Hayırlı olsun sağlıklı güzel günlerde kullanmak nasip etsin bazen kendini ödüllendirmek iyi gelir insana önemli olan maddi değeri değil senin için maneviyatı dir canım
İyi yapmışsın insanın bazen kendine hediye alıp şımartması gerekir. Yani hep başkalarını mutlu ederiz genelde birazda kendimizi mutlu etmemiz gerekiyor diye düşünüyorum. Bende genelde kendime hep hoşuma gidebilecek şeyler alıyorum. Normalde alışveriş yaparken biraz sıkılan biriyim ama eğer hoşuma giden ve aynı zamanda ihtiyacım olan bir şey alacaksam o alışveriş hoşuma gider.
Ne demek ben teşekkür ederim. Çok güzel bir düşünce olmuş arada bende alıyorum kendime yeni yeni şeyler arada kendimizi mutlu etmekte bizim hakkımız çünkü. 😊
Anneler günün kutlu olsun, çocukların ile ömür boyu mutlu olman dileğiyle... 🌹 Çantayı beğendim, tam yakışırını bulmuş çanta çok şanslı :D güle güle kullan ablam :)
Şaşırdım niye gizleniyorsunuz ki onuda anlamıyorum ben gibi açık olun net olun bak bana sayfamda açık sorularım da öyle profilim açık sohbetlerimi yorumlarda yapıyorum , cesarette rengârenk yollar gibi olun 😂😂
Estafurullah gülüm olur mu öyle şey o senin iyiliginden kaynaklanıyor benlik bir durum değil sen güzel bakmışsın güzel görmüşsün teşekkür ederim ağzına yüreğine sağlık genç adam 🙏🙏
Ben 11 yıldır üyeyim buraya. Ne insanlar gördüm burnu bulutları çiziyor. Konuşmaya tenezzül dahi etmiyor. İki kelam etse kendini bir şey sanıyor. Senin gibi mütevazi, yüzü gönlü güzel insanlar az maalesef.
Ben elimden geldiği kadar yorumlara dönüş yapmaya çalışıyorum ve samimi doğal yaklasmaya çalışıyorum saygıda kusur etmemeye ve üslubuma dikkat etmeye çalışıyorum hava atmak egolu olmak vss benim kişiliğime ters zaten çünkü doğallığı seviyorum bak az önce bir çanta aldım ve attım herkes uçuk fiyatlar yazmış hatta oysa ki ben çantayı 70 TL ye aldım mağazada tekleme kalmış satıyorlardı bende kendime anneler günü hediyesi alayım bari dedim 😂 ve fiyatını da gayet samimi bir şekilde açıkladım çünkü herkesin mutluluga verdigi değer farklıdır benim için önemli olan o çantanın kalitesi değil önemli olsn işimi görmesi çünkü modanın sonu yok pahalı bir çanta alsam ne olucak ki içine yine aynı şeyleri koyucam öyle degilmi , milyarca lira bir cantaya vereceğime ona vereceğim parayı geleceğime yatırım yaparım yarın bir gün hayat ne gösterir bilinmez
Kesinlikle katılıyorum. Fiyatların ucu bucağı yok. Bende e ticaret yapıyorum biliyor musun 😃 çanta kıyafet vs her fiyata ürün var. Bazıları uçuk fiyatlara alınca kaliteli aldım sanıyor kimi de ucuz alınca kötüsünü aldım sanıyor ama bu biraz şans işi.
Kimseden kimseye fayda yok bu devirde yarınımi düşünmek zorundayim ona göre yaşamak mecburiyetindeyim iki tane evladım var onların hem annesiyim hem babasıyim İstanbul gibi bir yerde çocuklarımla birlikte yaşıyorum ve hayat mücadelesi veriyorum kimseye muhtaç olmadan hayata tutunmak da kolay olmuyor takdir edersiniz ki , oyuzden temkinli hareket ederim herzaman yarınimi düşünürüm bugün düşsen kimse bir bardak su vermez oyuzden abuk subuk herşeye para harcamak yerine ihtiyacım kadar alıyorum uygun olanı almaya çalışıyorum ben bununlada mutlu olmasını biliyorum çünkü azla mutlu olmasını bilmeyen çokla hiç olamaz .. yorumlarda çantayı begenenlerde olmuş , aşağılar gibi yorum yapanda olmuş hatta bir bayan iyyy iğrenç bune kart karı vss gibi hakaret edici bir yorum da yazmış. Ama herzaman eleştiriye açık bir insanım ve kendimle barışık bir insanım onlarında fikirlerinede saygı duyarım ✋
Bak ben sana diyorum sen mütevazi sakin bir insansın. Eleştiri başka bir şey küçük görüp hakaret etmek başka. O yorumu yazan kişi aslında çanta ve senin için yorum yapmamış. Sana "bak benim kalitem, karakterim hu kadar işte" demek istemiş. Bu sitede herkes şirket yönetiyor. Herkes para içinde yüzüyor. Çoğu doktor avukat maşallah. Tabi yersen. Ne kadar aşağılık bir yorum ya. Beğenmemiş olabilirsin ama bilmiyorum ya insanlar hadsizleşiyor artık. Sen alnı öpülesi, ayakları öpülesi bir annesin.
