
Kozmetik ürünlerine
Yiyeceğe
Sebze ve meyveye
Kıyafete
Ayakkabıya
İçeceğe
Abur cubura
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Ben genel olarak en çok bütçeyi ihtiyaç duyduğum ürün hangisi ona ayırıyorum. ama en çok genel olarak yiyecek içecek oluyor. ama eğer bütçem çok yüksek ise teknolojik ürünleri tercih ediyorum daha çok ama insanlar için genel olarak. Alışveriş bütçesi kişisel tercihlere göre değişebilir. Ancak genel olarak insanların en çok bütçelerinin yiyecek ve içecek, giyim ve kişisel bakım, konut giderleri, ulaşım ve eğlence gibi temel ihtiyaçlarının karşılanmasına ayrılması önerilir. Bu temel ihtiyaçlar haricinde, kişisel hedeflere veya ihtiyaçlara göre bütçe ayrılabilir. Örneğin, bir kişi ev eşyaları veya teknolojik cihazlar almak için daha fazla bütçe ayırabilir. Ancak bütçenin doğru bir şekilde yönetilmesi ve gereksiz harcamalardan kaçınılması da önemlidir. bütçenin en çok gıda ve temel ihtiyaçlar için ayrılması önerilir. Bununla birlikte, bir kişinin öncelikleri değişebilir ve biri için ev eşyaları, diğerleri için giyim veya hobiler öncelikli olabilir. Önemli olan, bütçenin ihtiyaçlara ve kişisel önceliklere uygun şekilde planlanmasıdır.
Aynen öyle bende genelde ihtiyacım olan ürüne ayırırım. Yani öyle ihtiyacım olmayan bir ürün paramı asla harcamam. Genelde en çok kozmetik ürünlerine gider param ya da en çok abur çukura.
Cevap
25Cevap
Kitaba ve bakım ürünlerine harcadığım paraya pek bakmıyorum. Sonra da olmadık zamanda e bana müsaade diyip kaçıyorum. Ama kitaplara değer be ‽
Evet bende bakım ürünlerine harcadığım parayı asla üzülmem çünkü çok severek harcıyorum genelde bakım ürününe harcadığım parayı. Yani bundan herhangi bir pişmanlık falan duymam ben genelde ya.
kıyafet, ayyakabı ve yiyecek arasında gittim geldim.. kıyafeti seçtim.
Aynen zaten hepsi bizim ihtiyacımız olan şeyler. Bende genelde bütçemi hep bu ürünlere falan ayırırım. Yani genelde en fazla yiyecek veya kozmetik ürünlerine bütçemi ayırırım birde kozmetik ürünlerine
Yiyecek, içecek, meyve sebze ve abur cubur neden ayrı ayrı şık diye düşünüyorum şu an 😄😅
Yani sonuçta yiyecek çok ayrı abur cubur çok ayrı ve aynı şekilde sebze meyvede çok ayrı bir kategori. O yüzden sırlara hepsini ayrı yazmak istedim. Sonuçta hepsi yiyecek olabilir ama hepsi değişik yiyecekler
Cidden değişik bir soru 😂
Ugh ben bir şeye bütçe ayırmaktan sorgulanamaz derecede nefret ediyorum nefffreeeeett!
Yani evet genelde bazısı bütçeye göre hareket eder bazısı ise kafasına göre. Bende eğer para derdi yok ise bütçeye uymadan alışveriş falan yaparım. Ama bütçeme uymayan bir ürün ise hani birde para derdi var ise o zaman daha dikkatli olurum.
Ya siz ne derece sabırlı ve anlayışlı ve sakin birisiniz. Bütün sorularınıza tekraren nefret ediyorum yazılmasına rağmen, altına açıklamalı olarak kendi fikirlerini söylüyorsunuz. Seni tanımak isterdim doğrusu.
Ughh somurtkan kendine gel aklını başına al rayından çıkma, ugfff ben bunları söylemekten de hiddetle nefret ediyorum nefffreeeeett!😡
İçecek ve kişisel bakıma gidiyor temel ihtiyaçlar haricinde
Aynen öyle genelde bazısı ihtiyacımız olan ürünlere gidiyor bazısı ise kozmetik ve yiyecek içeceği gidiyor. Biz genelde bütçemizi en çok yiyecek ve içeceği ayırırız. En fazla ihtiyacımız olan ürünler bunlar sonuçta.
Boğaza gidiyor hep, bu spor çok masraflı özellikle Türkiye'de.
Evet genelde bizimde öyle. Bizde en çok parayı genelde market alışverişine falan hazırlarız. Yani almasan olmuyor mecbur alıyoruz sonuçta ihtiyaç. Ya en çok yiyeceği gidiyor ya da kozmetik ürününe falan
Elbette ihtiyaç, peynirin zeytinin kilosu kaç lira olmuş. Profilde yurt dışı yazıyor ama TR de misin?
