Dün gezmek için çıkıp traktör aldım geldim biraz yatırım amaçlı gibi oldu peki sizler en son ne aldınız? Bu arada piyasalar uçmuş 


Dekotlandan kışlık giyim aldım. Mont, kar pantolonu, çorap, tişört, boyunluk, eldiven hepsi 5300. Bugün elime ulaştı.
Kar botu aldım 1500
Balık malzemesi aldım fener, sahte balık, silikon vs 2300 bunlar kargoda hala.
Bu sene için alacağım bir şey kalmadı artık ama para gelirse belki yine günlük giymek için spor bot, gömlek vs alırım. Gereksinimde yok ama olsa da fena olmaz.
Kendime en son bu sabah simit aldım 3TL verdim 😂 bide bugün ayın onbesiydi maaşlar yattı kendime bişi alamadan faturaydi taksitti krediydi derken eksi bakiye düştüm çok dertliyim ekstradan belirtmek istedim 😂😂😂😂
Bidahaki maaşa kadar napıcaksın? 🤔
Çok saçma bi ekonomi içindeyiz ya valla
Ağlanıcak halimize gülüyoruz demek bumuydu tam olarak? 🤔 😅
Nereye kadar böyle gider peki? 🤔
Ne işle meşgulsünüz?
Allah kolaylık versin :)
:) :) çokta dertlenmeyin ama yine de
Oo alışmışsın artık o zaman :)
Ben olsam çöker hesaba hesaba bakardım ilk 10 dk kafama takılırdı ya 😂
Salı pazarindan " sadidas ' marka seweet aldım 😂😂 birde çakmak
Sadidas iyiymiş 😁😁
🤣🤣 dimi ama bende öyle düşünüyorum 🤣 orjinali pahalı olunca çakmasını buldum 😂
Bide nixe vardı bi ara 😂
😂😂 olmazmı hala var 🤣
Uzun zamandır denk gelmiyorum valla 😂
Gelmezsin tabi 😂 salı pazarina gideceksin 😂 dökme mallar geliyor 😂
Pazara ben çok nadir uğrarım ayda yılda bi onuda alıcağımı alıp çıkarım hemen ya 😂
Artık yeni traktörünle gidersin bu arada güle güle sağlıcakla kullan inşallah hayırlı olsun 🧿🧿🧿
Saolasın çok teşekkürler :) traktörü aldık belki tezgah açarız 😁
EİG için çok teşekkür ederim 🙏🙏
Takma tırnak aldım 50 liraya 😄
Kendi tırnaklarına ne oldu 😂
Benim tırnağım yok ki eller gibi yaa 😄
Minicikler ben de takma kullanıyorum fjfjg.
😂 😂 Hayırlsı olsun bari ne diyim
Kader 🤷♀️
Yapıcak bişey yok :)
Cevap
27Cevap
En son kıyafet almıştım
Hayırlı olsun.. Ben de sutyen aldim. Tanesi 100 liranın biraz üzerinde daha kargodan alamadım ama yarın gidip alacağım 😅
Güle güle kullan 😄😂 aklıma bu geldi 🤣
@Siyahh_incii ne geldi onu silmişler galiba ayıp bir şey mi yazdın 🤣🤣 gittim kargoya alamadım ya kargo taşınmış başka yere oraya gidene kadar da şube kazanacaktı gitmedim o ýüzdrn, erken çıkmış olsam giderdim de..
@Siyahh_incii teşekkürler
Yok ya, ne ayıp bir şeyi o ne demek 😅 yani yeni alınan bir şeye hayırlı olsun denir ya aklıma o geldi sadece 😀
@scorpiongirl429 sen şimdi sütyensiz mi kaldın hshshsb
@Siyahh_incii hayır be sutyenim var olur mu öyle şey 😆
@scorpiongirl429 😂😅 kırk yılın başı sipariş ver, ondada kargo gelmesin 🤣
@Siyahh_incii hahahahha kırk yılın başı değil ya sürekli sipaeiş veriyorum 🤣🤣
@scorpiongirl429 öyle mi, merak ettim koleksiyonunu bak 😅😅 görmek isterim
@Siyahh_incii ahahhaha evde fil koleksiyonu falan yok maalesef şansına küs 😆
@scorpiongirl429 sende koleksiyon kesin vardır 😂
En son telefon aldım 3800 tl ye ama şimdi 12 bin oldu jdjskdks
Güzel koymuş kanka 😂
En son gri pantolon aldım kargoda henüz elime ulaşmadı
İyi günlerde kullan :)
Teşekkür ederim 🌼
:) :)
Kaç tl ye aldın 500 k var mı? Tumosan Maksima var bende 750 veriyor galeri
570i buldu kanka 600verdiler vermedim
Balıkesir in nersindensin?
