Taksit var diye gereksiz olduğunu düşündüğün bir alışveriş yaptın mı?

Evet, 6 aydan fazla taksit ödüyorum
Hayır, parama göre alışveriş yaparım
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Taksit var diye gereksiz olduğunu düşündüğün bir alışveriş yaptın mı?

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Lisedeyken hiç gerek olmadığı halde taksitle bi spor ayakkabı almıştım. Bazen insan alışverişin büyüsüne kapılabiliyor.
Son zamanlarda hayır. Hep gerekli şeyleri alıyorum çünkü devir öyle boş alışveriş yapacak devir değil.
o kadar çok yaptım ki bunu nasılsa taksitli diyerek
Hayır yapmadım
Hiçbir zaman taksitle alışveriş yapmadım çok mecbur kalmadıkça da yapmam. Her zaman peşin ödemeyi tercih ediyorum.
maalesef taksitili diye daha çok alışveriş yapıyrum
Hayır, yapmadım. Yapmam da
Taksitle alışveriş yapmıyor
Kendimizi mahvetmeye gerek yok borç içinde borç
almam