Uzun zamandır yemek dışında pek bir şeye harcama yapmıyorum.
Evet bende öyle genelde. Zaten yiyecek dışında pek birşeye harcama yapamaz olduk ne yazık ki. Yani genelde zaten her şey çok çok pahalı. O yüzden eskisi gibi öyle bol bol alışveriş yapıp harcama yapamaz olduk
Umarım iyi yönde bir şeyler değişir artık.
Yani ben tüm paranı kıyafete yatırım yapıyorum Şu an almasamm iki gün sonra daha pahalıya alicama Şu an alıyorum
En iyisi kıyafet alışverişini bence kışın yapmak kışın yazdan çok daha ucuz oluyor hem. Yazında kış için kıyafet alınması lazım yazın kıyafet alışverişi yapmak çok daha ucuz oluyor. Genelde mecbur kıyafette alıyoruz sonuçta oda bir ihtiyaç
Çocukluğumdan beri ayakkabılara özel bir ilgim vardır
Evet benimde öyle. Zaten kadınlar için ayakkabı bence olmazsa olmaz. Bende çok severim ayakkabı alışverişi yapmayı. Bütçem olmasa bile almaya çalışırım. Çünkü bundan çok keyif alıyorum.
Gıdaya
Icecege
Evet genelde herkesin genelde ihtiyacı yiyecek. Bizde genelde paranın bir kısmını mutfak alışverişine falan ayırırız. Bir kısmını ise meyve ve sebzeye. Birde diğer kısmını ise genelde kozmetik ürünlerine
Evet hep öyle oluyor
Günlük ihtiyaç ve aburcubur gibi.
Evet bizde genelde günlük ihtiyaçlarımıza harcıyoruz parayı. Yani onun dışında genelde pek bir harcama yaptığımız ürün falan olmuyor öyle. Birde en çok bütçemi abur cubura falan ayırıyorum genelde
Yiyecek içecek kısmına çok gidiyor ya
Aynen öyle genelde her evde olduğu gibi bizde de hep yiyecek ve içeceğe gidiyor para. Genelde bizde en çok yiyeceğe harcarız paranın bir kısmını. Sonuçta evin ihtiyacı almayınca olmuyor mecbur alıyoruz
en cok kıyafet ve bakım ürünlerine gidiyor
Evet en çok benimde bakım ürünlerine gidiyor. Çok seviyorum bakım ürünü alışverişi yapmaya. Her kadın gibi bende bayılıyorum kozmetik ürün alışverişi yapmaya falan. O yüzden hiç acımam harcarım.
Abur cubur vazgeçilmezmiş
Evet benim içinde abur cubur vazgeçilmez. Yani bütçem olmasa bile ne yapar ne eder almaya çalışırım. Abur cubur benim için vazgeçilmez. Çocuklar gibi abur cubur yemeyi çok seviyorum ve her zaman alırım.
Aldığım paranın beste biri abur cubura gidiyor ben yemesem bile çoluğa çocuğa dağıtıyorum mahallenin çocukları beni görünce bile mutlu oluyor
Ev alışverişi yani gıdaya gidiyor
Evet genelde bütçenin zaten yarısı hep ev ihtiyaçlarına falan gidiyor. Ya yiyeceğe gidiyor ya kıyafete ya da sebze meyveye falan. Mecbur ihtiyacımız olan ürünler bunlar almasak hiç olmaz mecbur alıyoruz
yiyecek şaşmaz bende. aç kalıp kıyafet alsan ne olacak.
mide ve elektronik
Evet genelde en çok bütçeyi yiyeceğe ayırırız. Çünkü yiyecek mecbur alınıyor yani olmazsa olmaz. Bizde en çok bütçeyi yiyeceğe falan ayırıyoruz. Onun dışında öyle pek bir yere bütçe falan ayırmıyoruz genelde. En önemli olan zaten yiyecek
sonrası elektronik olur ya da bazen giyim :)
kitap seçenekler arasında niye yok
Giyim mutfak ürünleri vs
kıyafete ayrı giyinme odam bile var yani
Yemek 🥙 önemli para kazanınca boğazıma düşünürüm
Yemeğe , bi yemek 300-400 tl yi aşıyor
İyi hissettiriyor
kıyafet ayakkabı
Evet bende genelde ihtiyacım olduğu zaman paramı bir köşeye atar kıyafete veya ayakkabıya falan ayırırım. Onun dışında öyle çok para harcayan biri değilim ben ya. Genelde çok harcama yapan biri değilim. O yüzden ihtiyacım olduğu zaman yaparım sadece
kıyafet
Evet genelde ya bütçemiz kıyafete gidiyor ya da yiyeceğe falan. Mecbur sonuçta bunların hepsi ihtiyaç istesekte alıyoruz aslında istemesekte. Yani genelde zaten yiyecek nasıl ihtiyaç olan bir ürün ise aynı şekilde kıyafette öyle
Sebze meyve olmazsa olmaz
Evet sebze ve meyve genelde her evin olmazsa olmaz ihtiyaçları arasında. Bizde çok fazla tüketiriz o yüzden çok fazla alırız. Hemen hemen her hafta alırız bütçeyi genelde yiyeceklere sebzeye meyveye falan ayırırız
Yiyecek
Evet genelde yiyeceğe harcarız bizde hep. O yüzden genelde bütçemizin yarısı yiyeceğe gidiyor. Yiyecek zaten olmazsa olmaz bir ihtiyaç herkesin evinde yani mecburen pahalı olssda alıyoruz.
