En son bir bot aldım, eskiden bu fiyata telefon alırdık. 😂

En son bir bot aldım, eskiden bu fiyata telefon alırdık. 😂

Ben kendim bedensel engelli olduğum için erhangi bir işte çalışmıyorum evdeyim genelde alışverişleri annem babam yapıyor istediğim zaman bir şey olduğu zaman da onları alıp getiriyor yani gerçekten bu duruma geldi insanlar ama seçim zamanı geldiği zaman da nedense insanlar akıllanmak yerine hala aynı hatayı yapmaya devam ediyorlar
Cevap
11Cevap
Kıyafet almakta
sepetimde duran birkaç şey var
alsammı almasam mı kararsızım almam gerekenleri öncelik sıralaması yapacağım
sonra bir ödeme planı
halledeceğiz :)
Çizgi roman, çizgi roman, Kitaplık çizgi roman. Çizgi roman ve kitaplık demiş miydim. Eğer dememiş isem çizgi roman ve kitaplık.
Kıyafet konusu beni zormaliyor. 1750 tl verdim bot sipariş ettim. Yapacak bir şey yok
En son neyi alırken zorlanmadın diye soruyu güncellemek istiyorum 🤷
:( çok haklısın
Kundurasız kaldım şwrefsizler çalmışlar avmye gittim bin liradan aşagı yok şimdi dolaba sarmışım
Kanat aldım. 60 bin tl. 65 e okuttum geri
Vallahi ya ekonomi bitik
Boxer 160 olmuş mk
ya düzgün sweatler bile 400 den başlıyor bu devirde herşeyi alırken zorlanıyoruz
Zorlanmadım pek
şanslısın
Kaban alamiyorum
halbuki çok önemli bir ihtiyaç
Geçenlerde mont aldım 900 tl dedi mecburi aldım 😂
ay skandal
Romanlar
kare çikolata
O kdr doğru bir yorum ki
ALAMADIM
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?