En ucuz borcam 200 TL olmuş. Borcam almak kötü bir hediye mi?

Herkes hediye gelen borcamlarla dalga geçiyor. Borcamlar pahalı ve kullanışlı bir hediye bana göre. Sizce ev hediyesi olarak borcam vermek hoş değil mi?

En ucuz borcam 200 TL olmuş. Borcam almak kötü bir hediye mi?
En ucuz borcam 200 TL olmuş. Borcam almak kötü bir hediye mi?
Cevapla