Bahar gelmiş, doğa uyanmış, çiçekler mis gibi açmışken evde birkaç çiçek görmek, kokusunu hissetmek çok iyi geliyor insana

Bahar gelmiş, doğa uyanmış, çiçekler mis gibi açmışken evde birkaç çiçek görmek, kokusunu hissetmek çok iyi geliyor insana

Hayır almıyorum genel olarak çiçeğin kalıplaşmış bir simge olduğunu düşünüyorum ben çiçeklere sağlıklı bakamıyorum bundan kaynaklı olabildiğince uzak duruyorum çiçeklerden... dalında ve toprağında daha güzel duruyor...
Evet alırım bende annemde çok severiz çiçek böyle küçük tohumluk çiçek alırım evde bir güzel saksıda ekerek büyümesini çiçek açmasını beklerim..
Hayır ben almıyorum ama kendi evim olsaydı çiçekler alırdım sürekli çünkü çiçekleri seviyorum farklı bir hava katıyor ama bakımları ço0k zor ilgilenmek gerekiyor
Cevap
8Cevap
Bahar geldi mi ki🤔 Bir günde 4 mevsim yaşar olduk
Hava ne kadar şaşkın olsada ağaçlar çiçek açtı ve takvimler nisanı gösteriyor 😌
Ben genelde sadece gül severim. Çiçek alıcak olsam sevdiklerime alırım pek eve veya kendime almıyorum.
evin bahçesine bakmam kâfi zaten bahar gibi bahçe annemin çiçekleri gülleri sayesinde :)
Çiçek ve bahar dahil hiç bir şeyin benim için anlamı yok
Ev, bahçe, balkon her yer çiçek dolu zaten Mayıs ayı gelince bizim taraf rengarenk oluyor.
Ülkenin çoğu yeri kara kara bulutlu ve yağmurlu.. Çiçek değil pide alıyoruz whahha
Ekstra çiçek almıyorum ama beslediğim çiçekleri ufaktan sulamaya başlarım..
Bizim burada her yer çiçek zaten almıyorum
Çiçek sevmiyorum, çiçek bakımını da sevmiyorum.
Nergis almıştım geçen ay, en bi sevdiğimdir
şu sıralar kafayı kaktüse takan ben :D
Benim evim çiçek diyarı 🌸
Alıyoruz
Bayılırım çiçeklere.. sürekli alırım kendime
Yok almıyorum
Ankara mı orası
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?