Netten bir şey aldım, aras kargoyla geldi, aradı beni 3. kata çıkamam paket asansörde hanfendi alınız dedi, bu neydi böyle?

Şok oldum ya😀😀 telefonum çaldı açtım. Aras kargo ben ,3. kattasınız dimi, paketinizi asansöre attım şu an çıkıyor alınız ha birde doğrulama kodunuz söylermisiniz dedi. bende o şaşkınlıkla kodu söyledim asansöre koşarken. Sonra düşündüm kodu asla vermezdim. Birde tesettürlüyüm hemen giyindim evdede tektim. Gittim baktım asansörde paketim yetim gibi duruyor😀 şaşkınlıktan gülüyorum ne yapayım😀 daha neler görücezz. Yer İstanbul 😀
Netten bir şey aldım, aras kargoyla geldi, aradı beni 3. kata çıkamam paket asansörde hanfendi alınız dedi, bu neydi böyle?
Cevapla