Kanka ayvalıktayım ben
Karaağaç tarafına çok geliyorum. Artur tarafları felan çok güzel
Bayaa iyidir evet sen neredesin ki?
Merkez karesi
Yakınız :)
Saç kremi 40 tl. Öğrenciyiz bizim max harcama bu 😅
Bi saç spreyide aynı para çok saçma ya 😂
Her şeyin fiyatı çok saçma
Acayip hem de
110 lira efsane sevimli bardak aldım, anlatmiim nazar değmesin 😎
Görsel olsaydı keşke geçenler de toprak fincan aldım ben de altlıkla birlikte 40 TL ikitane ama antik bi görünüm çok hoşuma gitti :):)
Vereyim bari😭 https://woohoobox.com/cift-cidarli-pati-bardak abi ne renk içecek koyarsan partisi o renk oluyor cOK TATLI EFSANE HOS COK İCECEK ALMİYOR AMA OLSUN ÇOK GUZEL BİR SEU 😫😫😫
Güzelmiş 😁😁😁
Sağol abi ✌🏻😎✌🏻
Rica ederim 😊
Hayırlı olsun atom karınca tt55 ço k pratiktir. Ben dün üst baş aldım kendime
8 dönüm tarla aldım 370 peşin 130 bin kredi Toplam: 500 bin Tl😅
Maşallah hayırlı olsun. Biraz daha gezsen ev alırdın demek ki 🤣
En son dün alışveriş yaptım Bir tane ekmek almıştım 3,40 kuruş
Öncelikle hayırlı olsun kazasız belasız olsun... ben en son poğaça almıştım fiyatı 30 TL falan
Hayırlı uğurlu olsun. Sigara ve çikolata almıştım, 45₺ tutmuş.
En son ns aldığımı hatırlamıyorum masrafsız biriyim 😂
Güle güle kullan. En son kendime canta aldim 😁
Çok teşekkürler profildeki çanta mı Louis vuttion mu o 😁
Çikolata aldım sayılır mı?
Sayılır tabi :) :)
Kendime en son yemek aldım
Afiyet olsun bende akşam gelirken tatlı aldım :)
Teşekkürler sana da afiyet olsun :)
Çok teşekkürler :)
Rica ederimm
😊😊
en son 5 kg un almıştım
Ne börekler yemekler yapıyorsudur şimdi sen :)
azeri arkadaşım bize gelip yapıyor ben anlamam
Arkadaşa selamlar sen tadım kısmındasın o zaman :)
hamur işi az yerim arkadaş hinkal mantısı yapıyor defrezze atıyoruz canımız isterse çıkarırız.
Afiyet olsun şimdiden 😊
Güle güle kullanın
Ben doritos aldım 13 tl :d
Bi doritos nasıl 13 TL olur şaşılıcak bişey ya. d
Afiyet olsun 😊
sweat aldım en son, ₺250..
Güle güle kullan :)
teşekkürler
Deodorant aldım eskisini kırdığım için
Kırdığım için derken?
Yere düştü kırıldı ne anladın acaba
Metal kutularda oluyor sanıyordum sadece pardon :)
Roll on şeklinde olanlar cam okuyor
Aa tamam şimdi oldu o aklıma gelmemişti çok pardon :)
Gezmek için çıkıp traktör almak mı 😂
Çalışırız da ya gezmek için olmaz sırf 😂 bak aklıma ne geldi bi dk 😂 😂
Şöyle olmaz mıyız ahaha 😂 😂
Bu ne biçim reklam be psikolojim bozuldu 😂😂😂😂
Eski reklamlar bunlar 😂 😂 😂
Hayırlı olsun en son kendime kazak aldım 😂
Güle güle kullan :) :)
Yılbaşı çorabı aldım kırmızılı noel babalı🤶🏻
Çok hoş şömine başına asmak için güzel olur aslında benim de süsleri alma zamanım geldi sanırım yavaştan, yılbaşı programın nedir peki? :)
Bi program var o halde :)
Çanta aldım 895 TL’ye
Güle güle kullan :)
Teşekkür ederim 🌸
Rica ederim 😊
Kitap aldım 142 tl tuttu
Hangisi?
