Dolapta yeteri kadar kıyafetim var , makyaj desen seven biri değil 1 tane rimelin 2 tane rujum var
Bunların yerine isimle alakalı eğitime ve kitaplara para veriyorum, diğer kızlar gibi Gratis watsons ya da trendyol indirimi kovalamiyor olmak beni eksiltir mi? Herkes kupon vermenin, indirimin peşinde benimde içimde bunlara bir heves yok hatta instayi kapatmayi düşünüyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Makyaj hadi neyse de kıyafete vermeye içinden gelmez mi insanın ya cıks cıks tuhaf
Yeteri kıyafetim var o yüzden bir kazaga 300 Tl vermek istemiyorum
Doğrudur haklısın o zaman
En iyisi bence çok makyaj yerine cilt bakımına yönelmekte yine güzel
Artik o kadar uçtu ki fiyatları Bende verirken elim gitmiyor ama mecbur
Makyaja benimde vermek gelmiyor ama kıyafete içim sinerse acımıyorum
Normali bu aslında. Bravo 👍
Eksiltmek mi bana kalırsa yüceltiyor.
Senin burcun oğlak
Akrep