
BİM
A101
Migros
Şok
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Bence bim-A101-şok üçlüsü en ucuzları ama oralardan Alışveriş yapmayı pek sevmiyorum ben ya, para ile ilgili bir durum değil, ürünleri kalitesiz gibime geliyor, hele kendi markaları var ya hepsinin, onlar tamamen kalitesiz, o yüzden pek girmem o marketlere, para veriyorsam kaliteli şey almak isterim ben, giyim kuşam içinde geçerli, Gıda içinde, telefon falan içinde geçerli, bence zaten hani bu tarz şeylere çok dikkat etmiyorsa kişi, aşırı cimri değilse benim gibisini yapmak mantıklı, üstelik benim yaptığım da savurganlık değil, mesela kalitesiz bi pantolon alıp bir süre giyeceğime kaliteli alırım belki de senelerce giyerim. Ayakkabıyı kalitesiz alıyorum ama mecburen, ayağıma göre pek bulamıyorum maalesef.
Bence Migros daha ucuz ve kampanyaşarı var ben en çok migrosa gitmek isterdim. ama market fiyatları, coğrafi konuma, ülke ekonomisine ve marka farklılıklarına göre değişebilir. Bu nedenle herhangi bir marketin diğerlerine göre her zaman daha ucuz olduğunu söylemek mümkün değildir. Ancak genel olarak, büyük market zincirleri ve süpermarketler diğerlerine göre daha düşük fiyatlar sunabilirler. Ayrıca indirim ve promosyonlar gibi çeşitli kampanyalar da, fiyatların daha ucuz olmasını sağlayabilir. Tüketiciler, farklı marketlerdeki fiyatları karşılaştırarak ve indirimleri takip ederek, bütçelerine en uygun seçenekleri belirleyebilirler. Bununla birlikte, ucuz fiyatların kaliteli ürünlerden ödün verilmeden sağlanması önemlidir, bu nedenle tüketicilerin ürünlerin kalitesi ve güvenilirliği konusunda da dikkatli olmaları gerekir.
Yani genelde migros bir tık daha pahalı gibi geliyor bana. Diğer marketler sanki daha uygun gibi. BİM, A101 ve şok diğer marketlere göre hem daha uygun hemde daha hesaplı. Migros bir tık daha pahalı
Cevap
10Cevap
Pek alışveriş yapmam buralardan genelde kendi yerli marketleri tercih ederim ama çok ihtiyaç halinde migros ve şok tercih ediyordum eve getirme olayından dolayı. Fakat şu an hepsi yıkıma uğradigi için deprem dolayisi ile bım ve şok kaldi elimizde şimdilik oralardan alıyorum çok fark yok ikisi arasinda
Aynen aslında genelde BİM ve şok hemen hemen aynı. Yani ürünler açısından olsun fiyat açısından olsun bence hep aynı fiyatlar. En güzeli ve kaliteli olan market bence migros. Migros diğerlerine göre çok daha kaliteli
Ürünlerin çeşitliliğine göre değişiyor bu.
Bir ürün diğerinde pahalıysa öbüründe ucuz. Bu yüzden hepsi aynı eşitlikte.
Aynen öyle. Genelde hangisi uygun ise alışverişimi ben oradan yaparım. Ama migros hariç diğerleri genelde fiyat konusunda olsun kalite konusunda olsun hemen hemen aynı gibi geliyor bana
Öyle zaten. Mantığı hepsinin aynı çünkü.
Rakip gibi gözükselerde hepsi birbirini izliyor
Migros bence özellikle money kartla daha uyguna geliyor
Yani genelde migros diğer marketlere göre çok daha pahalı gibi geliyor bana. Yani eğer kart ile yapılıyorsa uygun olabilir biraz. Ama ben genelde A101 veya bimi tercih ederim. Hem diğerlerine göre çok daha iyi.
Size çok saçma gelebilir ama benim şöyle bir slogana karşı zaafım var
"Çocuğunu emanet ettiğin esnafına sahip çık"
hal böyle olunca ben semt esnafını tercih ediyorum
Hepsi birbirinden ala
Ucuz etin suyu kara olur.
Bence hiç biri ucuz değil ucuz olan bir şey yok ki artık literatürden ucuz kelimesini çıkarmak lazım
Hepsi pahalı.
