1- söz yüzüğü henüz sevgiliyken takılır mı
2- hanıma yüzük alırken kendime de almak zorunda mıyım
3- henüz 18 yaşında kız arkadaşım, gözü korkar mı
4- sözlenmek için minimum ne kadar zaman geçmesi gerekir
teşekkürler.
1- söz yüzüğü henüz sevgiliyken takılır mı
2- hanıma yüzük alırken kendime de almak zorunda mıyım
3- henüz 18 yaşında kız arkadaşım, gözü korkar mı
4- sözlenmek için minimum ne kadar zaman geçmesi gerekir
teşekkürler.
Söz yüzüğü aslında sevgiliyken takılabilir eskinin sevgililiği sözlenmekti sözlenince birbirine başkalarıyla görüşmeme sözü vermiş oluyosun birbirinizi evlilik için tanıyacağınız zamanlar işte ama bunu yüzüksüz yaptığımız için sevgilisi olanın da alnında yazmadığı için millet yürüyo reddediliyo kim sözlü kim değil bilsek böyle olmaz ve kendine de yüzük almalısın tabiki sen de sözleniyosun ya hani 😂 18 yaşında gözü korkar mı sizin ilişkinize bağlı bi durum minimum ne kadar süre gerektiği kızın evliliğe nasıl baktığına göre değişir aranızda bu konuşuldu mu tepkileri nasıldı sen bilirsin
teşekkür ederim yorumun için biraz okumaya öncelik veren birisi reddedilmekten korktum ama üniversitede karışanı olmaz vs bilemedim de. kendime de alıcam sözleneceğimde tamam :D
Selam
Hayır neden gözü korksun. Yani hediye bu sonuçta gözünün korkacağı herhangi bir durum yok ki ortada. Ayrıca kızlar bayılır böyle takı tarzı olan hediyelere. Bence çok ama çok hoşuna gidecektir. O senin düşündüğün şekilde düşünmez yani bundan korkmaz asla. Tam tersi bu hediye onun çok ama çok hoşuna gidecektir.
Tabi ki siz bilirsiniz ama bu yaşlarda takılan yüzükler genelde çabuk çıkıyor parmaktan.. Sizi birbirinize bağlayan şey yüzükten çok daha fazlasıdır. Keyifli günler..
Söz yüzüğü yerine farklı bir yüzük almalısın bence yüzüğe karşı tavır davranışlarına bakarak o da istiyor mu anlayabilirsin bence en az 20 yaşına kadar yüzük erken
teşekkürler.
Cevap
15Cevap
Korkar o yaşlarda.
Neden korksun ki gadası
Söz yüzüğü sevgiliyken takılabilir, sözlenmek için 1.5 sene yeterli sanırım. Kendine de söz yüzüğü alman gerekir.
teşekkür ederim.
Evet kesinlikle gözü korkar yaşı çok küçük daha yüzük yakışmaz zaten boş ver 😂
benim eşime güzel olan her şey yakışır da bana da korkar gibi geldi
anladım kanka eyvallah sağ olasın
18 yaşında ne sözlenmesi la? Sen çocuksun o senden daha çocuk, evcilik mi oynayacaksınız?
ben 22 yaşımdayım benim için de mi erken
Evlilik öncesi kendi aranızda olandan yüzük takmak ugursuzluk getiriyor ya. Belki sevinebilir ben de olsam sevinirdim ama kim önden yüzüğü taksa ayriliyor
18 yaş erken. Aile arasında takılmadan siz yüzüklü gezmeyin bence
Kanka şu ergen tavırlardan uzak dur ya ne saçma şeyler ya normal sevin zamanı gelince aileler taksın
kanka üniversitede karışanı olmaz diye düşündüm fena mı
Kanka sen ona güvenirsen problem olmaz sıkma canını kimse sahio olamaz yüzük taksan ne karakter önemli
çok haklısın birader
Sevgiliyken yüzük takılması bence çocukca ve dışarıdandan hoş karşılanmaz bence takmayın boş ver
Kanka gerek yok kullanabileceği bi aksesuar al bence
Yav deli mi dürtüyor sizi tabi ki korkar
Normal bi yuzük alabilirsin
Çok erken yaş 🙄
2 3 sene daha geçsin böyle bir adım için çok erken
Yoo kanki evlenin gitsin işte
Hayır kızlar evlenmeyi çok sever beğenir
18 çok küçük bir yaş başka bir şey al bence
Neden bu kadar acele ediyorsun?
elimden gitmesin istiyorum bi de sorumluluk almaya hevesliyim
Hmm anladım, bir şeyin gideceği var ise gider ben bu mantıkla düşünüyorum. Yani söz taksan bile ya da evlensen bile o kişi senden gitmek isterse her türlü gider, başkasını da bulur. Sözlenipte, nişanlanıpta sözü de nişanıda atanı çok gördüm, duydum. Kısacası gitmek isteyen her türlü gider neyapıp , ne edip gider
çok haklısın abla seni dinlicem
Ne bu acele
Abartı bence biraz
Geçmiş olsun
saçma
Ne yüzüğü ya ya
Korkmaz
Olsun al sen
Bilmem belki korkar
Sor baska varsa
18 çok küçük bir yaş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?