Arkadaşlar bugün deneme kabininde sökülmüş bir alarm gördüm yanlışlıkla elledim parmak izim çıktı sizce bir şey olur?

ve böyle bir iğrençliği yapan insanlar sanırım yakalanmıyormuş defacto çalışanları ödüyormjş maaşıyla doğru mu sonuçta bende dokundum vebalim oldu ödemem gerek sayılır mı

Arkadaşlar bugün deneme kabininde sökülmüş bir alarm gördüm yanlışlıkla elledim parmak izim çıktı sizce bir şey olur?
Cevapla