Herkes hediye gelen borcamlarla dalga geçiyor. Borcamlar pahalı ve kullanışlı bir hediye bana göre. Sizce ev hediyesi olarak borcam vermek hoş değil mi?

Herkes hediye gelen borcamlarla dalga geçiyor. Borcamlar pahalı ve kullanışlı bir hediye bana göre. Sizce ev hediyesi olarak borcam vermek hoş değil mi?

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
16Cevap
Bence kötü bir hediye değil.
Borcam artık üretilmediği için bu kadar pahalı
Borcam ısıya dayanıklı olması ve bir çok işlevde kullanılması nedeniyle kullanışlı bir hediye bence
Eskiden ucuz diye ev hediyesi diye herkesten borcam gelirdi illallah derdik
şu an değerli, Borcam alayım dedim 249 tl çıktı karşıma dedim keşke biri hediye etse :D
Bendekiler de hep kırıldı 😂 almak zorundayım
Borcamı tüm kadınlar kullansa pahalı olmaz alan herkes birbirine hediye götürüyor üretici ne yapsın az üretir pahalı satar
ne alaka o mantıkla kıyafetlerinde ucuz olması gerek
@xİstilacıTürİnsan kıyafetler temel ihtiyaç ve içinde olduğumuz ekonomik durumdan dolayı pahalı borcam öyle değil
o da cam olduğu için pahalı
@xİstilacıTürİnsan tamam senin dediğin gibi olsun
Ev hediyesi aliyosan mantikli guzel bi hediye. Ama ozel bi gun icin dusunuyosan inanilmaz sacma
Şişecam ürünleri her zaman kaliteli ve dolar üzerinden satılır bire bir elimizden geçiyor her türlü ürünler kaliteli ve kullanışlı
Eğer evinde yoksa hoş olabilir ama varsa ihtiyacı yoksa gereksiz
Bana alınsa sevinirim saçmalama tabiiki de hoş bir hediye.
ayrı eve cıktığımda gelen hediyelerden bol miktarda stok yapmıştım daha yükselir piyasası, yatırım tavsiyesi değildir :D
kötü değil ama bana göre saçma bir hediye
Hayır güzel hemde kullanışlı
Hayır bence gayet mantıklı
gereksiz tabikide sanki borcamı yok gibi
Kötü değil, en kötü hediyedir
Her zaman kötü bir hediyeydi zaten
Annelerimize haksızlık etme😂
Bana anne deme
Eyvah yaraları kaşımışız
Kücük altından iyidir
200 TL nin adı var artık
200 lira para değil
dün borcam kırdım allah beni bildiği gibi yapsın
Dogru hersey pahali
Artık kötü bı hediye değil
Kime aldigina gore değerli
yiiiaaaa poncciikkkk 😂
güzel bir hediye
Yo degil
güzel hediye
Verdiğin kişiye bağlı kim olduna filan
200 tl para mı ya