1 yıldır her buluşmaya çiçekle geliyorum :D kızın ev botanik bahçesi gibi olmuş ama seviyorum elim boş gitmem

1 yıldır her buluşmaya çiçekle geliyorum :D kızın ev botanik bahçesi gibi olmuş ama seviyorum elim boş gitmem

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Bence güzel olmuş
Sağol kanka
Cok güzel olmus. Bravo valla sana, sansli kiz. Insallah kiymetini bilir.
Sağol biliyor :D
Kadir kıymet bilen biriyse bize laf düşmez. Allah mutluluğunuzu daim etsin 🙏🏻
sagolün öyleyim :D
Profildeki kadın sevgiliniz mi? Çok güzel gerçekten 🤩🤩
Evet teşekkürler :)
Çok güzel gerçekten ince bir davranış takdir edilesi
Daha hayatında bir dal almayanlar var benim gibi 😅
umarım olur kalbiniz güzel :)
Güzel olmuş, çok zarif bir davranış
sağolun
Vaay çok ince bir davranış takdir ettim
teşekkürler
çok güzel 🌹
Sagoll evettt
Klasik
sagolün :D her bulusmada aldığım için bu sefer klasik oldu :D geçen papatya almıştım haftaya başka sürprizim var :D demet yaptırmayı düşünüyorum dkdk
Saçma çiçek alman o çiçekleri öldürüyorsan iki dk gülsün diye git kağıttan çiçek yap bu daha çok mutlu eder hem uğraştığın için hoşuna d agider kızın
Evinde besliyor ölmüyor :D şuanda hoşuna gidiyor zaten bahçesini düzenledik oraya ekiyor kağıttan çiçekte yaptım almadigim hediye kalmadı jdjd valla örnek sevgiliyim
O zaman harika bi hediye ne güzelsiniz ya aman nazar değmesin maaşallah
sağoll hepimizee nazar deymesin ya :D
Çok güzel bence 😊 mutluluklar diliyorum 🌸🌸
Sagolll
Çok hoş.
sağolun :D
Çok hoş 😌👏
Sagolll