Alışveriş & Hediyeler Nişanlıma doğum günü hediyesi alacağım, sizce hangisi? 1esmakarataa Takip Et Xper 4 Yaş: 23 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 31 Yapay Zekaya Sor Oval ve kare arasında kalıyorum birde kenaedaki işlemede sizce hangisi güzel fikir verir misiniz Nişanlıma doğum günü hediyesi alacağım, sizce hangisi? Cevapla Doğum Soruları İş Soruları Nişan Soruları Beğen Paylaş Takip Et 4 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 17,5b cevap paylaştı. Sondaki bence 0 0 Yorumla
andy5686 Takip Et Yoda Yaş: 37 , eic 97% +1 yıl Bence hiçbirini alma bunların. Çok eskide kaldı ve bir de bunlar dede yüzüğü yani. Bence çok itici ama sen bilirsin. 0 1 Yorumla 1esmakarataa +1 yıl Ne alıcam o zaman fikir verir misin Yorumla
NevHa Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 98% +1 yıl Taşları görünce aklıma nedense nar geldi.🙃3. ncü yüzüğün modeli benim fikrimce güzel. 0 1 Yorumla 1esmakarataa +1 yıl Bende öyle düşünüyorum 💕 Yorumla
Kimeneaq Takip Et Xper 5 Yaş: 31 , eic 96% +1 yıl Bence yüzük alma guzel durmuyor erkelerde yüzük alyans dışında yuzuk takmasinlar 1 0 Yorumla
Cod2009 Takip Et Master Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl Üçü de çok güzel beğendim 😊 en üstte ki ilkini Öneririm 0 0 Yorumla
maidenofroses Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Yuvarlak olan güzel ama erkek icin feminen mj duruyo bilemedim 0 0 Yorumla
noname21gibi Takip Et Xper 7 Yaş: 33 , eic 96% +1 yıl yıl oldu 2023 bu yüzükler ne böyle ya 0 2 Yorumla 1esmakarataa +1 yıl Ne alcam Yorumla noname21gibi +1 yıl bu yüzük bana nedense ortadoğuyu hatırlatıyor. bir de nargile içen erkekleri. Yorumla
Paten34 Takip Et Bilge Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl kesinlikle oval olan benim hoşuma gitti 0 3 Yorumla 1esmakarataa +1 yıl Teşekkür ederim Yorumla 1esmakarataa +1 yıl Ama hangi oval Yorumla Paten34 +1 yıl bi tane görünüyor zaten kırmızı olan Yorumla
Gercegimsanri Takip Et Master Yaş: 24 , eic 88% +1 yıl İki oval olan en güzeli 0 4 Yorumla Gercegimsanri +1 yıl İlki parfon😊 Yorumla 1esmakarataa +1 yıl Arkadaşım da diyor ki oval ne dedene mi alıyon 😄 Yorumla Gercegimsanri +1 yıl Ağır durduğu için öyle diyodur bence😄Bide klasik iyi oluyor erkeklerde bence Yorumla 1esmakarataa +1 yıl Bencede :)) Yorumla
u tenedos Takip Et Master Yaş: 37 , eic 93% +1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 1b cevap paylaştı. tam kro işi 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Sondaki bence
Bence hiçbirini alma bunların. Çok eskide kaldı ve bir de bunlar dede yüzüğü yani. Bence çok itici ama sen bilirsin.
Ne alıcam o zaman fikir verir misin
Taşları görünce aklıma nedense nar geldi.🙃
3. ncü yüzüğün modeli benim fikrimce güzel.
Bende öyle düşünüyorum 💕
Bence yüzük alma guzel durmuyor erkelerde yüzük alyans dışında yuzuk takmasinlar
Üçü de çok güzel beğendim 😊 en üstte ki ilkini Öneririm
Yuvarlak olan güzel ama erkek icin feminen mj duruyo bilemedim
yıl oldu 2023 bu yüzükler ne böyle ya
Ne alcam
bu yüzük bana nedense ortadoğuyu hatırlatıyor. bir de nargile içen erkekleri.
kesinlikle oval olan benim hoşuma gitti
Teşekkür ederim
Ama hangi oval
bi tane görünüyor zaten kırmızı olan
İki oval olan en güzeli
İlki parfon😊
Arkadaşım da diyor ki oval ne dedene mi alıyon 😄
Ağır durduğu için öyle diyodur bence😄
Bide klasik iyi oluyor erkeklerde bence
Bencede :))
Çok itici yaa eskide kaldı bunlar
Kesinlikle en alttaki daha güzel
Keko tarzı
tam kro işi
İkincisi çok hoş duruyor
ikinci
3 numara
Hepsi kötü