5 ay sonra nasip olursa düğünümüz var. Kolye seçmeye çalışıyorum, sizce bu iki model arasından hangisi tercihiniz olur?





1 çok şık düğün için daha uygun gibi 2 de güzel ama sanki doğum günü hediyesi gibi duruyor daha çok. aslında o karar verse daha iyi olur 1 olan hergun kullanamaz
Ne eşler var be 1
Cevap
2Cevap
1. olan tabiki. 2. karlı olan resmen tişört üstüne giymelik basit liseli kolyesi. gerganı kapyalan kolyeler daha hoş ve zarif
Kadın kişileri genelde 1i tercih ederler ama ben 2 diyorum ndjd
Birincisi çok hoş ama özel günlerde takabilir. Ikincisini pek beğenmedim ama gündelik kullanabilir
1. si eğer maddi durumun varsa başka bir set bak bunlar çok klasik.
üstteki özel günlerde, kıyafetle kombinlenecek bir takı diğeri gündelik, sürekli kullanılabilecek bir takı gibi. nasıl kullanmak istediğine göre seç.
İkisini de al :)
İkincisi daha hoş
Birinci kolye daha güzel.
1. Kadınsı, 2. Çocuksu.
İkinci olan
Üstteki cok güzel yaaa
1. Çok şık 🙏
İlki hos
Üsteki kesinlike
İlk kolye..
Üstteki daah güzel
Ikiside çöp
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?