Bu gelenek eskiden masum bir şekilde yapılırken günümüzde çığırından çıkmıştır bence. velilerin bu konuya müdahil olmasını yakışıksız buluyorum. Özellikle ilkokul ve üzerinde hediyeyi çocuk kendi zevkine göre belirlemeli ve öğretmeni ile güçlü duygusal bağ geliştirmesine vesile olmalı. Öğretmenini seven (sevgisini o gün illa göstermek isteyen) bir mektup yazsın, resim çizsin daha kıymetli...🤍
24 Kasım Öğretmenler Günü yaklaşıyor. Bu özel günde hediye almak sizce doğru mu?
İleride öğretmen olacağım bir bölüm okuyorum. Bence öğretmenler gününde pahalı hediyeler veya ailenin düşündüğü bir hediye almak çok ama çok saçma. Bölümüm gereği çocuk öğrencilerim olacak ve bana resim çizseler veya kendi ağızlarından yazılan mektup verseler yemin ederim oturup ağlarım
Seni tebrik ederim canım iyi bir öğretmen olacağından eminim bu düşüncenden dolayı ama neler var bir bilsen. işin kötü tarafı tamamen velilere mobbing uygulanıyor. hani bırakın karşı olmayı herkes veremeyebilir sonuçta maddi bir külfet bu. bi görseniz neler konuşuluyor.
Teşekür ederim ❤️ evet gerçekten haklısınız. Bir de veremeyen öğrenci de o gğn kendini nasıl kötü hisseder kim bilir. Hem aile hem de çocuk üzülür bence. Gerçekten hiç gerek yok böyle şeylere ya.
Benim öğrencilerim için 24 Kasım pek fark etmiyor. Geçen elimde gördükleri siyah kahve fincanını çok karamsar bulup pembiş bir fincan alıp gelmişler. Hayır, demem onları çok üzer. O fincanı kullandığımı görmek ise inanılmaz mutlu ediyor onları. Pahalı hediyeye ben de karşıyım elbette.
Alışveriş & Hediyeler konusunda 17,5b cevap paylaştı.
Benim öğretmenim olsaydı hediye alırdım. yani isteyen alabilir tabi ki. veya sadece kutlayıp not yazabilir bu tamamen kişiye kalmış bir şeydir. yakınlık derecesine göre değişir. ama çiçek almakta yeterli olur bence
Bizce yeterli de şimdilerde yarım altın, tam altın, tencere seti, mutfak takımı alalım diyenlerden tutun çamaşır makinesi , bulaşık makinesi alalım diyenler bile var😂
Bence de veliler bu duruma müdahil olmamalı. Çocuk gönlünden ne geçiyorsa onu alıp hediye olarak vermeli. Söylediğiniz gibi bu bir mektupta olabilir, bir dal çiçekte. 🤷🏻
Haklısın. 24 Kasım öğretmenler günü öğretmene hediye alınsın diye kurgulanmadı. öğretmenlik mesleğinin ne denli kutsal olduğunun farkına tekrardan varılması için oluşturulmuş bir gün. en fazla çiçek alırsın. yüzük, bileklik, altın ne Allah aşkına?
Alışveriş & Hediyeler konusunda 818 cevap paylaştı.
Detaya katılabilirim. Ama çocuklar yerli yerinde hediye seçebilir mi bilmiyorum. Önemli olan o günü hatırlamak gerçekten öğretmenler kıymetli bir mesleği yapıyorlar
Ben de istemem açıkçası. Çocuklar kendileri elleriyle resim çizsin bi kalp bile çizse beni mutlu eder. Öyle diğer türlü hediyeler bana da çok fazla geliyor. Gerek yok.