Kıyafet ve ayakkabı
Evet bende genelde bütçemi kıyafet ve ayakkabıya ayırırım. Bir ayakkabı tutkunu biri olarak en sevdiğim şeydir ayakkabı alışverişi yapmak. O yüzden bütçemin hepsini hiç üzülmeden harcayabilirim sırf ayakkabı almak için
Kıyafet 👍🏻
Evet genelde yiyecek önemli olduğu kadar kıyafette oldukça önemli bence. Yani sonuçta nasıl yiyecek ihtiyacımız olan bir ürün ise aynı şekilde kiyafette öyle. Yani kıyafet içinde genelde bütçe ayırmak lazım
Sebze meyve
Evet mecbur evimizde ihtiyacımız olan şeyler bunlar. Yani almasak olmaz genelde mecbur alıyoruz. Bizde evde çok meyve tüketen biri olduğumuz için hemen hemen her hafta meyve veya sebze falan alırız. Mecbur her evin ihtiyacı bunlar
Aynen
Kitap yeme içme
Evet genelde en çok yiyeceğe gidiyor bizimde. Sonuçta ihtiyacımız olan bir şey almasak olmaz mecbur alıyoruz. Ya en çok yiyeceği gidiyor ya da kozmetik ürünlerine falan. Onun dışında pek bir ihtiyacımız olmuyor öyle
Evet doğru. Bende bişey isteyebilir miyim profilime girip son beş soruma görüş yazar mısınız o sorularda fikir almak istiyorum
Yiyecege
Evet yiyecek zaten olmazsa olmaz. Bizde genelde en çok bütçeyi kozmetik ürününe falan ayırırız. Yani genelde zaten herkesin evinde ihtiyacı olan şeyler bunlar. O yüzden en çok bizimde evde bütçemizi ayırdığımız şey yiyecek falan olur
Kozmetik
Evet bende genelde paramı hep kozmetik ürünlerine falan harcarım. Kozmetik ürünleri ile ilgili alışveriş yapmaya falan bayılıyorum genelde. O yüzden bütçemi her zaman kozmetik ürünlerine ayırırım.
Kozmetik ürünler
Evet bende kozmetik ürünleri delisi olarak çok bayılıyorum kozmetik alışverişi yapmaya. Eğer param var ise yarısını kozmetik ürünleri almak için harcarım genelde. Ona harcadığım paraya genelde acımam ben ya. Çok severek yapıyorum çünkü
Sebze meyve
Evet genelde bizde sebze meyveye falan çok ayırırız bütçemizi. Evde genelde en çok babam meyve tüketir bizim o yüzden her hafta mutlaka o eve meyve alınır. Yani bir ona ayırırım bütçeyi genelde birde yiyeceğe
Meyve sebze gibi hic bişeyin yerini tutmuyo
Ben hergün yiyebilirim mesela
Genelde içecek
Hepsi😊
Kitap yemek
Kitap yok🥺
Kitap
Abur cubur
kıyafete tabi ki
Evet kıyafette çok alırız mecburen. Yani oda sonuçta bir ihtiyaç almazsak olmaz. Eskisi gibi tabi öyle çok alamıyoruz onuda malum fiyatlar ortada. Alsak bile çok alamıyoruz öyle eskisi kadar. Bütçe ayırmak çok zor artık bir kıyafet için ya
Faturalara kiraya
Evet genelde en çok bütçemizi zaten hep faturalara harcarız. Yani eskisi gibi öyle bol bol ürün alamıyoruz artık. Genelde paramızın hepsi faturalara falan gidiyor gerçekten. O yüzden bütçenin yarısı hemen hemen faturaya suya elektriğe falan gidiyor.
Sebze
Evet genelde paramız ya sebzeye gider ya da meyveye falan. Bizimde evde çok meyve tüketen olduğu için genelde hep alınır. Yani aslında evde hemen hemen hergün tükettiğimiz yiyecek bunlar. O yüzden her zaman alırız mutlaka ihtiyaç çünkü..
Yiyecek
Evet genelde en çok bütçeyi bizde yiyeceğe harcıyoruz. Onun dışında pek bütçe ayırdığımız ürün falan yok öyle ya. Birde en çok sebze ve meyveye bütçe ayırırız. Çok sebze ve meyve tüketen tarafız o yüzden mutlaka her zaman alınır.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?