Ya benim başıma şöyle bir şey geldi abi. Ben 1 hafta önce pazartesi veya salı günü tam hatırlamıyorum saat 4 5 e doğru A101e uğradık sonra dışarıda manav reyonu var böyle a101 e5 e bakıyor tam sokak ortasında dışarıda manav reyonunda 8 10 galiba şeffaf poşet aldım böyle doladım ama geniş yani doladım ve üstünde kamera var sokağın ortası bildiğin e5 geçiyor yani aldım eve döndüm Anneme güldüm Anne bak poşet diye dediğim gibi 8 bilemedin 10 dur çünkü 2 şer olunca yırtılsa da tutacak. Aradan 1 hafta geçti dün pazartesi A101e girdim kolonya bakıyım diye kızlar var orada selam vermedim işi vardır diye sonra döndüm kolonya bakıyım diye sonra bu kasaya geçti sonra bay bay yaptım tam çıkıcam o sırada diğer kız bu kıza bir eşy söyledi tam çıktık gidiyoruz annemle arkamızdan seslendi buradan şeffaf poşet almışsınız dolaşmışsınız bölge sorumlusu görmüş kızdı söyle onlara almasınlar demiş neymiş hırsızlığa girermiş. Şeffaf poşet ücretsiz diye aldım ama tek olunca kopuyor diye sonra onlara bahçemizde yetiştirdiğimiz hurmalardan koyup yolda orada burada tanıdığımız kişilere hırma vermek içimdi ücretsiz diye poşet aldım hırsız muamelesi gördüm bense tamamen alıp başkalarına sevap yapmak istemiştim. Kendimi çok kötü hissettim uyuyamadım abi
O gün dışarıdan poşet aldığımda kapalı kız ve tanıdığımız kız vardı. Ama bölge sorumlusu falan koydu. Bize laf söyleyen kızlar ile konuşmadığımız için mi bize bilerek böyle söylemiş olabilirler mi? Çünkü bölge sorumlusu yoktu. Geldi arkamızdan hırsızlık sayılır bilmem ne diye bizi orada rencide etti gel bari kenarda söyle alem içinde niye öyle rencide ediyorsunuz
kardeşim ücretsiz de yaptığın manav ürünleri ya da ekmek falan koyarsın yani aldıklarını koyarsın beleş diye rulo yapmak tabi yasak ama bunun lafını da yapmaları da ayıp bilmiyordum de at 1 tl yeter normal poşetin tanesi 25kr ise o poşetler 5 kr
Herkes yapıyor ben yapınca mı suç oldu? O zaman alıp atsınlar beni hapise poşetçi diye olmaz mı? Koskoca A101 ucuzluk yeri bu kadar kolay mı ya hırsızlığa girer demek?
Yaptım diyorum inkar da etmiyorum ama kırıldım yani. Sokak ortasında ve kamerada var mamav reyonu dışarıda ve ayrıca hırsızlık yapsam bunu gülerek yapmam yani ve bölge sorumlusu da yoktu yalan yani a101 çalışanları bir değişik
Önceden değişim yapılıyordu şimdi yapışmıyor fiş getir diyor oje almıştım yanlış almışım gidip sçyliycektim terslerler diye söylemedim değiştirdim koydum cebime
yahu kardeşim ne taktın 3 kr poşeti kafana kırılacağına sen kır at önlerine 1 tl hırsız muamelesi yaptınız geçen gün hayrına bişey dağıtmak için poşet almıştım diye arkadan 5 tl daha at bu da sadakam olsun a101 e de geç git. baksınlar arkandan mal mal
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
meyve, sebze, ekmek vb. koydukların ücretsiz
Gerçekten doğru mu?
vallahi doğru neden inanmıyorsun🤷♂️
Ya benim başıma şöyle bir şey geldi abi. Ben 1 hafta önce pazartesi veya salı günü tam hatırlamıyorum saat 4 5 e doğru A101e uğradık sonra dışarıda manav reyonu var böyle a101 e5 e bakıyor tam sokak ortasında dışarıda manav reyonunda 8 10 galiba şeffaf poşet aldım böyle doladım ama geniş yani doladım ve üstünde kamera var sokağın ortası bildiğin e5 geçiyor yani aldım eve döndüm Anneme güldüm Anne bak poşet diye dediğim gibi 8 bilemedin 10 dur çünkü 2 şer olunca yırtılsa da tutacak. Aradan 1 hafta geçti dün pazartesi A101e girdim kolonya bakıyım diye kızlar var orada selam vermedim işi vardır diye sonra döndüm kolonya bakıyım diye sonra bu kasaya geçti sonra bay bay yaptım tam çıkıcam o sırada diğer kız bu kıza bir eşy söyledi tam çıktık gidiyoruz annemle arkamızdan seslendi buradan şeffaf poşet almışsınız dolaşmışsınız bölge sorumlusu görmüş kızdı söyle onlara almasınlar demiş neymiş hırsızlığa girermiş. Şeffaf poşet ücretsiz diye aldım ama tek olunca kopuyor diye sonra onlara bahçemizde yetiştirdiğimiz hurmalardan koyup yolda orada burada tanıdığımız kişilere hırma vermek içimdi ücretsiz diye poşet aldım hırsız muamelesi gördüm bense tamamen alıp başkalarına sevap yapmak istemiştim. Kendimi çok kötü hissettim uyuyamadım abi
O gün dışarıdan poşet aldığımda kapalı kız ve tanıdığımız kız vardı. Ama bölge sorumlusu falan koydu. Bize laf söyleyen kızlar ile konuşmadığımız için mi bize bilerek böyle söylemiş olabilirler mi? Çünkü bölge sorumlusu yoktu. Geldi arkamızdan hırsızlık sayılır bilmem ne diye bizi orada rencide etti gel bari kenarda söyle alem içinde niye öyle rencide ediyorsunuz
kardeşim ücretsiz de yaptığın manav ürünleri ya da ekmek falan koyarsın yani aldıklarını koyarsın beleş diye rulo yapmak tabi yasak ama bunun lafını da yapmaları da ayıp bilmiyordum de at 1 tl yeter normal poşetin tanesi 25kr ise o poşetler 5 kr
Herkes yapıyor ben yapınca mı suç oldu? O zaman alıp atsınlar beni hapise poşetçi diye olmaz mı? Koskoca A101 ucuzluk yeri bu kadar kolay mı ya hırsızlığa girer demek?
Yaptım diyorum inkar da etmiyorum ama kırıldım yani. Sokak ortasında ve kamerada var mamav reyonu dışarıda ve ayrıca hırsızlık yapsam bunu gülerek yapmam yani ve bölge sorumlusu da yoktu yalan yani a101 çalışanları bir değişik
Önceden değişim yapılıyordu şimdi yapışmıyor fiş getir diyor oje almıştım yanlış almışım gidip sçyliycektim terslerler diye söylemedim değiştirdim koydum cebime
yahu kardeşim ne taktın 3 kr poşeti kafana kırılacağına sen kır at önlerine 1 tl hırsız muamelesi yaptınız geçen gün hayrına bişey dağıtmak için poşet almıştım diye arkadan 5 tl daha at bu da sadakam olsun a101 e de geç git. baksınlar arkandan mal mal
ekmek al içine koy ücretsiz hıyar alırsan ücretli
Parasız onlar.
Ücretsiz
Valla ben 8 10 tane aldım diye beni hırsız dediler de
Ücretsiz
Gerçekten ücretsiz mi
Evet ben öyle biliyorum
Ücretsiz hanımefendi
Ücretsiz
Ücretsiz
Ücretsiz
Ücretsiz