Yeni doğum yapmış kiracıdan 3 ay kira almamak güzel bir doğum hediyesi sayılabilir mi?

Ayıptır söylemesi 1+1 gibi bir evim var ve yeni evli bir çift büyüdü şimdi de hanımı doğum yaptı onlardan mali olarak toparlayana kadar 3 ay kira almayayım diyorum nasıl güzel bir hediye mi?

Yeni doğum yapmış kiracıdan 3 ay kira almamak güzel bir doğum hediyesi sayılabilir mi?
Cevapla