Sadece yumurta sipariş etsem saçma mı?

verilir
verilmez
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Sadece yumurta sipariş etsem saçma mı?

Yani eğer kişi bedensel bir engeli varsa kendi başına gidemeyecekse tabii ki sipariş vermesin normal ama bunun dışında da tek bir şey için sipariş vermek normal değil zaten adam üstüne onun fiyatını koyup sana öyle getiriyor
Hayır doli tek şey için sipariş veremeyiz belli bir ücrete kadar zaten siparişi getirmiyorlar sipariş sepetinin dolması gerek malum. Gerek yok. Eksik olan acil değilse almam. 🥺
Cevap
29Cevap
sipariş vermek istemezdim ama yanına bir iki ürün ekleyerek en az ürünle siparişimi tamamlarım
Maalesef bunu daha önceden yapmış biri olarak hayır veremez diyemeyeceğim. :D
bence verilmez.
Kişinin fiziksel bir engeli olur, markete gidemeyecek durumdadır. O zaman sipariş verilir tabi. Ama onun haricinde olmaz bence. Zaten minimum sipariş tutarı denen bir şey var. Bir de getirme ücreti de oluyor sanal alışverişte. Tek bir şey için üstüne ücret ödemek mantıksız.
Sadece yumurta içinde sipariş verilmez bence, başka eksikler var mı? İyice kontrol et eksik varsa birlikte sipariş ver. Eksik yoksa kendin yumurtlamayı dene 👍
Not; Burada kendin yumurtla demem ne kadar saçma olduysa seninde bu şekilde bir soru sorman saçma olmuş.
Evde tek bir sey eksikse bir sey ekle yanina surekli kullandigin. Ben boyle durumlarda tuvalet kağıdı, islak mendil, kuru mendil, kagit havlu pamuk vs de istiyorum. Evde olsa bile. Bunlar surekli kullanilan seyler cunku. Hatta daha iyi oluyor stok oluyor ve zamlanmadan da almis oluyorum. Tarihinin gecmesi gibi bir durumda yok. Yanina boyle seyler ekleyebilirsin.
Az önce de çiğköfte için evde ince bulgur yokmuş. Öyle 1 ürün için sipariş vermeyi sevmediğim için, ben gidip alacağım
verilir bence çünkü insanlanlık hali insanın elini kıpırdatası gelmiyor. normalde verilmez ama özel durumlarda verilir.
Yani tek bir şey için vermek saçma geliyor toplu alım için kullanmak daha mantıklı getiren kuryeye yazık
Yok ya sadece bir yumurta için sipariş vermezdim ben. Ama çıkamayacak durumdaysam anca o zaman veririm..
yanlışlıkla verilire bastım ama verilmez marketten al aşağı in
abur cubur aldım yanında
al al sıkıntı yok :)
o yumurtada kırık gelir zaten ahahhah:P yumurtaysa tek eksik bir zahmet çık dışarı al bea:P
Zaten tek parça dediğin yumurta da güzel bir meblağ artık. Alınır yani
Markete gitmeyi tercih ederim. Sanal marketten de sipariş verilebilir.
Markete gitmemek için bir bahanen varsa. Online verebilirsin siparişi
Tek yumurta vermem ama kargo ek ücreti ödememek için soda, tuvalet kağıdı vs eklerim.
Yakınlarda gidip alacak bir market illaki vardır. Ama yinede insanın keyfi bilir
Yanına birkaç bir şey daha alınabilir çikolata vs.
Sadece yumurta alacaksam sanal marketten alışveriş yapmam.
Gerçi farketmaz benim için ama verilir seçeneği tembel ya da yaşlı insanlar için olabilir 🤔
Evde başka eksik şeyler varsa onlar da söylenebilir
Bugün cheesecake yapmak istedim alt tabanı için iki paket bisküvi sipariş verdim. Saçma bulmuyorum
Sorun saçma falan değil, ayrıca ben olsam tek bir şey için sipariş vermezdim ama yumurta önemli ve her şeye lazım 😊
İstesende veremezsin ki minimum sipariş tutarı diye bir şey var. Eğer o tutarı geçiyorsa sadece yumarta, ver nolucak.
Kargo ücreti için ekstra ihtiyaçlar eklemek zorunda kalıp paramızı çarçur etmemek lazım. Ama ihtiyaca da verilir.
yok saçmalama çıkıp alıver bakkaldan 2 dk da.
Tek bi şey için sanal marketten sipariş veremezsiniz diye bi kural mı var?
Cips çekirdek çikolata falan al
öyle yaptım :D
Yani gidip marketten almak daha mantıklı.
üşendim
1 kolide çikolata olsun
1 kilo değil ama aldım birkaç tane :D
Afiyet olsun 🤭
Verilir. Bunun ayıbı olmaz.
Ben vermem. Başka şeyler de eklerim.
ben olsam söve söve getirirdim
Ben kendim alırım herseyi
Kesinlikle evet
Neden olmasın, olabilir tabii
Lazim ise neden verilmesin ki...
Verdiğim olmuştur😄
Yürümeye bu kadar da üşenmeyin
Kargo parası yoksa yapılabilir
Neyin eksikse onu verirsin bence verilir
Sadece yumurta için mi iyimisiniz
Yüreyerek gidip alma tercihindeyim
Verilmez bence
2_3 koli siparişi ver sacmalıktan cıkar 😄
Para varsa dışarı çıkmak istemiyorsam veririm
Ben gider alırım
Verebilirsiniz
Ben verdim.
Verilir neden olmasın
Verilmez
Şimdi yiceksen bence ver
Bir kaç ürün daha ekle bence
Yog la milleti meşgul etmem
Ben vermem
Verilmez
Olmaz kendin git al gel
İhtiyacın varsa neden sipariş verilmezsin ki
Verilebilir
Verilir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?