A101 de kırılan ürünü satın almak, ödemek zorunda mıyız?

Bugün akşam a101 de kardeşim cam termoslara bakarken ipi kopunca yere düştü ve kırıldı. Daha sonra mağaza sorumlu kız bunu kim kırdı ödemek zorundasınız dedi. Bende ödeme zorunluluğu yok ben de biliyorum market sektöründe çalıştım dedim sonra işte benim cebimden çıkacak hakkımı helal etmiyorum vs dedi. (Zaten Müslüman ülkede başka türlü dese şaşırdım herkes bunun arkasına saklanmış vicdan yaptırmak için) her neyse bende umursamadım. Ben daha önceden gıda firmasında çalıştım sırf a101 iade almadığı için iade ürünleri çalışanlarından kesiyor. Ama müşteri hiçbir zaman ödemek zorunda değildir. O kişi onu kabul ederek giriyor. Bir de kasada kartımda sorun çıktı bir de hemen arkamızdan işte Allah odetmez vs demişler. Ya bu Allah konusu bu kadar basite indirmeseniz. Eve şimdi geldim sinirim geçmedi.
A101 de kırılan ürünü satın almak, ödemek zorunda mıyız?
Cevapla