Evet genelde pahalı olan marketlerde var tabi yok değil. Ama bence diğer marketler hariç migros çok daha pahalı. En azından diğer marketlerde daha uygun ürünler var ve çok daha ucuz. Migros pahalı
Migros'un pahalı olması normal. Çünkü Migros parası olan kesime hitap ediyor. Migros'un fiyatlarının yüksek olması çok normal. Çünkü zengin kısmın şöyle bir huyu var. Düşük gelirli insanlarla aynı yerden alışveriş yapmak istemiyor. O yüzde aynı ürüne daha fazla para vermeyi tercih ediyor.
A 101 sanki bir tık daha ucuz gibi geliyor
Yani evet genelde A101, BİM veya şok çok daha ucuz diğerlerine göre. Bence migros çok daha pahalı diğer marketlerden. Yine bu marketler hem diğer marketlere göre çok daha uygun ve çok daha hesaplı.
Migrosun fiyatları migren gibi 😃
Aynen öyle ya. Migros diğer marketlere göre çok pahalı ya. Genelde diğerleri bence çok daha hesaplı. Migrosta öyle uygun bir ürün bulmak çok zor. Ama kalite açısından bence diğerlerine göre çok daha iyi.
Diğer üçü gayet uygun fiyatlı migros çok pahalı evet kaliteli ama bence daha normal fiyatları olsa kendisi de kazanabilir. Migrosta indirim buldun mu değerini bilmek lazım 😄
Aslında kuruşu kuruşuna aynı fiyatı veriyorlar ucuz diye bir şey yok aynı anda aynı miktarda indirim yapıyorlar
Hepsi birbirinden kötü ucuz biyer yok
Bilmiyorum hiç gitmedigim marketler.
A101
Evet A101 uygun gerçekten. Yani en azından diğer marketlere göre çok daha hesaplı ve uygun ürünler bulabilirsin. Bimde öyle mesela çok uygun ürünler var. Migros için aynı şeyi söyleyemem ama
BİM uygun her zaman
Aynen öyle. Genelde en uygun ve en hesaplı market BİM. Yani en azından diğer marketlere göre yine bir tık daha uygun ve ucuz ürünler var. Migros çok pahalı bir market. O yüzden uygun bir şey bulmak zor.
Genelde BİM'i küçümsüyolar neymiş ucuzmuş A101 be migrostaki pahalı seyler bunlara daha cok güzel geliyor, BİM hem ucuz, hem yiyecek konusunda en iyisi, kaşarı falan iyi oranı
Uygun fiyatlı
Aralarinda kuruş farkı var
Yani evet genelde bunların hepsinin arasında en iyisi ve ucuz olan marketler BİM, şok, A101. Hem diğer marketlere göre çok daha ucuz ve uygunlar. Migros öyle değil ama çok daha pahalı diğer marketlere göre
Tarım kredi marketleri daha uygun ve kaliteli
hepsi çöp ve varoş marketleri
Beyimiz macro center dan alışveriş yapıyo sanırım😅
a101 ve bimin hatalarını demeye gerek yok sanırım
migros ve şok da aynı şeyleri barındırıyor ben burada müşteri memnuyeti adı altında gördüklerime hitaben yazdım.
Alışveriş yaptığım yerler var evet ama kendi memleketlilerimin marketleri
mesela burada '' Çelikkayalar '' marketler zinciri var 32 tane şubeyle hizmet veriyor migrosdan şoktan bimden a101'den 1000 kat daha kaliteli hizmet veriyor
Bende sevmiyorum zaten o marketleri dediğinde haklısın. Genelde tarım kredi marketleri nden yaparım.
BİM e kurban ol sen ya, en uygun ve yiyecekler orada
@ayyıldızgökyüzü ya bacım bi s.. bayram bayram
Ucuz yok.
Hakmar en ucuzu sonra a101 sonra BİM falan bence
a101
Aynen genelde diğer marketlere göre bence çok daha uygun. Aslında ilk açıldığı seneler fiyatlar çok uygundu. Yine en uygunu olan bence bu marketler. BİM ve şokta öyle yani yine diğerlerine göre daha uygun
migros kesinlikle
Her ürün birinde ucuz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?