Taksit var diye gereksiz olduğunu düşündüğün bir alışveriş yaptın mı?

Taksit var diye gereksiz olduğunu düşündüğün bir alışveriş yaptın mı?

Taksit var diye gereksiz olduğunu düşündüğün bir alışveriş yaptın mı?
Evet, 6 aydan fazla taksit ödüyorum
Hayır, parama göre alışveriş yaparım
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Taksit var diye gereksiz olduğunu düşündüğün bir alışveriş yaptın mı?
Cevapla