AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
51Cevap
Evet iyi bence
Bunu alacağına daha kibar güzel kolyeler var onala bakmalısın. Mesela ben nişanda takılanlarla kendime çeyrekle kolye yaptırdım, Halep zincirine taktırdım. ya da ne bileti ucu reşatlı kolyeler falan var. Bunlar biraz abartı duruyor
Oda var ucunda tuğra var ama çeyrek çok basit duruyor ya sevmıyorum
12 çeyrek taktırdım ben, ortasına da yarım takacağım. 13 altın ediyor. O zaman hasır model al madem böyle istiyorsun
Zevk meselesi ben asla böyle bı kolyeyi alıp takmam kaba gösterişli şeyler bana göre değil ince zarif olucak şıkır şıkır altın takmayı da sevmem
Ayy sen bensin bende şatafatlı şeyleri hiç sevmem sade mesela ucunda gül olan kelebek ya da melek olan kolyeleri çok severim çoh severim tiririrriririri
Allah aşkına o suveterin üstüne bu kolye olmuş mu sence :D 4 yapraklı olan kolyeler çok güzel ve çok zarif :)
Kız kuyumcuda denedım aaa abıyyelemı gıdım 😀
Allah aşkına geri götür şunu sndkdmvnvmv
Kız bu kolye çok güçük
bak altın en sevdiğim şeydir ama ben bu kolyeyi hayatta takmam mesela kaynanam da taktıramaz bana bun
Kaynana değil ben kendime alıyorum kendi paramla ve gayet güzel o dıger buyuklerı zaten ben degıl eşim olacak ınsan alır
tamam kendim de asla almam ben bunu
Alacak gücün olsun alma😌
amacın ne? 😀 eleştiriyi mi kabul etmiyorsun sordun söyledik
eğer kendin beğeniyorsan sormadan al ve güle güle kullan
bu arada bu gösterdiğinin kat kat daha iyisini alabilecek güçteyim çok şükür ki ALLAH herkese versin ama egonu sağa sola bırak ;)
Tamam 😄
Ya kanka bu ekonomide alım gücümüz yok ya bu kızda hava atiyor parasi var ya siz alamıyorsunuz ben alabiliyorum demeye çalışıyor keşke eşi olacak adam bu kibirli egolu halini görüp ayrılip kurtulsa keske
Lan ne alaka alım gücü isteyen herkes alabılır
Kötü daha kibar zarif bişi alabilirsin
Gerçi sizde o zevk ne arar
Sende cokmu var aşkım😀
Kötü. Bu düğünden sonra kullanılacak bir kolye değil. Milyon tane güzel şey var bunu mu beğendin
Bence güzel değil benim tarzım değil ama senin ne sevdiğin mühim olan 🤷♀️
Gayet güzel ama model olarak düz sade al ama gene güzel
Aman Tanrım bu bildiğin Hatşepsut'un boyunluğu
Adam bunu tasarlamamış. Mıçmış. Bu ne cirkin bi kolyedir ilk defa boyle biseu gordum. Tövbe Bismillah... bunu tasarlayani üreteni satani ve alani. Hepsini Allah affetsin.
Gözüm kanıyor nasıl takıyorsunuz bunları hiç mi zevkiniz yok?
Bozdurmak için alınır. Ama hayatımda bir kere bile takmam. Düğünüm dahil. Zaten düğün de yapmam.
Çok sırıtıyor.
Bence daha farklı, sade bir şeyler olsun.
cut.
Çok köylü tipi la.
Sen de domates 🍅 gibi olmuşsun yiye. yiye
Bu nasıl uslüp
Güzel ama tende görmek lazım eğer ilerde takip gezmeyi düşünüyorsan
düğünde annen sana bunu takınca ne oluyor, bu ne anlama geliyor özelliği nedir ciddi olarak soruyorum
Ben utanırım böyle bir sey takmaya. Teyze işi gibi zarif şeylere bak
Düğün zarıf ne gorunmesınmj😂
Dağdan mi indin ilk defa mı taki görüyorsun. Görmemiş gibisin kusura bakma da
Aksıne full takıların olduğu sülalede büyüdüm 😅 kı bu kolye bile bize göre çok zarif bunun katbe kat buyuklerını takıyoruz
Tamam anladım nasil biri olduğunu kolay gelsin sana
gerçek altından olsaydı olurdu ama gerek yok
Altın zaten şakamısın
Alma bence daha değişik bir tarz bulursan daha iyi olur.
Hirka kazaginin uzerine sarı altın takmak mı 😂
Kuyumcuda denedıgımden dolayı olabilir mi IQ 0 herhalde
Komik seni
Ya paran var diye burada hava atmaya çalışma egonu al git
Ay böyle sarı altından nefret ediyorum aşırı demode geliyor bana
Hafızamdan silmek istiyorum bunu
Bu kadar altın meraklısı mısınız gerçekten
Evet ama bu çok küçük ve baya abartılar buradakiler
Altının her türlüsü çok çirkin ve avam bence yatırım amaçlı belki ama kullanmak için hayatımın hiçbir yerinde altın kullanacağımı düşünmüyorum
Yaşın 55 ise gayet güzel
54 olur mu
Çok çirkin genç kızın zevki değil bence daha şık bir şey alabilirsin günlük hayatta da kullanılabilir
Kopmasın birde ne kadar
30
Görmemişler gibi olmuş
Hahaha burada altınsız gelıne gelin denmez yanı ve sevıyorum sürekli altın alıyorum yanı napaıyom
Neresi orası Van mı 😃 doğrudur ama abartı gibi duruyor annem de takıyor böyle sinir oluyorum 😃
Hiç güzel değil
Siz bilirsiniz ama ben beğenmedim
Ben takmam şahsen beğendiysen al
Gerçek altın mi o çalarlar valla dikkat et 🤣🤣
Senin fikrin ama ben hiç beğenmedim
Fazla abartı ben beğenmedim
Ahshsjasjaja aldır aldır sana yakışır
Daha zarif şeyler baksaydın
Beğenmedim, görünüşü ev aksesuarına benziyor.
Bi sandık altınım olsa birini takmam.😃
Harika düğün ne zaman
Çok daha zarif kolyeler var, bu fazla kadınımsı.
Evlenen eski Mısır hanedanına ımensup?
Hayırlı olsun çok güzel Allah artırsın
Klasik ama zevk meselesi
Annenin alması gerekmiyor mu
10 üzerinden 1
Annen taksin diye senmi aliyorsun
Evet yanı altın cok sevıyorum
Vanlı misin
Urfa
Asiret kizi olsaydın kilon kadar altın takarlardı
Aşıret kızıyım zaten sadece kendime alıyorum eşim daha yok 😂
Hayirlı kısmetler efenim damada da taksalar keske
Hahaha olmaz 😄
Vanli asiret taniyorum
Guzel, mutluluklar dilerim
Sadece parası güzel diye düşünüyorum 😀
Gayet güzel alabilirsin😊
biraz fazla şey gibi degilmi
Ne kadar tutuyor
30
İyi
Ne kadar o
30
Abartı
Nasıl
Abartılı
altınmı..
Evet
ben beğenemedim başka çeşitleri yok mu
Bence daha midern birsey bul
Çok kötü duruyor
Alın
Beğenemedim bence güzel değil
Beğenmedim
Al al güzel