Çocukla tanışalı 2 gün oldu, bana 1000 TL civarında hediye aldı. Sizce hayır mı bu?

Yani anlayamadım ve aşşırı ilgi gösteriyor sizce neden

Güncellemeler
+1 yıl
Ve doğum günüm onun için aldı aslında ama yeni tanıyor yani hemen alması ve yüksek bir fiyat alması garip değil mi
Çocukla tanışalı 2 gün oldu, bana 1000 TL civarında hediye aldı. Sizce hayır mı bu?
Cevapla