Gördüm şimdi. Ne diyim ya gerçekten kendilerini küçük düşürüyor haberi yok. Gençlik aşısını kendisine yaptırsın. Senin ihtiyacın yok çünkü. Gayet güzel, genç ve altın kalpli birisin.
Amin inşallah. O günü hatırlamak dahi istemiyorum. Deprem bu ülkenin gerçeği evet ama bu kadarı çok ağır oldu. Hep 2 büyük deprem deniyor ama 4 büyük deprem oldu aynı gün
Ben biliyormusun Hatay'da enkazdan kurtarılmış bir kukır cinsi yavru köpegi sahiplendim sahipleri rahmetli olmuş yuva arıyorlardı orada görev yapan bir tanıdık vasıtasıyla onu gördüm. Sahiplendim şu an bizimle birlikte yaşıyor aşılarını yaptırdım çip taktırdım kimlik çıkarttim vss bir evladım daha olmuş oldu onu mutlu etmek için elimden geleni yapmaya çalışıyorum birde kedim vardı zaten
Aaa çok güzel takdir edilesi bir davranış. İnsanlar bir şekilde derdini anlatıp hayat mücadelesi veriyor ama özellikle sahipli evcil hayvanlar çok sıkıntı çekiyor. Enkaza bakıp ağlayan köpek gördüm. Bazı insanım diye dolanan kişilerden daha merhametli ve duygusal oluyor hayvanlar
Bu kukır cinsi 3 aylık yavru köpek ismini tarcın koyduk hatta görsel soru olarak ta paylaşmistim onu bilmiyorum gördünüz mü? abisi çok tatlı bir şey zaten küçük bey 🤗 yavru olduğu için çok yaramaz çok oyuncu biryerde durmuyor çok fena bir görsen evimizin neşesi oldu inşallah bundan sonraki hayatında da bizimle birlikte mutlu olur 🙏🙏
Ne kadar ince bir hareket o köpeği sahiplenmek. Harika bir insansın. İnşallah bu hareketin hürmetine tüm ömrün boyunca Allah yüzünü hep güldürür. Hep iyi insanları çıkarır karşına.
Ben Adanada değilim 😃 Kayserinin bir ilçesi. Adana ve Kahramanmaraşa çok yakınız. O yüzden sağlı sollu her yer etkiliyor bizi.
O kız kalitesini koymuş ortaya. Baktık ki yokmuş meğer kalitesi 😃 kafaya takılacak kadar da değerli biri olduğunu sanmıyorum zaten.
Bu arada sürekli araya laf girdi yazdım mı yazmadım ki bilmiyorum. Pp deki ben değilim 😃 üniversite yıllarında buna benzer bir fotoğrafım vardı. Tüm fotoğraflarım Hard disk ile yandı gitti. Maziyi hatırlattığı için bu resmi kullanıyorum hep.
Profil resmi de önemli değil ben sadece köpeği görünce dikkatimi çekti pek profillere bakmakta prensibim değil zaten çünkü insanların görüşünden ziyade davranislari daha çok ilgimi çeker bayan erkek hiç farketmez
Kız bana demiş yaa 😂 kart karı gençlik aşısı yaptır diye 😂 yarın gidiyim de bir gençlik aşısı yaptırayım bari 😂 sonra aynaya bakar " gençleştim resmen bukadar mı farkeder ' 😂😂 derim
Hayır yanlış anlamayın küçümsemek için vs demedim kesinlikle asla öyle biri değilim herkes fiyata yorum yaptığı için bayan gözü ile fikrimi yaptim tarzım değil derkende ben daha spor daha sadece sevdiğim için öyle dedim
Bende bulamıyorum şu an birisi kaldırmış sanırım yorumu. Ben çanta görseli attimya aynen şöyle yazmıştı " ıyyyy b@k gibi iğrenç kart karı sen önce kendine gencilik aşısı yaptır ' bu şekilde yazmıştı bende cevap olarak bu nasıl yorum güzellik 🌺 elbisen yırtila emii 😂😂 diye cevap yazmıştım hatta oda sonra ne gülüyorsun ruh hastası manyak karı diye yazmış hatta burada bir arkadaş var onunla bu yorumu okumuştu ona söylemiştim @huzurun_rengi bu arkadas da görüp okumuştu ama ben şikayet te etmedim engellemedim de sayfada duruyor du yorumu
Hatta bu arkadaşlada o bayanın yorumunu konuşmuştuk sonra hatta ikimiz bunun dalgasını geçmiştik 😂 kaç para laa bir gençlik aşısı 😂 gidip yaptırıyim filan diye
Arada çıkar böyle birisi ben hiç şikayet etmedim işte bazı insanlar kendi ruhlarını bu şekilde besliyor yapicak bir şey yok bana hakaret etti ruhunu besledi okadar zavallı işte herkes kendine yakışanı yapar ben ona uslubumu bile bozmadım
