Ben 1 tane kazak aldım sadece 120 TL'yi galiba. Yeter :D

Ben 1 tane kazak aldım sadece 120 TL'yi galiba. Yeter :D

İki kazak alsaydın birini yıkar birini giyerdin keşke birkaç tane alsaydın benim baktığım elbiseler 300 den aşağı olmuyor o da biraz zor beğendiğim beğendiklerim 350 400 den bile fazla oluyor
yok evde var ya kazak 1 tane yeni bişi olsun istedim
Tamam o zaman
Dün botlara baktım 300 sen aşağıya adam akıllı bot yok hadi onu geçtim 4 yaşında bebeğime baktım 400 sen aşağıya ona da bot yok hepsini geçiyorum dandik panduflar bile 200 olmuş battaniyeyle gezmeye karar verdim lütfen sokakta battaniye modası yapalım
valla ben de kazak bakarken gözüm çocuk reyonuna kaydı, zaten bi anda boy atıyorlar 1 sene sonra giyemeyecekleri şeyler 400-500 olmuş. Rabbim kolaylık versin
Canım çıktı kaç gündür mont kazak yıkayıp duruyorum kaba olunca makineye de fazla sığmıyor. Yenilere gerek yok bol bol mevcut. Yeni olarak bir kaç tane kot pantolon alabilirim.
Cevap
23Cevap
Daha yapmadım henüz eskileri giyiyorum
Mont ve ceker aldımikisi toplam 800 TL aslonda normal fiyatları 1.000₺ di
Nasıl olduysa 800 e aldık katakülliye geldi biri de 😂 yapacak bir şey yok
aa iyiye almışsın ama
250₺ ye mont vardı lwc de almaya gittim 3 gün sonra satılmış 700₺ bardı beğendiğim bende salı pazarından aldım. ceket 350₺ di 280 s geldi 650 mont da 620 ye
Salı pazarından aldım bence güzeller
Çocukların eksiklerini alıcam diye çıktım kendime ceket ve pantolon aldım 800tl😬😂😂
Oğluma mont ve bot kızıma bot alınacak onlarda nerden baksan 1500 ü bulur şaka gibi fiyatlar
Kaz tüyü şişme mont 4600 tl, bot 1600 tl, tunik 1600 tl, çanta 4300 tl şimdilik toplam 13 bin küsür
hay maşallah, güle güle giyin
Teşekkürler
Sorma kederdeyim. Sadece çizmeye 1650 lira verdim 💩 mont desen 1200. Daha kazak mazak var💔 kredi kartım çöküşlerde.
Sen bu erdonbey Cumhuriyeti'nde en azından bir tane kazak alabilmişsin helal.. Ben akşam çorbayı bulamıyorum kaldı ki alışveriş yapayım
yaz kış tişört giyerim mont ve hırkamda sürekli asılır :D bi eşofman pantolon alışverisi yaparım oda 500 ü geçmez :D
yapmadim bu sene gecenkilerden giyerim yine de bu ay indirim ayı güzel bir şey denk gelirse mont alırım seneye giymek için
Henüz sadece sweat ve kaban aldım. 1000 tuttu bot bakıyorum şu sıralar uygun olsun plss
Yok yA pek yapmadım. Yapmaya da korkuyorum açıkçası
Bir yere gitmediğim için almıyorum geçen en son iki tane penye şal aldım 120 tlye o kadar
Koton da indirim vardi bilgin olsun 😊kazaklar 30 ile 150 arasi
aagerçekten mi bakayım
Link atmami. istermisin 😊
Firsatlar tek fiyati tikla hepsi 50. Tl 😊😊😊
Özur dilerim link atamiyorum cep uygulama uzerinden bakiyorum cunku 😔
Aynen oyle bakabilirsin ordan
Bulabildinizmi kizlar 😀😀😀
Havalar güzel olunca kışlıkları ye i cikarttik ama bir ceketle geziyoruz daha alisveris yapamadik. Fiyatlar nedir bilmiyorum 🤣🤣🤭
Ben en son ne zaman kendime alışveriş yaptım hatırlamıyorum bile 😂😂😂😂
ya ben 1 sene önce evlendim. evlendiğimden beri sürekli yağ un derdine düştüm sakjfhkjfha en son annemi arayıp ben kendime bişi almayı özledim diye ağladım :D
ya orası öyle de ana baba yanında olunca ne bileyim biraz daha çocuk kozunu kullanabiliyorsun askjhf
Her birşeyde olduğu gibi kıyafet de almış başını gitmiş
10 bine doğru ilerliyorum ben 🙄
10 bin mi abuuu
şu kıyafete harcadığım paraları kenara atsaydım var ya
her ay böyle mi akjhsf
yok yav bi alıcam işte tüm kış giyerim 😂
he aman her ay böyle olsa beni kardeş niyetine alsana derdim :D
yok be her ay nerden bulayım o kadar parayı 😂
Kışlık lar hazır ya knk turşu kurdum biber patlıcan kurusu tamam fasulye de aldım birde nohut yeter ya inşallah
Mevsime göre alışveriş yapmıyorum
nası yani
kış öncesi kazak ihtiyacın varsa kazak alırsın bu kış alışverişi olur?
kışın sonunda niye kazak alıyorsun
hayır ama eve sebze alırken 10 ay sonra yiyeceğin bi sebzeyi şimdiden almazsın. bence aykırı görüneyim diye laf yapıyorsun da gayet kış alışverişi yapıyorsun işte bunun adının ne olduğunun ne önemi var
bozulmasıyla alakalı bi şey değil bu, benzetmeyi anlamaman da çok cici. Çok havalı oldunuz aferin
120₺ iyi ucuz almışın😅
markalı değil he öyle sevdiğim bi mağaza :D
Yaptım yapmaz olaydım 😂
ne kadar tuttu :D
Mont kazak pantolon ayakkabı (bot) 3 küsur tuttu
Yapmadım istediğim şeyler çok pahalı
alışveriş yapmadım olanlar var
bir şey alınmaz pahalılıkta
Yeteri kadar var fazlasi fuzili
Güle güle giy 🤗
teşekkürler:)
Rica ederim 😊
Nasılsın
?
Her şey var zaten alışveriş yapmadım
Yaptım, 3 bin tuttu
iyi tutmuş yine
Eh yaptım biraz
Yapmadım erkek arkadaşlarıma aldırdım
Yapmadım
Hayır henüz degıl
Gardırobum yeteri kadar dolu🙂
Daha yapmadm
Daha alışveriş yapmadım
Yapmadım
Alışveriş yapmadım
her şey çok pahallı
2800 falan tuttu
Yapmadım.
Yapıyorum
almadım
2500 TL
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?