Kendime cam sakızı çoban armağanı bir şey almak istiyorum



Kendime cam sakızı çoban armağanı bir şey almak istiyorum



1 ve 2 güzel. Soruyu öyle sorunca eskiden sosyal medyada tanıştığım bi kız arkadaş vardı. Anne babası ayrı babayla kalıyor babada şizofren hastası. Kızın da psikolojisi çok bozuktu farkettiğim. Doğum günüydü tesadüf bana işyerime çiçek yollar mısın çok mutlu olurum demişti. Eey gidi. Soruyu öyle sorunca o geldi aklıma 😃
Ben genelde çiçeği de hediyeyi de kendime yolluyorum
Kimseden beklemem
Cevap
4Cevap
Bence 3. sıradakini al ama mutlaka paketlesin söyle yani hediyeni görme ki sürprizi kaçmasın.
Yaa afsgahaha kötüsünüz
Şaka yaptım ama kırmadım inşallah🤔
Kırılmadım ya başkasından beklemedim hiçbir zaman , kendime cicek yolladığım da oldu
İyi kırılmadığına sevindim.
Bu arada şimdiden doğum günün kutlu olsun, nice senelere 🎂
Teşekkür ederim, ilk kutlayan sen oldun 😀
Biraz erken oldu ama😂rica ederim.
Olsun düşünmeniz yeter.
Kendime hediye yolladığım bu dünyada 😀😀
boş ver en güzeli.
İnsanı kendinden daha iyi kim tanıyabilir ki
sana hedıye yollamak ıstıyorum
ilki çok güzel bence :)
Bende ilki ve sonu beğendim daha çok
Sondakini alcam herhalde
İkisini de alıp kendimi çok simartamam
3.👍🏻
1’le 3 arasında kaldım, ikisi de çok güzel
1 güzel
Hangi marka bu güzelmiş
hepsini al :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?