

Bu kadın gün aşırı ya buket alıyor ya kafasından kilolarca gul dökülüyor. Cok zengin olabilirsin ama her gün alınan hiçbir şey mutlu etmez ki, sıradanlasmistir artık..
Siz ne düşünüyorsunuz?


Bu kadın gün aşırı ya buket alıyor ya kafasından kilolarca gul dökülüyor. Cok zengin olabilirsin ama her gün alınan hiçbir şey mutlu etmez ki, sıradanlasmistir artık..
Siz ne düşünüyorsunuz?
Merhaba
Hayır ben istemezdim yani gösterişten başka bir şey değil bu ya. Bence bu kadın sürekli gündeme gelmek için bunları bilerek yaptırıyor kendine. Yani bana artık pek samimi gelmiyor bu tarz ilişkiler. En azından yapılacaksa bile bence ikisinin arasında kalmalı diye düşünüyorum. Ama bunlar öyle değil herkese duyurma gösteriş çabası içindeler.
Çok yönlü şirketleri var ve çalışıyorlar karı koca bu genç yaşlarında, kendisi söylemişti aylık yaptıkları yardımlar 800 bin küsür. Nice yardımlarına şahit oluyoruz da. Neden bir kadının güçlü olması, kocasının güller yağdırması sizi rahatsız ediyor? Kimse kimsenin kazancına ve nasıl harcadığına karışamaz, mutlu olun sevin sevinin sizinde olsun, bilmeden yargılayıp konuşmayın.
Aşırı gösteriş merakı var ve bu insanları ister istemez etkiliyor benim gördüğüm..
Yorumlarda aman benim kocamda böyle olsa , işte bende evdekine koca diyorum bilmem ne bu tarz yorumları görüyorum..
Keza kendisininde psikolojisinin çok sağlıklı olduğunu düşünmüyorum
Bu arada Dilan Polat bunca serveti kendisi yapmış değil, babasından kalan fabrikalar var ztn.. oraya da bi parantez açayım
Kim naparsa yapsın tabi de , bu kadarı çok mantık dışı..
Evet zaten çok varlıklı bir aileden geliyor, fakat şöyle düşünürsek henüz 30 lu yaşlarında iki çocuk annesi kadından bahsediyoruz. Bu yaşına kolay bır çocukluk geçirmeden travmalarla büyüyen bir çocuk.. yorum yapan kişilerin evlilikleri tamamen kendi seçimleri, herkes seçimlerinde Özgür, Dilan bu kadar yoğun bir çalışma hayatında enerjisini yitirmemeye Çalısan genç bir kadın, eleştirmek yerine güzel düşünmek en güzeli 🌸
Benimde evimde 4 yardimcim olsa sabah akşam enerciiiii diye girip çıksam benimde bir sıkıntım olmaz 😀
Neyse desteklemeye devam edin, benim tarzım olan bir kadin değil. Sadece yorumları merak etmiştim. Tek destekleyende siz oldunuz 😀
Evet dilanı çok seviyorum, teşekkür ediyorum fikrime saygınızdan dolayı. İyi geceler diliyorum 🥰
Ya dilan çok yalancı bir kadın, nezle bile düşman oldu. Kendisi aşırı kıskanç bir kadın, nez de iş yeri açtı diye kudurdu da kudurdu, herkesle düşman kendisi, asla iyi bir kadın olduğunu düşünmüyorum.
Selam
Hayır ben istemezdim masraftan başka bir şey değil. Hemde ilişkimi böyle herkesin gözüne sokacak şekilde yaşamak istemem. Yani ne gerek var bunları yapıp paylaşmaya. Gören diyecek ki yeni evliler sanki cicim aylarındalar. Yani bir gül bile alması beni mutlu etmeye yeterde artar. Gerek yok öyle pahalı büyük hediyelere falan bence.
herkesin sevgi gösterme biçimi değişiyor maddi durumuna göre ama benim için basit bir iltifat dışardan koparıp verdiği bir çiçek bile yeter yeter ki düşünsün bana değer verdiğini hissettirsin pahalı şeylere gerek yok
Cevap
20Cevap
Istemem diyen ister. Bu soruyu sormak bile içten içe kıskançlık duygusunu gösterir. Aksi halde umrundisi olurdu. Istemem diyenler ister sadece kendileri bu kadar şanslı olmadıklarını bildikleri için standartlarını düşürmüştür
ne saçma ya gereksiz israf bir de bunla mutlu olacaksam öleyim yani !
bana gül gibi çiçek gibi hissettirsin kâfi bi kamyon gülü ne yapıcam
Hayır istemezdim , her gün olması bıktırırdı
Ve muhtemelen o kişide gösteriş yapıyor
Bu tip şeylere gerek yok bana göre
Hayır tabii ki. O güllere para vermek yerine güzel bir gıda alışverişi, arkasından da romantik bir akşam yemeği... Misss...