Ohumalık Ohumalık yanii gapağı olan yazılı 😅
Saol ya kitabın nasıl bişey olduğunu bilmiyordum bu açıklayıcı oldu seneyede okula yazdırırsın olmadı 😂
Recep ivedik repliği aklıma geldi dee 😂
Benim de aleynaya çiçek vermek isteyen bi çocuk vardı şoförüne kitap aldırıp onu vermişti çocuğa onun dediği aklıma geldi 😅😅
Elektronik sigara likiti
Hep unutuyorum onu almayı
gratisten ıvır zıvır aldım 374 tl
Ivır zıvır bile çok para oldu be
gerçekten bak aldıklarımı görsen 5 parça
Ya en son pazara çıktığımda 800 TL harcadım torba 8 kilo gelmedi valla
yazılımcıyım ve bilgisayar aldım 43 . 999
En son mont almıştım 700 TL ye
En son kuru üzüm aldım
Makyaj sungeri aldım 30tlye
İnternet aldım 60tlye
Çizme aldım. 450 TL idi.
Halhal aldım 20 liraydı
İç çamaşırı aldim fiyat 199tl 2 takim
Son aldığım şey suydu.
2 tane kazak aldım 350 tlydi
Bileklik aldım, ünlü bir mağazanın.
Ayakkabı aldım 4.600 tl
En güzeli bende düşünüyorum traktör
Çavuş için permatik aldım akşam
Hadi hayırlı traşlar
Eyvallah sağol
Çok iyi traktör yalnız
Görünce bende sevdim :)
Satın mı aldınız kaça?
Evet yeni aldım 570 TL yi buldu
Hayırlı olsun tekerine taş değmez inşallah.
Amin saolasın, meraklısınız sanırım :)
Evet çok köyde ben kullanıyorum
Çok iyi :) çiftçimisiniz?
Ailem çiftçi
Ne üzerine peki? :)
Kayısı
Malatyalımısınız diye sormak geçti içimden :)
Evet
Tahmin etmek zor olmadı :)
Birisinin günahını aldım 🙃
Hadi canım, kimmiş o bakalım nasıl oldu o iş? :)
New Holland mi bu kaç model fiyat nedir
Aynen newholland 2017 ya da 18 olması lazım gelişi 570 i buldu
Hayırlı olsun dedem toprak ağası jhondaresi var baya eğlenceli gezmesi
Bizde öyle sayılırız evet gezmesi eğlenceli oluyor traktör ile, nerede var topraklar? Nerelisiniz?:)
Hatay
Siz?
Hatayı severim çok ama yerli halk az kaldı diyorlar uzun zaman oldu gelmeyeli, ben Balıkesir deyim :)
Hayır aslında etraf yerli dolu
Eig seçer misin 😊
Öyle demiyorlar ama bilemedim, harbiye taraflarına çıkıyor musun? :)
Tabi ki :)
Şelaleye gittim geçen
Uzak biraz
Sen neresindesin hatay'ın
Samandağ deniz
Aklıma da geldi :) serinyol bi de Antakya taraflarındaydım ben de :)
Antakya yakın
Çok güzel yerdi bidaha gelmek istiyorum aslında :)
İyi :)
:) :)
Ne kadar fiyatı bunun
570 bin
Kaç model kaç saatte
2018 1000 saatte
Bu traktörleri abartı bence tamam yakıtı az ama o paraya kabinliler var
Cilt serumu aldım
mooont, 60€ falandı sanırıım
evet
Kitap 71.50
İyi okumalar :) :)
Corap
Şu aralar ona da bi ihtiyacım var ya bi de kıyafet alışverişine çıkıcam sanırım
Kolaj malzemeleri.
Yaratıcılığı kullanıyorum desene :)
Kolye aldim.
Parfum 270 tl
Sutyen 160 tl idi
Elbise
105 dolar aldım.
Şal aldım onuda ıade ettm begenmeynce
Hayırlı olsun saat aldım bende rolex
Sütyen aldım 530 liraydı
Yuh o nasıl sütyen o paraya 🤣
Apple Watch 23000 civarı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?