᎶöᏝᎶᏋᏗᎴᏗᎷ_ Takip Et
    Yoda Yaş: 103 , eic 99%
    +1 yıl

    Üzüldüm 🙄

    0
    0 Yorumla
  • siyahhizcii
    siyahhizcii Takip Et
    Xper 4 Yaş: 27
    +1 yıl

    İyi yapmışsın hadi sevişmeye devam

    0
    0 Yorumla
  • n0namen0
    n0namen0 Takip Et
    Bilge Yaş: 29 , eic 97%
    +1 yıl

    Çok güzel çok şıkmış

    0
    0 Yorumla
  • kaan_34_kaan
    kaan_34_kaan Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27
    +1 yıl

    Evet

    0
    0 Yorumla
  • Sehzadesinan55-55
    Sehzadesinan55-55 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32
    +1 yıl

    iyi tabi

    0
    0 Yorumla
Devamını Gör(45)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Alışveriş & Hediyeler > Sorular > Kendime anneler günü hediyesi çanta aldım , iyi yapmış mıyım?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Hediye gelen çantama bakın! Sizce nasıl? 34 cevap verildi
Hediye aldığım çanta nasıl güzel mi? 12 cevap verildi
Çantalarım güzel mi yeni aldım ds? 16 cevap verildi
Bu sac bana olmuş mu sizce? 15 cevap verildi
Yeni çanta aldım? 50 cevap verildi
Anneler günü için aldım? 8 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Yaban mersini özü sever misiniz?
  • Deveye ayran iç demişler kırk çadır devirmiş niye nolmuş? içeceksin ayranı, öpeceksin arabı... demişlermi ne?
  • Risk almayı sevenlerden misiniz?
  • Yapmaktan en zevk aldığın şey ne?
  • Bezelye pilav ikilisini seviyor musunuz bezelye de et mi tavuk mu olmalı?
  • Yalnız mısın Sevgilin yanında mı?
  • şu an kimler denizde olmak istiyor?
  • Dondurma yemeden durabilen var mı, siz kaç gün dayana biliyorsunuz?
  • Hangi yemekler limonsuz olmaz?
  • Genelde yaşınıza uygun mu davranırsınız?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