Alışveriş & Hediyeler Kalp şeklinde mini cep el ısıtıcıları için ne düşünüyorsunuz? Prenses00016 Takip Et Xper 7 Yaş: 36 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 13 Yapay Zekaya Sor Sizce kullanışlı mı arkadaşlar alan var mı sevdiğine veya kendine Kalp şeklinde mini cep el ısıtıcıları için ne düşünüyorsunuz? Cevapla Sevgi Soruları Sizce Soruları Beğen Paylaş Takip Et 4 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 17,5b cevap paylaştı. Bence güzel 0 0 Yorumla
dionysosjai Takip Et Master Yaş: 21 , eic 100% +1 yıl Çok tatlılar, kullanmadım ama faydası olacağını sanmıyorum. 1 0 Yorumla
falanca-filanca Takip Et Guru Yaş: 39 +1 yıl İşe yarıyor mu. Pentıde gordm de bılemedım tanesı 150tl idi 0 6 Yorumla Prenses00016 +1 yıl @falanca-filanca Ben internetten aldım iki tanesi 45 TL gayette güzel işe yarıyor hem de tek kullanımlık değil defalarca kullanılabiliyor yani bu kışın sonuna kadar kullanılabilir bilgisini almıştım Yorumla falanca-filanca +1 yıl Hımm bnde alcam iş yerım soguk. Bunlartek kullanımlık mı oluomus ki. Bı de nasıl ısınıo sorsam Yorumla Prenses00016 +1 yıl Ben çok beğendim gerçekten işime yaradı Yorumla falanca-filanca +1 yıl Teskkurler Yorumla Prenses00016 +1 yıl Yok beş altı kere kullanabiliyorsunuz yalnız ilk kullanımdan sonra kaynar suya atıp eritmeniz lazım içindeki maddesini Yorumla falanca-filanca +1 yıl 🙄🙄🙄 baska cozum bulaym ben Yorumla
Derinhayel Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 98% +1 yıl İlk defa gördüm nerde satiliyor 0 3 Yorumla Prenses00016 +1 yıl İnternetten aldım ben yani trendyoldan Yorumla Derinhayel +1 yıl Hım ok Yorumla Derinhayel +1 yıl Teşekkür ederim Yorumla
u kakilakuku Takip Et Master Yaş: 102 , eic 44% +1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 584 cevap paylaştı. Cebimde patlar paracıklarım ıslanır 0 0 Yorumla
uzaylıbüs Takip Et Xper 7 Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl İşe yarıyor mu 1 1 Yorumla Prenses00016 +1 yıl @uzaylıbüs Açıkçası ben memnun kaldım Yorumla
Culdesac Takip Et Master Yaş: 31 +1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 1,5b cevap paylaştı. El ısıtıcı ne allaşkına para tuzağı resmen 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Bence güzel
Çok tatlılar, kullanmadım ama faydası olacağını sanmıyorum.
İşe yarıyor mu. Pentıde gordm de bılemedım tanesı 150tl idi
@falanca-filanca Ben internetten aldım iki tanesi 45 TL gayette güzel işe yarıyor hem de tek kullanımlık değil defalarca kullanılabiliyor yani bu kışın sonuna kadar kullanılabilir bilgisini almıştım
Hımm bnde alcam iş yerım soguk. Bunlartek kullanımlık mı oluomus ki. Bı de nasıl ısınıo sorsam
Ben çok beğendim gerçekten işime yaradı
Teskkurler
Yok beş altı kere kullanabiliyorsunuz yalnız ilk kullanımdan sonra kaynar suya atıp eritmeniz lazım içindeki maddesini
🙄🙄🙄 baska cozum bulaym ben
İlk defa gördüm nerde satiliyor
İnternetten aldım ben yani trendyoldan
Hım ok
Teşekkür ederim
Gittikçe popüler oluyor
Ama bunlar böyle çalışmıyor
Eldiven bulunmadan önce insanlar
Cebimde patlar paracıklarım ıslanır
Güzel bence
İşe yarıyor mu
@uzaylıbüs Açıkçası ben memnun kaldım
El ısıtıcı ne allaşkına para tuzağı resmen
Hiç kullanmadım
Gereksiz
Saçma
Güzelmiş
Güzelmiş bence