Makyaja ve kıyafete para vermek içimden gelmiyor, bu normal mi?

Dolapta yeteri kadar kıyafetim var , makyaj desen seven biri değil 1 tane rimelin 2 tane rujum var

Bunların yerine isimle alakalı eğitime ve kitaplara para veriyorum, diğer kızlar gibi Gratis watsons ya da trendyol indirimi kovalamiyor olmak beni eksiltir mi? Herkes kupon vermenin, indirimin peşinde benimde içimde bunlara bir heves yok hatta instayi kapatmayi düşünüyorum.

Makyaja ve kıyafete para vermek içimden gelmiyor, bu normal mi?
Cevapla