KARGOM GELMEDİ NASIL İADE EDİLİYOR VEYA PARAMI ALMAK İÇİN NE YAPMALIYIM?

Öncelikle internetten ürün sipariş verdim. Kargo da Aras Kargo. Evime gelmediler bile. Uygulama da siparişiniz alıcıya teslim diye görünüyor. Normal SMS mesajı olarak da "3 iş günü içerisinde şubeden alınmazsa geri iade edilecektir." diyor. 3 gün çoktan geçti. Fakat para geri gelmedi. Geç mi gelecek yoksa artık gelmeyecek mi? Ne yapmam lazım bilmiyorum. Bilen varsa yardımcı olabilir mi?

KARGOM GELMEDİ NASIL İADE EDİLİYOR VEYA PARAMI ALMAK İÇİN NE YAPMALIYIM?
Cevapla