24 Kasım Öğretmenler Günü yaklaşıyor. Bu özel günde hediye almak sizce doğru mu?

Bu gelenek eskiden masum bir şekilde yapılırken günümüzde çığırından çıkmıştır bence. velilerin bu konuya müdahil olmasını yakışıksız buluyorum. Özellikle ilkokul ve üzerinde hediyeyi çocuk kendi zevkine göre belirlemeli ve öğretmeni ile güçlü duygusal bağ geliştirmesine vesile olmalı. Öğretmenini seven (sevgisini o gün illa göstermek isteyen) bir mektup yazsın, resim çizsin daha kıymetli...🤍
24 Kasım Öğretmenler Günü yaklaşıyor. Bu özel günde hediye almak sizce doğru mu?
24 Kasım Öğretmenler Günü yaklaşıyor. Bu özel günde hediye almak sizce doğru mu?
Cevapla