Sevdiğim Kıza Hediye Aldım Veremedim Ne Yapmalıyım?

Ben sevdiğim kıza açıldım. Sonra haliyle red yedim ama hiç bişey olmamış gibi devam etmeye karar verdik. Fakat aramızda bi sorun olduğu belliydi hiç konuşmuyorduk, adeta iki yabancı gibiydik. DOğum günüde yaklaşıyordu bende hediye aldım ama kargo dğum gününden birgün sonra geldi. Fakat veremedim Çok utandım Kızla Sadece birbirimize Bakmaktan başka birsey yapamıyoruz. Gerçekten ruhsal olara kötü durumdayım. Kız beni sevip sevmşyomu bellı bile deyil. Belkide sadece kendi düşlediğim bir ütopyada yaşıyorum. Ne yapmalıyım uyku uyuyamıyorum. Saçımı 3 e kestirdim neden yaotım bilmiyorum sadece kestircem dedim kestirdim. gerçekten dayanamıyorum.

Sevdiğim Kıza Hediye Aldım Veremedim Ne Yapmalıyım?
Cevapla