
Ya inanamıyorum bi kaç hafta çnce baktıgımda 270 tl falandı ve erteledim almayı. şu an 500 tl olmuş şaka mı bu yaa? Bide aylardır aynı lensi takıyorum bu gidişle hiç almıcam ya ölelim biz. Bu jedir ya aglıcam sinirden

Ya inanamıyorum bi kaç hafta çnce baktıgımda 270 tl falandı ve erteledim almayı. şu an 500 tl olmuş şaka mı bu yaa? Bide aylardır aynı lensi takıyorum bu gidişle hiç almıcam ya ölelim biz. Bu jedir ya aglıcam sinirden
Maalesef ben de geçen gün aldım, çok pahalı geldi. Zorunlu bir ihtiyaç olmasa almazdım :( gözlerinize iyi bakın
Aylardır aynı lensi takıyorsum zaten doktorun verdigi tam alıcaktım 270den 500 tl olmuş şaka gibi
Cevap
2Cevap
Gözlük kullan? Lazerle çizdir?
Gözlük fözü tembelleştiriyor
Burası Türkiye burada her şey gerçek :D.
ocakta 790
Yok daha neler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?