Şu ayakkabılara kim neden para veriyor anlamıyorum, üstelik 25.000 TL!
Giymeyin giydirtmeyin bence :D Siz nasıl buluyorsunuz bu tarz ayakkabıları?

Şu ayakkabılara kim neden para veriyor anlamıyorum, üstelik 25.000 TL!
Giymeyin giydirtmeyin bence :D Siz nasıl buluyorsunuz bu tarz ayakkabıları?

Ayak ve ayakkabı fetişisti olarak, bir kadın giyerse içlerini koklarım hatta kirlendiyse yalar temizlerim ama 25 dolar bile olsa alıp giymem ya da partnerime almam. Fetiş için bile olsa partnerime alacak daha güzel ve daha hesaplı ayakkabılar var outlet mall'larda.
bu kadarı da fazla araba lastiği giy daha iyi keloğlan gibi biliyorum bunları bu kadarı da soygun artık aldığım ayakkabı 1.500 lira 7 senedir giyiyorum yırtılma bile olmadı nike bana yetiyor
Cevap
34Cevap
Verilmez
Buna para veren ve param olsa alırım diyen hatta olsa da alsak diyip düşüncesine girenler bile beni engellesin beyni olmayanı görmek istemiyorum
Olayı yanlış anlamışsın mevzu o fiyat değil? Olay statü o ayakkabıyı almak statü satın almanın bedeli o minnacık rakam 😈
Devenin nalı 🙄 uçuruyor mu bari ışınlanma özelliği falan? Anca öyle para verilir buna
Buna yalnızca koca popolu koca parası yiyen tipler alır gibime geliyor 😂
İnsan terra ve aero dinamiklerinin uç eklentileri gibiler
Michelin lastikleriyle konforlu bir yolculuk 😄 verilebilir
para vermem ama denemek isterdim 25bine nasıl bir hizmet sunuyor merak ettim
Parası çok ama aklı yoklarin tercihi oluyor genelde böyle şeyler
Dünyanın en zengin insanı olsam bile böyle bir ayakkabıya o parayı veriyorsam malım demektir..
Zenginsen verilir parayı harcayacağın bir şey kalmadıysa yeni fikirlerde önemli
Moda diye her şeyi giymeyin lütfen ya. İğrenç 🥲
Vay anasını be. Ben faturamı ödeyemiyorum. Para çok yanlış ellerde aw
Bence gayet güzel ki konuya bakış açısı getirmek gerekirse insan ayagı insanda teker görevi görüyorsa lastiklemek gerek eğer durum varsa LASSA kullanmakta fayda var 😂
Böyle şeylere para verenlerin beynini si...
Suyun üstünde yürütüyorsa veririm
tır lastigi gibi bune asdfas
Şaka mı 😂bu hangi zevksiz giyiyor yaa
Tarz olma merakından bunlar
berbat duruyor nasil bir zevksiz giyer bunu 😬
Hayır bence verilmez.
Bedava verseler giymem çok komik
Deymez güzel değil hem
Üstüne para verseler giymem
Çok kötü görünüyor 😐
Bu ne yaaa yarıldım fjdkfkkfkdkfkff
Değil 25.000
25 tl bile vermem🙂
Kapitalizm dayatması...
Çok zevksiz bir model
Bedava verseler yine giyinmem.
Zekâya bağlı. Akla bağlı...
Verenin Aklında Hasar Vardır Şüphe Duyarım
para yanlış kişilerde
Daha kötüsü gelemez dedikçe geliyor.
Prestiji farklılıkla simgeliyor sadece
Bunu traktör lastiklisi de var mı bari?
Hayır bari güzel olsa
Dağa dasa vurursun çamura batmadan yol yaparsing😂
Üstüne para verseler giymem
Çok çirkin
Mk onun
Verilmez.
Asla
US de 1000 dolar bir şey değil
İğrenç.
Hiç hoş değil
Ben vermezdim 🙏
Bune berbat ya
Değmez
Bir ayakkabıya en fazla 250 veririm.
korkuunnccc cirkin
Parası olan verir 😂
çirkinmiş
Zengin bireysem veririm
İtici bence
Zengin oclar giyiyor sadece
Bunelan
Yemin ediyorum bedava verseler giymem
Enayi iseniz verin
Iy one ya bedava verseler giymem töbe töbe
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?