@huzurun_rengi teşekkür ederim 🙏 kusura bakma @carsngirls yorumu goremedim diyince ismini yazmak zorunda kaldım sen yorumu okuduğun ve hatta ikimiz makarasini yaptığımiz için ismini kullsnmsk zorunda kaldım
Çocuğun var mi gerçekten merak ettim bekar sanıyordum da.. Çantayı çok pahalı biseye benzetemedim ayrıca güzel fikir bende eşimden abuk sunum hediye bekleyeceğime alayım bir tane:)
Eşimden ayriyım ben gülüm 2 çocuk annesiyim bir kızım ve bir oğlum var ( 8 ve 6 yaşında ) , çocuklarımla birlikte yaşıyorum 🤗 çanta zaten kaliteli bir şey değil çok ucuza aldım tekleme kaldığı için 70 TL ye veriyorlardı bende kendime anneler günü hediyesi alayım bari dedim 🙋🙋🙋
Aynen öyle ama ben çok ucuza aldım kaliteli bir şey değil yani tekleme kalmış mağazada satıyordu 70 TL ye aldım 🤗 teşekkür ederim gülüm sağolasın ağzına yüreğine sağlık 🙏🙏
Ben küçük çanta pek kullanmiyorum hatta hiç, içi bişey almio, anne olunca onu tık bunu baş şunu kat büyük olucak :))) ama takip gezenlere imreniorun hep. Güle güle kullan günlük ufak markete komşuya vs gitmek istediğinde kullanırsın
Hayır gülüm yok eşimden ayriyım ben iki tane dünyalar güzeli evladım var ama daha küçükler ilerde belki nasip olursa o günleride görürüz inşallah 🙏 onlar genelde resim çizip veriyorlar bende onların hediyesini buzdolabının üstüne asıyorum ❤️ çünkü o hediyelerin maneviyatı pahabiçilemez oluyor...
Napıcan gülüm hayat şartları zor görüyorsun ben binlerce parayı çantaya versem nasıl gecinicem ki hem kaliteli çanta alsam ne olucak ki önemli olan iş görmesi degilmi içine yine aynı şeyleri koyucam ne farkeder ki
Yok artık daha neler ben o parayı hayatta o çantaya vermezdim zaten o parayı çantaya verene kadar gider yatırım amaçlı değerlendiririm çünkü modanın sonu yok ben geleceğime yatırım yaparım
Öyle abuk subuk herşeye para harcasaydim ev alabilirmiydim sence bak geçen yaz 2+1 dare aldım çok şükür birde iki çocuk annesiyim çocuklarımın hem annesi hem babasıyim daha küçükler ve hepsi elime bakıyor oyuzden de harcamalarıma yasantıma herzaman dikkat ederim İstanbul gibi bir yerde çocuklariyla tek başına kimseye muhtaç olmadan hayata tutunmak mücadele vermek kolay değil maalesef
Hayır 70 TL ye aldım 😂 tekleme kalmış adam mağazada satıyordu bende kendime anneler günü hediyesi alayım bari dedim 😂 önemli olan zaten kalitesi değil iş görmesi pahalı bir çanta akşam onunda içine aynı şeyleri koyucam ne farkeder ki
Amin gülüm insallah daha küçükler ama Allah nasip ederse o günleride görürüz 🙏 onlar daha küçük olduğu için genelde resim çizip veriyorlar bende onların hediyesini buzdolabının üstüne asıyorum çünkü o resmin benim için manevi değeri paha biçilemez 🤗🤗
Doğrudur canım maalesef öyle oyuzden herşeyi ucuza mal etmeye mecbur kalıyoruz millet öyle bir uçuk fiyatlar söylüyorlarki çantanın fiyatını yazmaya utandım hee 😂🤣 aman kaliteli olsa ne olucak ki yine içine aynı şeyleri koyucam ne farkeder ki önemli olan iş görmesi
Bozulmaz neden dersen sürekli aynı çantayı kullanamıyorsun zaten kıyafetine göre taktiğın için sürekli dönüşümlü olarak kullanırsın ozaman da uzun bir müddet gider hergun senin dediğin takmış olsan evet çabuk eskir yırtılır vss
Ben şahsen param olsada çantalara o parayı vermem zaten çünkü modanın sonu yok o parayı çantaya verene kadar geleceğime yatırım yaparım Dünya hali bu yarın başımıza ne gelir bilemeyiz oyuzden temkinli hareket ederim herzaman yarın birgün birisine muhtaç kalsan adama bir bardak su vermezler Ertuğrul
Ya insan ne yaparsa kendi için yapmalı mutluluk beyinde başlar sen kendine değer vermezsen başkası hic vermiyor güzel düşün güzel olsun her şey genç adam
İyiyim gülüm teşekkür ederim disardaydim yeni geldim eve biraz kafamı dinliyorum buraya takılıyorum işte vakit geçiyor sen neler yapıyorsun günün nasıl geçiyor peki