Aşağıda yazmadıklarımı yoruma yazabilirsiniz
Nike
Adidas
Hummel
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşağıda yazmadıklarımı yoruma yazabilirsiniz
Ben nike almıştım ondan sonra da converse almıştım Converse ayakkabı, 1908 yılında Amerika'da kurulan Converse firması tarafından üretilen bir ayakkabı markasıdır. Converse ayakkabıları, özellikle Converse All Star modeli ile tanınmaktadır. All Star modeli, öncelikle basketbolcular tarafından tercih edilmiş ve daha sonra geniş kitlelerce benimsenmiştir. Converse ayakkabıları, kanvas üst yapısı ve lastik tabanı ile karakterize edilir. Modeller, düz renklerden, baskılı ve desenli versiyonlara kadar geniş bir yelpazede sunulmaktadır. Ayrıca, yüksek ve alçak versiyonları da bulunmaktadır.
www.converse.com.tr/.../
kendime bir converse aldım, nedenini de bilemedim, gençlere özenme gibi ama renkten kayıp sanki :D
Cevap
48Cevap
En son Chuck 70 aldım. Çok kurtarıcı bir model. Takım elbise altında bile sırıtmıyor neredeyse :D
2 adet Skechers aldim, lacivert ve nefti yesil,1 yaz once, hic cakma ayakkabi almadim bu gune kadar
Adidas almıştım hiç memnun kalmadım
Bir daha almam
Uzun zamandır Cacharel marka ayakkabı kullanıyorum.
Stradivauris'den almistim onun disinda hic nike adidas dalan almadim, alamadim
çakmaya para vermeyin hem sağlıksız hem de çabuk yamulur
En son bayramda giydim orijinal Nike ayakkabı aldım ama artık orijinalleri bile çok kaliteli olmuyor maalesef
İsim olarak satılan markalı ürünler diğer avrupa ülkelerinde ütetilen bu ürünler Marka olarak satılıyor!!
Hep orijinal alıyorum
Geçen hafta Aldım 2600 verdim içim gitti ama napiyim her şey pahalı artık
Salomon şu an evde 3 çift var biri gündelik, biri spor salonu için , diğeri yedek
Her zaman orjinal ayakkabı alıyorum genelde nike bazen adidas
Orjinal üç marka yok farkindamısın 🥊👑🥊 soru yanlış
10-12 gün önce Adidas aldım
en son 5 yıl önce aldığım Nike 🤝🏻
Nike aldim gecen ay..
2016 dan beri ON kullanıyorum gayet memnunum ….
columbia almıstım en son
Hep Orijinal alıyorum. Nike
Skechers aldım 3 tane 2 spor 1 koşu ayakabısı
Nike vazgeçilmezimiz.
Hummel hediye ayakkabı verilmişti bana 🙂
Hummel 16 gün önce
#Mirliva
Hatırlamıyorum almadım sanırım 🫣
Skechers aldım, birkaç gün önce.
Jack wolfskin aldım 2 ay önce
hepimiz sahteyiz orijinallek biizm neyimize?
Hayatımda hiç almadım bugüne kadar verdiğim ayakkabıya en fazla 350 TL
Yan ürün vs. çakması sayılır mı😅😅😅😂
Bayramdan önce Converse aldım 🤭
Nike aldım 3 yıldır kullanıyorum
Lacoste aldım ama önermiyorum bu markayı.
Skechers seviyorum ben 😊
gecen hafta spor icin adidas benim favorim.
Kinetix orjinal :D
Geçen sene Nike markasından almıştım
Puma aldım zamanı hatırlamıyorum
Skechers aldım geçen hafta
mesaj at bana bebiş konuşmamz lazm acilll
Geçen hafta
Nike
adidastan almıştım
1 yıl önce
Puma neden yok?
Nike aldım
Hummel, ucuz diye
Converse 1 ay önce
Aralık’ta aldım puma
1 hafta önce
Birkaç hafta önce Adidas.
Climacool bi tek bu ayakkabıda var
Solomon ayakkabı aldım 4750 liraya
5 yıl önce iki colombia aldım
Adidas 1 ay önce
kemal tanca
Skechers 1900tl
Geçen sene önce adidas almıştım.
Skechers aldım
Air force aldım
4-5 ay önce
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?