Bir şey sürekli olduğunda anlamını yitirir. O yüzden bu kadar sık şekilde ve ikide bir göze sokarak istemem. Ama gül isterim yine de 🌹😬
İstemezdim o da artık pek mutlu olmuyor yüzünden belli
Bu kadar gösteriş mutlu olmak için ama yine de çok zor.
Bu kadar gül alan adam manyak. Napacan o kadar gülü hayır peki hanımefendi nereye koyacaksın o kadar gülü? Herşeyiniz abartı
Yorumum görsele😄😄
Güllere yazık bari reçel yapsaydı bir şeye benzerdi
😂😂 gerçek Türk kadını
Gül yerine döner lahmacun falan olursa bir kamyon isterim valla
Dilan ablayı severim iyi ve yardımsever bir insan ama biraz şov yapıyor ya
Yok asla istemezdim sürekli çiçek mi alınır hiç heyecanı kalmıyor böyle
Bu aile sonradan görme galiba sürekli gösteriş peşindeler
Aslımda dilan polat evlenmeden önce de zenginmiş, babasının iş yeri varmış, baya baya zenginlermiş ama niyeyde görgüsüz hareketler sergiliyor.
@ayyıldızgökyüzü içinde var demekki görgüsüzlük
Tanesi 50 tl den 1 kamyonda 1.000 adet varsa 50.000 eder. Ben parayı alayım
Kocam bir kamyon gül alsa bosarim ne kadar canım diye
Sqlqk diye😅
gül değil kıyafet falan alsın ya gülün bi anlamı yok bence
Bir kamyona gerek yok, bir tane alsın yeterli. O da içinden gelmeli, şov için değil.
Yapan bir kro, yapılan da başka bir tür... Tam birbirlerini bulmuşlar.
İsraf gözüyle bakıyorum ben bu işlere mutlu etmez beni
Show dur yaaaa, dökülen güller toplanır birdaha döker, abarti
Bu kadın oksijen israfı, buna yüz veren adam da aynı şekilde...
Hayır ya! Bu ne böyle
Sürekli gül çiçek ööööffff bi anlamı kalmaz. Hergün en sevdiğin yemeği yemek gibi bir süre sonra sıradan olur. Reklam başka bir şey değil. Hepsinden haberi olduğuna yemin ederim ama ıspatlayamam🤣
Yani güllere yazık paran varsa tadını çıkar napyorsun tonlaraca gülü zaten çöpe atacaksın Düşünsene gül olarak hayata geliyorsun Dilan Polatın kafasından dökülmek için ziyan ediliyorsun Anlamsız Manasız yani
Müsriflik cana kıyma müebbete kadar yolu var bu işlerin 😂
O kadin kendi yaptiriyormus hatta adamin haberi dahi olmuyor diye haberler cikti , kaldi ki adam acik acik aldatti. Böyle sov yapicagina esim hic bisey almasin ama sevgisi ve sadakati gercek olsun☺️
her gün her gün olmaz yani insan çiçekten soğur ara ara içinden geldiği zaman özel günlerde tabiki alınabilir
Güllere yazık derim bence kendini beğenmişliktir bu
Bu kadın sürekli aldatılıyor, ablanıza güvenin😄
Ben Engin'in böyle bişey yapacağını sanmıyorum
Gereksiz.. Hepsi çöpe gidiyor sonuçta
Yok bee gönül kırmasın yeter
Erkekler ilk çiçeğini cenazesinde alır
Hayır bir kamyon çikolata isterim
otomatipe bağlanan hiç bir jest beni memnun etmez
Abartı saçmalık baska bişey değil
Yok ya o kadar aşırıda gözümüz yok
Kültürsüzlüğün vücut bulmuş hâli
Bu kadın sadece bana mı itici geliyor
Çok fazla itici ama attığı hikayeler sarıyor
Hayır yani ne gerek var ki 🙄
İstemezdim yaa.. hep israf
O terlikler ne ya ayı ayağı gibi
Saçma
Görgüsüzlük
Gülü napalim allah aşkına
Gülle mutlu oluyor demek
Herseyın fazlası zarar
Para var huzur var kiskanmiyo degiliz ddiamond 😃
ya farkli bir boyut..
Dilan Polat ki bu arada
görgüsüz bence bide eşi aldatiyordur
Gül değil de para buketi daha güzel
Çok itici
İstemem
Allah beni gösteriş meraklısı olmaktan korusun
Ne veriyo ki
Gereksiz bence
Kim bu görgüsüz
Aldatılıyor net.
Görgüsüz ve şov 😀
Gül istemem sadece sevgi yeter
Sevsin yeter Bi tane bile istemem
Kim ki bu
Ya ne gerek var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?